Web Analytics Made Easy - Statcounter

نصرپور گفت:استکبار جهانی و نظام سلطه با پیروزی انقلاب اسلامی ، همواره درصدد آسیب و تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی، به عنوان تنها نظام و حاکمیت حقیقی مبتنی بر دین و معنویت اسلامی بوده ، و در این راه از هیچ اقدام ، توطئه و خباثتی دریغ نکرده است.

«محسن نصرپور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد گفت: از مصادیق مهم این دشمنی می توان به فتنه سال ۸۸ اشاره نمود که در آن برهه معاندان و بدخواهان انقلاب اسلامی، با کلیه امکانات از جمله ظرفیت های فرهنگی و رسانه ای خود، در بستر جنگ نرم و با همراهی برخی از نا آگاهان و فریب خوردگان داخلی با ایجاد فضای تردید و شبهه افکنی، آن فتنه را رقم زدند و هزینه هایی را برای نظام و آرمان های انقلاب اسلامی و ملت انقلابی ایجاد نموده و از طرفی با هجمه و توهین نسبت به ارزش های دینی و مذهبی و اعتقادی مردم، فضای ملتهبی را در جامعه به وجود آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی ادامه داد: در این شرایط پیچیده ولی فقیه زمانه، حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) به عنوان سکاندار انقلاب اسلامی با ایفای نقش برجسته و بی بدیل خود، آگاهانه و شجاعانه، با هدایتگری و روشنگری جامعه ولایتمدار این توطئه را ناکام گذارده و امید و تلاش فتنه گران و دشمنان نظام را به یاس و شکست تبدیل نمودند.

 

وی افزود:مردم انقلابی، با بصیرت، و ولایتمدار ایران اسلامی با خروش در دفاع از انقلاب اسلامی و ارزشهای انقلابی و ارزشی و اعتقادی خود در نهم دی ماه، حماسه بزرگ و جاودانه ای در تاریخ انقلاب اسلامی آفریدند و با این حضور پرشور و برجسته، مشت محکمی بر دهان فتنه گران و بدخواهان نظام الهی جمهوری اسلامی زدند.

 

نصرپور گفت:حماسه ۹ دی تداوم انقلاب اسلامی را تضمین کرد، نهم دی نشان داد که بهترین راهبرد امنیت سازی در جمهوری اسلامی ایران امنیت مردم محوری است و حضور میلیونی مردم ایران در سراسر کشور در نهم دی به بحران مهم یکساله کشور خاتمه داد واین حماسه سبب اتحاد و وحدت جامعه و نظام گردید.

 

مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی اظهارداشت:به همین دلیل حماسه ۹ دیماه تبلور شایسته ای از نقش حیاتی ولایت فقیه و از طرفی ولایتمداری و هشیاری مردم انقلابی در صیانت از اصول و بنیان های انقلاب اسلامی و حیات نظام جمهوری اسلامی می باشد.

 

وی ادامه داد:هم اکنون که در دهه پنجم پیروزی انقلاب اسلامی و گام دوم انقلاب قرار داریم، باید با بصیرت و هشیاری با حرکت در مسیر روشن ولایت، با انگیزه انقلابی و جهادی، در مسیر حرکت ارزشمند انقلاب اسلامی و در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی با انگیزه انقلابی و جهادی تلاش نماییم، آنگونه که مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در بیاناتی ارزنده می فرمایند: آحاد مردم، مسئولين، غير مسئولين، به خصوص جوانها و به خصوص كسانى كه سخن و حرفشان تأثير دارد، احساس مسئوليت حضور در صحنه را از دست ندهند، هيچ كس نگويد من تكليفى ندارم، من مسئوليتى ندارم؛ همه مسئولند، در هر كارى كه هستيم، احساس مسئوليت كنيم؛ مسئوليت دفاع از انقلاب و از نظام جمهورى اسلامى.

 

نصرپور افزود:در این راستا و در گام دوم انقلاب، نقش رسانه ها به خصوص رسانه ملی بیش از پیش از جمله آگاهی بخشی، روشنگری و بصیرت افزایی، و ارتقاء روحیه پرسشگری و مطالبه گری انقلابی در جامعه، تقویت روحیه ولایت مداری و بیان نتایج و آثار ارزنده پیروی و حمایت از ولایت فقیه در آرامش، ثبات، اقتدار و عزّت ملت و کشور، زنده نگاه داشتن و بازآفرینی حماسه های مردم در پیروزی و در حیات انقلاب اسلامی، تقویت همدلی و همگرایی هر چه بیشتر آحاد مردم، بیان و تبیین اهداف شوم و اقدامات نظام سلطه و استکبار جهانی بر علیه انقلاب و نظام و ملت انقلابی، و ایجاد و تقویت روحیه و امید به آینده در جامعه شاخص و موثر می باشد است.

 

مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی: اظهارداشت:از طرفی تاکید بر محوریت قانون و قانونمداری در رویدادها و موقعیت های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی جامعه از جمله انتخابات نیز باید مورد توجه جدی اصحاب رسانه خصوصا صدا وسیما باشد.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد حماسه 9 دی مسجد حماسه 9 دی کانون های فرهنگی هنری مساجد 9 دی گرامیداشت حماسه 9 دی خبرگزاری شبستان 9 دی حماسه نهم دی ماه استکبار نظام اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۱۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد

ابوالقاسم رئوفیان دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین و عضو هیأت‌عالی شورای وحدت نیرو‌های انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اهمیت حضور مردم در انتخابات دور دوم مجلس اظهار کرد: احزاب و تشکل‌های سیاسی نسبت به ترغیب و تشویق مردم نسبت به شرکت مردم در انتخابات دور دوم مجلس نقش کلیدی دارند.

او افزود: شرایط اقتضا می‌کند که رسانه ملی و گروه‌های تاثیر گذار از هیچ تلاشی برای تشویق مردم به شرکت در انتخابات فروگذار نکنند و تلاش بیشتری در این حوزه انحام دهند.

رئوفیان متذکر شد: اصلی که به هر نظام سیاسی مشروعیت مردمی می‌بخشد مشارکت مردمی در انتخابات است که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی هم بیش از هر کلید واژه‌ای، به ویژه در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲، از این کلیدواژه استفاده کردند تا اینکه مشارکت مردم نسبت به پیش‌بینی‌ها و نظرسنجی‌های رسمی افزایش پیدا کرد.

عضو هیأت‌عالی شورای وحدت نیرو‌های انقلاب اسلامی گفت: مردم از شرایط موجود و عملکرد دولت و مجلس ناراضی‌اند و خواهان تحول هستند.

او متذکر شد: مجلس باید نسبت به ایجاد تحول در جامعه تلاش کند که لازمه تحقق این امر شکل گیری کمیسیون‌های تخصصی مبتنی بر معیار‌های تحول آفرین است. همچنین هیات رئیسه مجلس باید بتواند منشا تغییرات مثبت باشد و لازمه آن انتخاب اعضای با کفایت برای هیات رئیسه است.

رئوفیان درباره اولویت‌های مجلس دوازدهم گفت: نمایندگان مجلس باید به اولویت‌های مردم از جمله کاهش نرخ بیکاری و کنترل نوسان ارز بپردازند، چرا که این موارد مشکلات عدیده‌ای را برای کشور رقم زده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • رادان: ضرباتی به نقشه شوم دشمن زدیم که در آینده مشخص می‌شود
  • آگاهی دانشجویان آمریکایی از استکبار جهانی به برکت انقلاب اسلامی
  • امام خطر اسراییل و استکبار جهانی را به بشریت گوشزد کرد
  • نسل کنونی جامعه در جنگ تمام عیار رسانه ای قرار دارند
  • «بی حجابی» گره‌ای که با دست باز می‌شود
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • رویکرد امتی و جهانی رسانه ملی
  • نیروهای امنیتی ما در بدترین شرایط اجازه ورود به دانشگاه‌ها را ندارند