Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@17:04:49 GMT

نظر بارسایی‌ها؛ رئال نه، لیورپول رقیب ماست

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۰۱۶۴۱

نظر بارسایی‌ها؛ رئال نه، لیورپول رقیب ماست

اعضای باشگاه بارسلونا در یک نظرسنجی که توسط روزنامه موندو برگزار شده شرکت و رای های خود را برای مسائل مختلف این باشگاه اعلام کرده اند.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا طی دو، سه فصل اخیر چه در رقابت های لالیگا و چه در کوپا دل ری موفق بوده و به قهرمانی دست یافته است. بلوگرانا اما در این فصول موفق به فتح لیگ قهرمانان اروپا نشده و هر ساله به شکل های مختلف و البته تلخ از این رقابت ها حذف شده است؛ موضوعی که باعث شده آن ها در فصل جدید انگیزه های فراوانی برای فتح چمپیونزلیگ داشته باشند و این جام را به عنوان هدف اصلی خود در نظر بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با این همه و با وجود شایعاتی که طی روزهای اخیر درباره احتمال تمدید قرارداد ارنستو والورده مطرح شده بود اما به نظر می رسد در صورتی که این مربی در فصل جاری نیز نتواند بلوگرانا را به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان برساند، باید کار او را در بارسلونا تمام شده بدانیم. در همین رابطه روز گذشته نشریه موندو در یک نظرسنجی از 300 نفر از اعضای باشگاه درباره ماندگاری ارنستو والورده در بارسلونا سوال کرده بود که حدود 80 درصد از آن ها مخالف تمدید قرارداد والورده بودند؛ همچنین اعضای باشگاه ترجیح می دهند که یورگن کلوپ یا رونالد کومان سرمربی فصل بعد بارسلونا باشند.

 

 

 

 

امباپه، بازیکن مورد علاقه سران بارسلونا  

در ادامه این نظر سنجی  نشریه موندو از 300 نفر اعضای باشگاه سوال جالب دیگری پرسیده است. در این نظر سنجی از اعضای باشگاه پرسیده شده: " بارسلونا در تابستان آینده باید کدام بازیکن را به عنوان اولویت خود در نظر بگیرد؟

این نظر سنجی اما با پاسخ جالبی از اعضای 300 نفره باشگاه همراه بوده و بیش از 48 درصد آن ها ترجیح می دهند که کیلیان امباپه به خط حمله بلوگرانا اضافه شود. همچنین بعد از این ستاره فرانسوی، لائوتارو مارتینز با 15 درصد آرا بیشترین اقبال را از سوی اعضای باشگاه داشته است.

 

 

 

 

 

 

نه به خرید نیمار

 

موندو در یک نظر سنجی دیگر از اعضای باشگاه بارسلونا پرسیده است: " آیا با بازگشت نیمار موافق هستید؟"

جالب این که این 300 نفر کم ترین علاقه را به بازگشت نیمار نشان داده اند؛ بیش از 80 درصد از اعضای باشگاه هیچ علاقه ای به بازگشت نیمار به بارسلونا ندارند. حدود 14 درصد موافق خرید نیمار هستند و بقیه نیز هیچ نظری در این باره ندارند.

 

 

 

 

لیورپول و رئال مادرید، مهم ترین رقبای بارسا در راه فتح لیگ قهرمان

 

بارسلونا در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا را به عنوان اصلی ترین هدف خود مطرح کرده است. در همین رابطه موندو در بخشی دیگر از اعضای باشگاه بارسلونا این سوال را مطرح کرده است: " مهم ترین رقیب بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا چه تیمی است؟"

اعضای باشگاه بارسلونا اما لیورپول را جدی ترین رقیب این تیم برای فتح لیگ قهرمانان می دانند. حدود 44 درصد از آن ها معتقد هستند که لیورپول یک مدعی مهم در فصل جدید لیگ قهرمانان به حساب می آید. اعضای باشگاه بعد از لیورپول، رئال مادرید و منچسترسیتی را به ترتیب با 22 و 11 درصد مهم ترین رقبای بارسا در راه فتح چمپونزلیگ می دانند.

 

 

 

 

ژاوی، محتمل ترین گزینه برای بازگشت به نوکمپ

 

طی ماه های اخیر شایعات زیادی درباره سرمربی گری ژاوی در بارسلونا مطرح شده است. سرمربی کنونی السد قطر شانس بالایی برای این اتفاق دارد؛ موضوعی که اعضای باشگاه نیز آن را تایید کرده اند و حدود 79 درصد از آن ها اعتقاد دارند که ژاوی روزی هدایت بارسلونا را بر عهده می گیرد. در این نظرسنجی بعد از ژاوی، آندرس اینیستا و تیری هانری قرار دارند.

 

 

 

 

ویدال از بارسلونا برود

 

در یکی دیگر از این نظرسنجی ها پرسیده شده: " کدام بازیکن باید از بارسلونا برود؟"

پاسخ به این سوال اما جالب بوده و حدود 52 درصد از 300 نفر اعضای باشگاه رای به رفتن آرتورو ویدال داده اند؛ بازیکنی که طی روزهای اخیر حاشیه های فراوانی داشته و در آستانه انتقال به اینتر قرار دارد. 31 درصد نیز خواهان جدایی ایوان راکیتیچ هستند و جالب این که تنها 13 درصد از اعضا دوست دارند این دو بازیکن در بارسلونا بمانند.

 

 

 

 

ریکی پویگ، محبوب تر از فاتی

 

اعضای باشگاه بارسلونا در یکی دیگر از این نظر سنجی ها با 64 درصد، رای به انتقال ریکی پویگ به تیم اصلی داده اند. این در حالی است که کارلس پرز 5 درصد و آنسو فاتی تنها 3 درصد رای آورده اند.

 

 

بارسلونا کیلیان امباپه پاری سن ژرمن لیورپول رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا کیلیان امباپه پاری سن ژرمن لیورپول رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۱۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند

صفحات اول روزنامه های ورزشی امروز اروپا را هرروز در طرفداری بخوانید

طرفداری | فرا رسیدن بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید و هت‌تریک روبرت لواندوفسکی تیترهای کیوسک امروز (سه‌شنبه 30 آوریل 2024) بودند.

میلان ترمز گرفت؛ اعتراض هواداران مانع معامله لوپتگی
گاسپ شماره 10؛ سرمربی آتالانتا دهمین فصلش را در 2025 شروع می‌کند اسپالتی: باجو و توتی را به اردوی تیم ملی دعوت می‌کنم
یک ماه مانده تا یورو، ملاقات سورپرایزکننده با سرمربی تیم ملی
رم، یک نه دیگر یووه، سامارژیچ دوباره به گزینه‌ها برگشت
شرایط اودینزه، باعث شده جونتولی وضعیت هافبک صرب را بررسی کند رئال مادرید جهنم است ال‌کلاسیکوی اروپا
لواندوفسکی تعیین‌کننده یک بازی جنجالی ال‌کلاسیکوی اروپا در مونیخ
لوانسه‌فسکی لواندوفسکی منجی برنامه پاکسازی منچستریونایتد
باشگاه به پیشنهادها برای همه بازیکنان گوش می‌کند

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • امید اول بارسلونا در جهنم زرد غیب شد!
  • رئال مادرید 2-6 بارسلونا؛ 15 سال از تحقیر خانگی لوس‌ بلانکوس گذشت / عکس
  • پیروزی بزرگ در سانتیاگو برنابئو؛ برتری 6-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید (لالیگا اسپانیا - 2 می، 2009)
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل بارسلونا (2002/5/1) / فیلم
  • کنایه گوتی به بارسلونا؛ لیگ قهرمانان اروپا بدون رئال مادرید کسل‌کننده‌ می‌شود!
  • برتری 3-0 بارسلونا مقابل لیورپول با بریس لیونل مسی (لیگ قهرمانان اروپا - 2019/5/1) / فیلم
  • کرگر: بایرن مونیخ بهتر از رئال مادرید بازی کرد اما نتیجه به گونه دیگری رقم خورد
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • با پیروزی مقابل والنسیا؛ حضور بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا 25-2024 قطعی شد