Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: همان کسانی که فتنه ۸۸ را رقم زده بودند در برخی مسئولیت‌ها نشستند و ماموریت جدیدی با عنوان فتنه اقتصادی را آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش «دانشگاه و فتنه‌های امروز، دیروز، فردا» که به همت بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، با اشاره به حضور انقلابی مردم در صحنه های مختلف که باعث ایجاد یوم الله هایی مانند یوم الله ۹ دی شده گفت: مردم ایران اعجاز الهی در تحقق یوم الله ها در انقلاب اسلامی بوده و هستند و در مقابل توطئه های مختلف و فتنه هایی که رخ داده ایستادگی کرده و آنها را ناکام کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: مردم ما با ایستادگی در مقابل توطئه هایی که قرار بود دشمنان میوه آن را در سال ۸۸ بچینند، ایستادند و در ۹ دی این صحنه ها را خنثی کردند.

 سردار نقدی با اشاره به پیوستن برخی خواص خواص در فتنه ۸۸ به دشمنان اظهار داشت: در آن زمان یک عده دسته جمعی با هم یک مسیری غیر از انقلاب را نشان دادند و علی تنها ماند، از آن نام آوران و اسم و رسم دارهای کشور آنهایی که خوبِ این جریان بودند، ساکتین بودند، واقعاً شرایط سنگینی بود، انتظارشان این بود که مردم طبق عادت سی ساله پشت سر آنها حرکت کنند، ولی مردم راه را پیدا کردند و با توطئه های دشمن همراهی نکردند و بلافاصله بعد از خطبه رهبر معظم انقلاب راه همه مردم از توطئه گران جدا شد و مردم توطئه گران را تنها گذاشتند.

معاون هماهنگ کننده سپاه تصریح کرد: ۹ دی، مردم حماسه عظیم و به یاد ماندنی‌ای را آفریدند، انصافا از آن همه جمعیت غافلگیر شدیم، واقعاً در چهارراه ولیعصر جای سوزن انداختن به معنای واقعی نبود و عظمت حضور مردم به وضوح مشخص بود. مردم در نهم دی ۸۸ اتفاقی را رقم زدند که گمان ندارم در طول تاریخ نمونه آن را داشته باشیم.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: همانهایی که این توطئه را رقم زده بودند با دروغ، فریب و کلاه گذاشتن سر مردم در تبلیغات در برخی از  مناسب نفوذ کردند و همان کسانی که فتنه ۸۸ را رقم زده بودند در برخی مسئولیت‌ها نشستند و ماموریت جدیدی با عنوان فتنه اقتصادی را آغاز کردند.

وی گفت: همیشه حرف دولتمردان ما این بود که تحریم ها موجب رشد و پیشرفت و ... می‌شود ولی برای اولین بار دیدیم مطالبی بیان شد که همراهی با دشمن بود و افرادی گفتند تنها راه برون رفت از مشکلات سازش و کنار آمدن با استکبار است و هر آنچه می توانستند هم برای کنار آمدن با آمریکا پیاده کردند.

وی افزود: وعده‌هایی به مردم داده شد و گفتند که بلافاصله بعد از امضای فلان قرار داد تحریم ها برداشته می شود و سرمایه های دنیا به سمت ایران سرازیر خواهد شد و بعد دیدیم اروپایی ها پشت سر هم آمدند عکس انداختند و رفتند ولی مبنای دشمنان این بود که گروگان را بگیرند و تا به هدف نهایی خود نرسیدند کنار نروند.

 سردار نقدی یادآور شد: بعد از تحریم ها آمریکایی‌ها احساس کردند الان زمان میوه چینی از فتنه اقتصادی است ولی باز هم همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند مردم کار بزرگ را انجام دادند و این فتنه را هم خنثی کردند.

وی خاطر نشان کرد: امروز فتنه اقتصادی دشمن کارکردش را از دست داده و تمام عناصری که می‌توانستند برای این فتنه اعمال کنند را اعمال کردند و دیگر حرفی برای گفتن ندارند.

معاون هماهنگ کننده سپاه با اشاره به ظرفیت های عظیم اقتصادی کشور، اظهار داشت: امروز در عرصه اقتصادی برای مقابله با فتنه اقتصادی دست ما پر است در همه جنگ ها و رویارویی هایی که ما با فتنه های دشمن داشتیم دست ما خالی و دست دشمن پر بوده و با این حال ما پیروز شدیم ولی در فتنه اقتصادی دست ما پر است و هر آنچه لازم است را ما در عرصه اقتصاد داریم از لحاظ منابع علم و فناوری نیروی انسانی و با هیچ چیزی کم نداریم.

وی افزود: اقتصاد به نقدینگی احتیاج دارد که ما بیش از اندازه نقدینگی داریم و اگر این نقدینگی در جای خودش و درست استفاده شود کارهای بزرگی انجام خواهد شد.

وی افزود: ما پیچیده ترین پروژه ها را مدیریت کردیم، لذا مدیر هم داریم و احتیاج به وارد کردن مدیر هم نیست آن چیزی که کم داریم دیدگاه و نگرش است‌.

سردار نقدی تصریح کرد: دلسوزان باید تلاش کنند در مجلس و دولت افرادی قرار گیرند که چشمشان به دست بیگانه نباشد، دلسوز ملت و مردم باشند.

وی ادامه داد: امروز دشمن فروپاشیده است و توان ندارد دشمن امروز بیش از هر زمانی خسته است آمریکایی که مدعی ورود به دوره فرا صنعت بود امروز به فروش نفت و زغال سنگ خام رو آورده است.

ادامه دارد ...

منبع: فارس

کلیدواژه: اقتصاد سپاه پاسداران فتنه نقدینگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۱۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۶ نفر اراذل که اقدام به عربده کشی، شرارت، ضرب‌وجرح و ایجاد رعب وحشت در بین شهروندان در محدوده باقرشهر کردند، خبرداد. - اخبار استانها -

سرهنگ محمدقاسم طرهانی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در ری، با بیان اینکه اقدامات و رفتارهای اراذل و اوباش باعث تشویش اذهان عمومی و القاء حس ناامنی در جامعه می‌شود؛ به نارضایتی مردم در این رابطه اشاره و اظهار داشت: پلیس با جدیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مقابله و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهد افرادی نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند.

وی در ادامه با اشاره به شناسایی و دستگیری 6 شرور و اراذل و اوباش سابقه‌دار در عملیات هوشمندانه و مقتدرانه مأموران انتظامی کلانتری 175 باقرشهر، افزود: شروران دستگیر شده که در 48 ساعت گذشته با نزاع و درگیری، عربده‌کشی و ضرب‌وجرح باعث رعب و وحشت در بین مردم شده بودند؛ در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاهشان در محدوده باقرشهر دستگیر و در برابر اقتدار پلیس به زانو درآمدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه دستگیری این شروران باعث رضایتمندی مردم و تقدیر آنان از عملکرد مقتدرانه پلیس را موجب شد، گفت: متهمان دستگیر شده که دارای سوابق متعدد شرارت و سرقت هستند و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

دستگیری سارقان 300 میلیاردی در اشتهارد

سرهنگ طرهانی در پایان با اشاره به اینکه برهم زدن نظم، امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، خاطرنشان کرد: پلیس اجازه جولان دادن به اراذل و اوباش را نخواهد داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سردار رادان در باره طرح حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ،رئیس دستگاه قضا،وزیر کشور وارد این صحنه شدیم
  • حماس : پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد
  • حمدان: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد
  • سردار رادان: آرام و قرار نداریم | برای عفت اسلامی درنگ نخواهیم کرد
  • توطئه برهنگی برنامه نفوذ دشمن برای استحاله و براندازی است
  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • مراقب پیامکهای جعلی یارانه کمک معیشتی باشید
  • زحمات کارگران در حوزه اقتصادی پشتوانه ایران در حوزه امنیتی و دفاعی خواهد بود
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است