Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم دولابی در مراسم بزرگداشت یوم‌الله ٩ دی در جمع مردم شیراز با بیان اینکه این کلانشهر، شهر علمای بزرگ از جمله سید نورالدین حسینی، آیت‌الله محلاتی، آیت‌الله شهید دستغیب و آیت‌الله حائری شیرازی است، گفت: شیراز شهری است که در علم و دانش پیشتاز است و دانشگاه‌های آن در ابعاد مختلفی سرآمد دانشگاه‌های کشور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین با بیان اینکه جوانان زیادی از این شهر تقدیم انقلاب شده‌اند، افزود: استان فارس از ریشه عمیق و استوار در ولایت مداری برخوردار است و مردم شیراز در صحنه‌های مختلف آزمایش خوب درخشده‌اند که از جمله آن در سال ٨٨ یک روز زودتر از سایر استان‌ها تجمع کردند.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه فتنه ٩٨ هم در امتداد فتنه ٨٨ بود، عنوان کرد: ماجرای آبان ماه امسال نشان داد تیزبینی مد نظر قرآن کریم، نیاز همه روزه مسلمانان است.

دولابی با تاکید بر اینکه عزت را از راهی جز خدا نمی‌تواند بدست آورد، گفت: بصیرت چند بعد دارد که بعد اصلی آن بصیرت توحیدی است، بدین معنا که انسان بداند همه کاره عالم خداست و بدانیم کسی که با خداست بن بستی ندارد و احساس شکست و تنهایی نمی‌کند.

او با بیان اینکه بصیرت به معنی این است که دست خدا را از لابه لای حوادث مشاهده کنیم، اضافه کرد: روز ٩ دی در سال ٨٨ در سراسر کشور و استان فارس از ایام‌الله بود که خدا دست قدرت خود را با دیگر به دشمن نشان داد، در حالی‌که دشمنان برای متلاشی کردن این کشور از درون تلاش کرده بودند، اما نتوانستند.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه بصیرت به معنای این است که بدانیم دست حمایت خدا در کنار ماست، گفت: بصیرت یعنی قدرت خدا را در ٤٠ سال گذشته مشاهده کردن و خود را به کوری نزدن، چرا که ٤٠ سال است کشور‌های قلدر جهان نتوانسته‌اند ایران را از پای در بیاورند و در طول این چهار دهه با تمام تلاششان نتوانستند حتی یک وجب از این خاک را بگیرند.

دولابی با بیان اینکه جنگ هشت ساله دفاع مقدس خود گویای این مدعاست، اضافه کرد: بصیرت یعنی مشاهده این جلوه نمایی‌های خدا و عبرت از گذشته و فراموش نکردن آنها.

او ادامه داد: بصیرت یعنی بدانیم جز خدا کاری از کسی ساخته نیست، اما در مقابل بصیرت متاسفانه یک نماینده مجلس در خانه ملت تلاش می‌کند تا با فرستاده اروپا عکس یادگاری بگیرد.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری خاطزنشان کرد: بصیرت یعنی با یک سخنرانی چند دقیقه‌ای توفنده رهبری فتنه‌ای که ماه‌ها برای آن برنامه ریزی شده بود در سال ٩٨ خنثی شود.

دولابی با بیان اینکه بصیرت یعنی چشم باز کنیم و صف را از صف نفوذی‌ها جدا کنیم، گفت: دشمنان نمی‌دانند که عامل پیروزی این ملت، قرآن و حوزه‌های علمیه است.

او با بیان اینکه بصیرت یعنی آنجا که دشمن می‌زند، همات نقطه قوت ماست، با طرح سئوالی مبنی بر اینکه آیا یکبار مسئله برجام برای ما کافی نبود که دوباره به دنبال لوایح اف‌ای تی اف هستند؟ گفت: برخی نمایندگان می‌خواهند با دشمن دوباره پیمان ببندند.

دولابی ادامه داد: بصیرت یعنی دل از غیر خدا کندن و اینکه بدانیم خدا با ماست و هیچ دشمنی نمی‌تواند به ما آسیب برساند.

او با بیان اینکه روز ٩ دی پیام خداوند برای بزرگتری و عزت ایران است، گفت: امروز کشور‌های همسایه و اهل تسنن راه نجات را در پیوستن ملل مظلوم به همدیگر می‌دانند و معتقد هستند که نسخه انقلاب اسلامی در سراسر جهان در حال تکرار است.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری به آزمون انتخابات پایان سال هم اشاره و با تاکید بر اینکه نمایندگانی که درد دین و مردم دارند و وابسته به احزاب، ثروتمندان و قدرتمندان نباشند، انتخاب شوند، گفت: کاندیدایی که برای تبلیغات انتخاباتی خود چندین میلیارد تومان هزینه می‌کند یقین بدانید فردا در مجلس به دنبال جبران آن است و در واقع حضور آن‌ها در مجلس سم مهلک است.

دولابی اضافه کرد: کاندیدایی که نگاهش به غرب است و می‌خواهد کشور را درباره به دامن کفر برگرداند، و خط و موضع خود را در برابر استکبار جهانی شفاف بیان نمی‌کند، به درد مردم نمی‌خورد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوزه های علمیه مجلس خبرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۱۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نور با رعایت ظرافت ها و مراقبت های لازم استمرار یابد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری بعدازظهر جمعه در جلسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که با حضور سردار رادان فرمانده انتظامی کل کشور برگزار شد با تقدیر از تلاش های نیروی انتظامی در راستای اجرای طرح حجاب و عفاف گفت: آغاز این طرح امیدهایی را در جامعه به خصوص در بین متدینین ایجاد کرد.

آیت الله حسینی بوشهری افزود: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که نهادی با سابقه در حوزه علمیه است از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در کنار امام راحل و مقام معظم رهبری نسبت به مسائل مختلف جامعه دغدغه داشته است.

وی ادامه داد: تلاش جامعه مدرسین حوزه علمیه قم این بوده تا احکام اسلام در جامعه پیاده شود و موجب ایجاد تحولی در کشور و همچنین جهان شود.

امام جمعه قم با بیان اینکه دشمنان امروز در تمامی عرصه در مقابل انقلاب اسلامی ایران ایستاده اند افزود: جمهوری اسلامی ۴۵ سال است که در برابر این توطئه ها با سربلندی ایستاده است.

وی خطاب به سردار رادان گفت: نیروی انتظامی در سالهای اخیر در عرصه های مختلف مبارزه با اشرار و حفظ امنیت کشور ۱۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده و امیدواریم در این عرصه نیز موفق باشید.

آیت‌الله حسینی بوشهری با بیان اینکه دشمن به دنبال گسترش و نهادینه سازی بی حجابی در جامعه است افزود: حیازدایی نیز مرحله جدیدی از طراحی دشمنان در این عرصه است.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه تاکید کرد: طرح نور باید با رعایت ظرافت و مراقبت های لازم اجرا شود و تداوم آن موجب دلگرمی جامعه است.

کد خبر 6089397

دیگر خبرها

  • طرح نور با رعایت ظرافت ها و مراقبت های لازم استمرار یابد
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال از بودجه مدیریت بحران کشور به استان ایلام
  • فرزندان با استعداد خود را به حوزه های علمیه بفرستید
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • حماسه قرآنی روستای چارک گویای ایمان استوار مردم استان بوشهر است
  • حمایت بیش از هزار استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا
  • آمار جمعیت ایران تا سال ۲۰۵۰ اعلام شد