Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: ظرفیت ها و پتانسیل‌های اقتصادی این دستگاه شناسایی و به دفتر ریاست جمهور اعلام شده تا در صورت امکان در این حوزه سرمایه گذاری لازم صورت گیرد.

«شکرالله شیرخانی» در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه  استان ایلام در جذب اعتبارات و اجرای صحیح برنامه اشتغال روستایی و عشایری در کشور، در رده استان های برتر قرار دارد و موفق به جذب بیش از سقف اعتبارت اشتغالزایی شده است، اظهار کرد: تاکنون به  3949 طرح اشتغال روستایی 220میلیارد و چهارصد میلیون تومان پرداخت و 5840 شغل ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیرخانی گفت: تاکنون ۱۲۷ طرح اشتغال فراگیر نیز با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان برای ایجاد ۳۹۲ شغل در استان پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان تصریح کرد: اجرای طرح حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری، توانمندسازی روستاییان و عشایر، ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری ،جلوگیری از مهاجرت بی‌رویه روستاییان به شهرها به ویژه حاشیه شهرها، حمایت از دانش آموختگان دانشگاهی، تثبیت اشتغال پایدار، تأمین بخش مهمی از نیازهای ضروری کشور در استان‌ها و تکمیل زنجیره تولید و حمایت از واحدهای تولیدی از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

شیرخانی تاکید کرد: این تسهیلات با سود 4، 6 و 10 درصد پرداخت می‌شوند و در صورت تخطی گیرنده، از جمله عدم ایجاد اشتغال تعهد شده یا عدم تحقق طرح، سود تسهیلات اعطایی با نرخ ۱۸ درصد محاسبه خواهد شد.

وی در خصوص برنامه‌های این اداره کل و وزارتخانه متبوع در سفر آینده هیئت دولت به استان، اظهار کرد:  این سفر فرصت مناسبی است تا با تعامل، انسجام و همکاری مطلوب دستگاه‌های تابعه استان بیشترین ره آورد را برای استان داشته باشد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تصریح کرد: ظرفیت ها و پتانسیل های اقتصادی این دستگاه شناسایی و به دفتر ریاست جمهور اعلام شده تا در صورت  امکان در این حوزه سرمایه گذاری لازم صورت گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۱۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه اکسپو فرصتی برای ارائه ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، غرفه سیستان وبلوچستان هم کانون توجه سرمایه گذاران داخل و خارجی قرار گرفته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد 
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای ارائه ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • طرح های بزرگ اقتصادی اشتغال محور در ایلام تکمیل می شوند
  • ضرورت تعامل دولت و مجلس برای رونق تولید و اشتغال
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران
  • برنامه وزارت بهداشت برای سلامت دهان و دندان
  • سلامت دهان و دندان موجب سلامتی قسمت‌های مختلف بدن می‌شود
  • سلامت دهان و دندان موجب سلامتی قسمت‌های مختلف بدن
  • تولید ۸۰ درصد تورهای ماهیگیری در سیستان و بلوچستان