Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-09@09:05:48 GMT

کسانی که کمک معیشتی دریافت نمی‌کنند، چگونه ثبت نام کنند؟

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۰۱۲۷۸

کسانی که کمک معیشتی دریافت نمی‌کنند، چگونه ثبت نام کنند؟

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار مهر، فرایند ثبت نام و اقدام گروهی از اقشاری که خود را مستحق دریافت یارانه معیشتی می‌دانند اما هیچ گاه در گروه یارانه بگیران نبودند، اعلام شد.

بر این اساس، افرادی که در فهرست یارانه بگیران نبودند و به تبع آن، حمایت معیشتی نیز دریافت نکرده‌اند، باید طی فرآیندی که اعلام می‌شود، وارد چرخه ثبت‌نام شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افرادی که یارانه نقدی دریافت نمی‌کنند، دو گروه از جامعه هستند. گروه نخست، افرادی هستند که در سال ۹۳ اطلاعات خانوار خود را برای دریافت یارانه نقدی در سامانه مربوطه ثبت کرده بودند که بر این اساس، اطلاعات این خانوارها در سامانه وجود دارد. بر این اساس، مراتب از طریق پیامک، به این افراد اطلاع رسانی شده تا از دهم دیماه، به سامانه hemayat.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

اما گروه دیگری از متقاضیانی که یارانه نقدی و یارانه معیشتی دریافت نمی‌کنند و هیچگاه اطلاعات خود را (حتی در سال ۹۳) در سامانه ثبت نکرده‌اند، اگر کد ملی خود را در سامانه #۶۳۶۹* ثبت کرده و به نوعی درخواست خود را اعلام کرده باشند، به این افراد با ارسال پیامک اعلام می‌کنیم که به یکی از دفاتر پلیس به اضافه ۱۰ مراجعه کنند.

در عین حال کد ملی گروهی از افرادی مانند زوج‌های جوان که یارانه نقدی و یارانه معیشتی نمی‌گیرند و با کد دستوری #۶۳۶۹* نیز کد ملی خود را هم ثبت نکرده باشند استخراج می‌شود و طبق زمان بندی مشخص، نحوه مراجعه و ثبت نام را به آنها اعلام خواهد شد.

تاکید می‌شود، همه این فرایند فقط برای دریافت یارانه معیشتی است و ارتباطی با یارانه نقدی ندارد.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

کد خبر 4811228 محمد جندقی

منبع: مهر

کلیدواژه: معیشت خانوار طرح معیشتی خانوار کمک معیشتی خانوار حسین میرزایی قیمت دلار بانک مرکزی ایران لایحه بودجه سال 99 کل کشور لایحه بودجه 99 محمد اسلامی مالیات وزارت جهاد کشاورزی کسری بودجه قیمت یورو قیمت سکه بهار آزادی وزارت راه و شهرسازی طرح ملی مسکن لایحه بودجه بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۱۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه آبزی‌پروری خرد معیشتی در سواحل روستایی بوشهر

سرپرست معاونت تکثیر و پرورش آبزیان شیلات استان بوشهر از توسعه پرورش آبزیان کوچک مقیاس و خرد معیشتی با مشارکت مردم در سواحل روستاهای استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تنگستان، علی قوام‌پور عصر امروز در همایش توسعه آبزی‌پروری خرد معیشتی با مشارکت مردم بندر خورشهاب شهرستان تنگستان با بیان اینکه طرح‌های پرورش ماهی در قفس با محوریت روستاهای ساحلی استان بوشهر در دستور کار قرار دارد اظهار داشت: در این زمینه با توجه به ظرفیت‌های سواحل استان پرورش ماهی در قفس در آبهای ساحلی تدوین شده است.

وی با تبیین پرورش ماهی در قفس کوچک مقیاس در سواحل استان بوشهر گفت: در این عرصه ظرفیت‌های اقتصادی روستاهای ساحلی استان بوشهر شناسایی شده است.

سرپرست معاونت تکثیر و پرورش آبزیان شیلات استان بوشهر اضافه کرد: در طرح‌های پرورش ماهی در قفس مشارکت شوراهای اسلامی و دهیاری‌ها در روستاهای ساحلی استان بوشهر ضروری است.

قوام‌پور با اشاره به افزایش ظرفیت پرورش ماهی در قفس در سطح استان بوشهر خاطرنشان کرد: تاکنون قفس‌های پرورش ماهی با ظرفیت 25 تن به بالا در خلیج‌فارس نوار ساحلی استان بوشهر نصب شده است.

وی در ادامه پرورش میگو در سواحل استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی امسال پرورش میگو در 7 هزار و 489 هکتار شده است که نسبت به سال قبل یک‌هزار و 300 هکتار افزایش یافته است.

استاندار بوشهر هم با اشاره به اجرا طرح‌های پرورش ماهی در قفس‌های کوچک در نوار ساحلی استان بوشهر با مشارکت روستاییان گفت: طرح پرورش ماهی در قفس‌های کوچک مقیاس برای مشارکت روستاییان در سواحل روستاها تهیه شده است.

احمد محمدی‌زاده یکی از مناطق اجرا طرح پرورش ماهی در قفس را بخش ساحلی تنگستان منطقه خورشهاب دانست و خاطرنشان کرد: مردم مناطق ساحلی اقدام ضمن ساخت‌های قفس‌های پرورش ماهی با ابتکار خود زنجیره ارزش آن هم شامل تهیه بچه ماهی برای پرورش فراهم کرده‌اند.

وی ادامه داد: این طرح نقش مهمی در توسعه اشتغال در روستاها و بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم دارد.

انتهای پیام/190/.

دیگر خبرها

  • خبر جدید وزیر کار برای یارانه‌بگیران/ تعداد یارانه‌بگیران تغییر خواهد کرد؟
  • توسعه آبزی‌پروری خرد معیشتی در سواحل روستایی بوشهر
  • سامانه «۴۵۵۰۰» آماده دریافت گزارش تخلفات انتخاباتی
  • درخواست مجوز برای این صنف بیشترین تقاضا را دارد | ۲۵ اردیبهشت ؛ پایان مجوزهای کاغذی
  • توزیع ۵۵ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان خراسان شمالی
  • جزئیات پرداخت وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن | وام ۳۰۰ میلیون تومانی به چه کسانی تعلق می گیرد؟
  • طرح فجرانه کالابرگ تا جمعه تمدید شد
  • مهلت دریافت کالابرگ طرح فجرانه نوبت سوم تا جمعه تمدید شد
  • از باز کردن پیام‌هایی با محتوای بسته معیشتی و سبد کالا بپرهیزید
  • فردا آخرین مهلت دریافت مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ است