Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت شیروان گفت: مردم با حماسه ماندگاری در ۹ دی پاسخ محکمی به دشمنان دادند و زنده نگه داشتن این حماسه مانع از بروز انحرافات در انقلاب اسلامی می شود.

حجت الاسلام محمود عزیزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: حماسه ۹ دی از چنان عظمتی برخوردار بود که می توان آن را با حرکت های خودجوش و مردمی بهمن ۵۷ قیاس کرد که منجر به پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه موقت شیروان گفت: هدف فتنه گران و دشمنان دور کردن مردم از اندیشه های حضرت امام (ره) و رهبر انقلاب و همچنین براندازی نظام بود اما مردم پای اعتقاداتشان ایستادند و همواره در ۹ دی پاسخ محکمی به فتنه گران و براندازان نظام خواهند داد و در برابر آنان سکوت نمی کنند.

 

عزیزی با تأکید بر اینکه زنده نگه داشتن حماسه ۹ دی مانع از بروز انحرافات در انقلاب اسلامی می شود، افزود: همان طور که ما همواره ۲۲ بهمن را به عنوان سالگرد انقلاب اسلامی جشن می گیریم، همواره باید ۹ دی ماه را هم گرامی داریم، چرا که حرکت عظیمی بود و مردم ثابت کردند که دشمن را در رسیدن به اهدافش ناکام می گذارند.

 

وی گفت: فتنه ۸۸، نقشه و فتنه ای عظیم و از پیش تعیین شده بود که ستون های نظام را نشانه رفته و دشمنان متزلزل کردن و فروپاشی نظام را در سر می پروراندند.

 

عزیزی بیان داشت: آنچه دشمن به دنبال آن است؛ فروپاشی نظام و متزلزل کردن انقلاب است که با هزینه های گزاف وارد شده و هوشیاری، بیداری، بصیرت و ولایتمداری مردم برملا کننده نقشه های شوم دشمنان است.

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد حماسه 9 دی مسجد مسجد خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد 9 دی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر حماسه 9 دی شیروان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۰۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ حجت الاسلامی علیی مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران، این نهاد ارزشی را برگرفته از نهضت عاشورا و پرچمدار جهاد تبیین دانست و افزود: امروز سپاه پاسداران در خنثی کردن توطئه‌های شناختی دشمنان در خط مقدم جنگ نرم قرار دارد.
وی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اردبیل عملیات تنبیهی وعده صادق را نمونه‌ای از ابتکار و توانمندی سپاه در مقابله با دشمنان دانست و گفت: با این عملیات دنیا به عظمت و توانمندی سپاه پی برد و دشمنان هم در برابر این قدرت و توانمندی، چاره‌ای جز عقب نشینی نیافتند. 

حجت الاسلام علیی افزود: جامعه بزرگ بسیج در برابر استکبار جهانی ایستاده و رمز این مقاومت همانا اعتقاد به مکتب اهل بیت و پیروی از ولایت فقیه است. 
وی با اشاره به هفته عقیدتی سیاسی بر ضرورت تقویت ایمان و باور‌های دینی نیرو‌های سپاهی و بسیجی در کنار افزایش قدرت و توان نظامی تأکید کرد.

دیگر خبرها

  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است
  • حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • (ویدئو) حماسه جدید جواد خیابانی روی آنتن زنده
  • بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا