Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: به گزارش نبض بازار، به نقل ازخبرنگار فولاد در پی کسب این موفقیت با بهمن خلیلی مدیر عملیات مجتمع فولاد سبا گفت‌وگو کرده است که ماحصل آن را در ادامه می‌خوانید.

ضمن تبریک به مناسبت کسب این موفقیت ارزشمند، بفرمایید دست‌یابی به این رکورد از چه نظر حائز اهمیت است؟
این رکورد در حالی اتفاق افتاد که در آذرماه سال جاری 85 درصد از محصولات تولیدشده به ضخامت 2 میلی‌متر با کیفیت مطلوب مربوط می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که ورق 2 میلی‌متر یکی از محصولات پرکاربرد در تولید لوله و پروفیل در کشور به شمار می‌رود.
رکورد قبل چقدر بوده و در چه تاریخی به دست آمده است؟
رکورد قبلــــی به میزان 119 هزار و 66 تن و در شهریورماه سال جاری محقق شده بود.
معمولا دست‌یابی به رکوردها درنتیجۀ برخی عوامل به دست می‌آید؛ در مجتمع فولاد سبا چه اقدامات و عواملی موجب ثبت این رکورد شده است؟
از دلایل اصلی ثبت این رکورد تلاش و کوشش کارکنان و بهره‌گیری از تجارب ارزشمند گذشته با افزایش سرعت تولید در خطوط مختلف تولید ازجمله فولادسازی، ریخته‌گری و نورد گرم و کاهش توقفات اضطراری در این واحدها بوده است. گفتنی است آهن اسفنجی کیفی تولیدشده در واحد آهن‌سازی شهید شهبازی مجتمع فولاد سبا نیز تأثیر به‌سزایی در افزایش تولید کوره‌های قوس الکتریکی داشته است. علاوه بر این تأمین مواد اولیه، قطعات و متریال مصرفی باکیفیت در کلیه خطوط تولید از دلایل دیگــــر ثبت این رکورد است.
در برنامه‌های آتی گروه فولاد مبارکه سهم فولاد سبا برای حفظ تولید 50 درصد فولاد کشور چقدر است؟
در آیندۀ نزدیک با تکمیل و نوسازی نورد گرم و ریخته‌گری قدیم خط تولید، ظرفیت مجتمع فولاد سبا به یک میلیون و 600 هزار تن در سال افزایش خواهد یافت.
سخن پایانی؟
در خاتمه ضمن تشکر و قدردانی از مدیریت ارشد فولاد مبارکه و کلیۀ مدیریت‌های پشتیبانی‌کنندۀ تولید، امیدواریم با حمایت این عزیزان و با تلاش بی‌وقفۀ کارکنان، شاهد تثبیت روند تولید و کسب رکوردهای جدید باشیم.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۱۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چینی ها ۱۰ هزار میلیارد ریال در مازندران سرمایه گذاری می کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، سید عباس حسینی در نشست مشترک با سرمایه گذار چینی در ساری، افزود: این میزان سرمایه گذاری برای تهیه ماشین آلات کشاورزی، مونتاژ و راه اندازی خط تولید این تجهیزات در مازندران سرمایه گذاری خواهد شد.

وی اظهار داشت: بر اساس زمانبندی های تعیین شده در گام نخست برخی از قطعات و تجهیزات کشاورزی از چین وارد خواهد شد و در گام های بعدی مونتاژ و راه اندازی خط تولید تجهیزات کشاورزی در مازندران تولید می شود.

مدیرکل امور اقتصادی استانداری مازندران با بیان اینکه بر اساس همکاری مشترک و تفاهم نامه ۲۵ ساله ایران و چین این سرمایه گذاری در مازندران انجام می شود، خاطرنشان کرد: مازندران در سال گذشته ۵۲۰ تن کالا به ارزش ۱۶۷ هزار دلار به چین صادر کرده است.

حسینی ادامه داد: در سال گذشته؛ مازندران به صورت مستقیم بیش از هفت هزار تن کالا به ارزش ۲۲.۵ میلیون دلار از کشور چین وارد کرد.

وی با اشاره به اینکه برای جهش تولید و ایجاد اشتغال پایدار در این خطه از شمال از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد، ادامه داد: همکاری مشترک مازندران و چین چند بعدی است که با برگزاری نمایشگاه مشترک و معرفی توانمندی های دو طرف تبادلات تجاری افزایش خواهد یافت و از طرف دیگر رونق و تبادل گردشگر بین مازندران و برخی از استانهای چین در دستور کار قرار گرفت.

این مقام مسوول تصریح کرد: برخی از استانهای چین به مواد غذایی و محصولات کشاورزی مازندران نیاز داردند که صادرات مازندران برای آنها افزایش خواهد یافت.

کد خبر 6093270

دیگر خبرها

  • «دماوند انرژی» چراغ تولید ۳ طرح پتروشیمی را روشن کرد
  • افزایش تولید روزانه ۸۰ هزار بشکه نفت در نفت و گاز گچساران
  • افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم
  • چینی ها ۱۰ هزار میلیارد ریال در مازندران سرمایه گذاری می کنند
  • شروط حضور دانش‌بنیان‌ها در معادن
  • تولید شمش در شرکت فولاد شادگان
  • سطح گلخانه‌های کردستان به ۶۰ هکتار افزایش یافت
  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال
  • تولید گوجه فرنگی به ۳۰۰ هزار تن می‌رسد
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی