Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان خلخال گفت:در نه ماهه سال جاری 3700 ورزشکار در خلخال بیمه شده اند .

به گزارش برنا،سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان خلخال در تشریح عملکرد 9 ماهه سال 98گفت : علی رغم اینکه شهرستان خلخال از نظر بضاعت مالی نسبت به دیگر شهرستان های استان به دلیل عدم وجود منابع اقتصادی مانند کارخانجات شرایط متفاوتی دارد و هیچ منبعی از ورزش حمایت مالی نمی کند اما در ورزش با برنامه ریزی هایی که صورت گرفته و تلاش و کوشش هیات های ورزشی شهرستان برابر مستندات موجود شرایط بسیار خوبی دارد و در ورزش استان جایگاه ارزشمندی را بدست آورده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در نه ماهه اول نزدیک به 3700 ورزشکار در خلخال سازمان یافته و بیمه شده اند و با توجه به پتانسیل شهرستان بیش از 10 مورد میزبانی مسابقات استانی در دو گروه آقایان و بانوان در رشته های مختلف را برگزار کردیم. سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان خلخال خاطرنشان کرد :در طی سال جاری استخر فجر از طریق ماده 27 به بخش خصوصی جهت بهسازی واگذار شده که در آینده نزدیک ورزش شنا نیز فعال می شود. طالب پور در ادامه افزود: در راستای گسترش ورزش همگانی و نشاط اجتماعی 3 ایستگاه ورزشی در سطح این شهرستان فعال شده و بیش از 21 باشگاه ورزشی در این راستا فعالیت می کنند . در طی این 9 ماه 150 جشنواره پیاده روی، کوه روی و کوهپیمایی و دوچرخه سواری برگزار شده است . طالب پور از کسب 55 مدال استانی و 45 مدال کشوری ، 8 مورد کسب مقام تیمی استانی ، یک مقام آسیایی و 5 مقام تیمی در مسابقات کشوری خبر داد و گفت: اداره ورزش و جوانان شهرستان خلخال در رفع مشکلات ورزشی با توجه به ظرفیت های اداره نهایت تلاش خود را خواهد کرد . او در پایان گفت : اعتبارات عمرانی این اداره در 9 ماهه اول 2280 میلیون تومان بوده که با اعتبارات پروژه های نیمه کاره زورخانه و سالن ورزشی طولش و روستای اندبیل کار در حال انجام است و خانه تکواندو از طریق مزایده به پیمانکار واگذار خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره ورزش و جوانان بخش خصوصی تکواندو دوچرخه سواری مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۰۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی رجبی عصر دوشنبه در دیدار مدیران شهری آلاشت با بیان اینکه سوادکوه و شهر آلاشت یک ظرفیت برای استان مازندران است، افزود: صنایع مختلفی در آلاشت وجود دارد و می توان از آن برای جذب توریست و گردشگر استفاده کرد زیرا ورزش بخش مهمی است و باید در آلاشت روی آن سرمایه گذاری کرد.

رجبی از مرمت و بازسازی اماکن ورزشی شهر آلاشت گفت و ادامه داد: وظایف دولت خدمتگزاری است و ما سعی می‌کنیم هر قولی که می دهیم را عملی کنیم از این رو مرمت و بازسازی مشکلات سالن ورزشی آلاشت بزودی و ظرف مدت مشخص شده، رفع می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران تاکید کرد: باید برنامه ریزی صورت دهیم تا در آینده از ظرفیت شهر آلاشت در بحث گردشگری و توریسم ورزشی به درستی بهره ببریم.

شهردار آلاشت در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از پیگیری‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران، اظهار داشت: مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در طول این مدت نگاه ویژه‌ای به شهر آلاشت داشت که از این بابت از ایشان تشکر دارم.

امین مستوفیان از موقعیت‌های عالی شهر آلاشت در بحث ورزشی سخت گفت و افزود: توجه به ورزش آلاشت می تواند در بحث گردشگری و توریسم ورزشی کمک شایانی به ورزش استان و بحث گردشگری داشته باشد.

کد خبر 6092407

دیگر خبرها

  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • همایش پهلوانان و باستانی کاران شهرضا
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود