Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد شیزاد، فعال سیاسی اصلاح طلب در گفتگو با پارسینه تاکید کرد: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است و همه نهاد‌های ملی کشور و جریان‌های سیاسی باید زمینه برگزاری انتخابات پرشور را فراهم کنند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان‌مطلب فوق گفت: مردم این روز‌ها سختی‌های بسیاری را به چشم می‌بینند و به همین دلیل طبیعی است نارضایتی‌هایی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به همین دلیل تمام ارکان نظام باید با تعیین ساز و کار لازم اسباب انتخابات پر شور را فراهم کنند تا کشور بیش از این با تهدید روبرو نشود.

شیرزاد ادامه داد: در شرایطی که نظام بین‌الملل انواع محدودیت‌ها را علیه کشور تحمیل می‌کند، با برگزاری انتخاباتی که با رای اکثریت همراه شود، می‌تواند تهدید‌ها را کمرنگ کند.

نماینده ادوار مجلس همچنین یادآور شد: اینکه یک کشوری بتواند مردم را به پای صندوق‌های رای بکشد، به این معنی است که با وجود مشکلات و مانع‌ها افکار عمومی به سیستم حاکم اعتماد دارند که این مساله، پیامی روشن برای جهان خواهد بود.

وی ادامه داد: به همین دلیل تاکید به اصلاح رفتار‌های هزینه‌ساز گذشته است بلکه انتخابات مجلس یازدهم به اتفاقی برای همصدایی تبدیل شود.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در ادامه با اشاره به وظیفه اصلاح طلبان در این دوره از انتخابات گفت: اصلاح طلبان در شرایط فعلی کشور باید با بررسی همه جوانب بهترین تصمیم را اتخاذ کنند تا هم به عنوان یکی از گروه‌های ریشه‌دار در انخخابات تاثیرگذار باشند و هم وجهه اصلاح‌طلبی را از هر آسیبی مصون نگه دارند.

احمد شیرزاد در پایان سخنانش گفت: سیاست در ایران متاسفانه به محلی برای جدل‌هایی شده است که نمی‌توانند کمکی به کاهش مشکلات کمک کنند. در واقع در چنین شرایط خطیری که در تنگنا قرار داریم کشور به همه نیرو‌های سیاسی نیاز دارد تا بتواند با استفاده از پتانسیل‌شان راه‌کار و راهی مناسب برای خروج از بحران پیدا کرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: احمد شیرزاد اصلاح طلبان انتخابات مجلس مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۱۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: حضور و حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان در کنار بخش کشاورزی موجب تحول و جهش تولید در این بخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمدزاده عصر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در دیدار با رئیس سازمان جهاد کشاورزی و اعضای صندوق توسعه بخش کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر حمایت جدی از توسعه بخش کشاورزی استان، اظهار کرد: استعدادهای حوزه کشاورزی باید با انجام مطالعات شناسایی و شرکت‌های دانش‌بنیان بیشترین نقش‌آفرینی را در این بخش داشته باشند.

وی با بیان اینکه تعاونی‌های بخش کشاورزی باید توسعه یابند و فعال‌تر شوند، افزود: حمایت از این صندوق از طریق اختصاص اعتبارات با هدف حمایت از تمام کشاورزان و سهامداران استان مدنظر باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وجود ۱۶۱ تعاونی و تشکل بخش کشاورزی، گفت: در راستای مردمی‌سازی دولت و تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم زمینه مشارکت کشاورزانی که عضو این صندوق هستند برای جهش در بخش کشاورزی فراهم شود.

وی تصریح کرد: گیاهان دارویی و سایر بخش‌های حوزه کشاورزی فرصت مناسبی برای مشارکت مردم است و بخش کشاورزی زمینه ساز حضور مردم در این بخش باشد.

احمدزاده خاطرنشان کرد: وجود آب فراوان، زمین‌های مستعد و اراضی کشاورزی باید توسعه اشتغال و تحول در این بخش را فراهم کند.

کد خبر 747964

دیگر خبرها

  • تکریم معلمان، زمینه تحول همه حوزه‌ها را فراهم می‌کند
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!
  • اقدامی مهم در استاندارد که زمینه تحقق شعار سال را فراهم کرده است
  • سفر ریاست جمهور ایران به پاکستان در راستای زمینه سازی وحدت و همکاری منطقه بود
  • زورخانه در روستاهای مستعد تیران احداث شود
  • پاشنه آشیل مجلس دوازدهم از نگاه سخنگوی حزب اعتدال و توسعه /جریان رائفی پور به دنبال هدایت و مدیریت مجلس است
  • طالبان: سه کشور همسایه زمینه داعش در منطقه را فراهم کرده‌اند
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند