Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-01@23:25:10 GMT

قائدی در راه فولام انگلیس؟

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۰۱۷۴۶

قائدی در راه فولام انگلیس؟

به گزارش صدای ایران، سایت فوتبال لیگ ورلد انگلیس به اظهارات آندرا استراماچونی، سرمربی 6 ماهه گذشته تیم استقلال در مصاحبه با روزنامه کوریردلواسپورت اشاره کرد. در این گفت‌وگو مسئول فنی آبی‌پوشان مدعی شد که تیم فولام انگلیس، خواهان به خدمت‌گیری «مهدی قائدی»‌ وینگر جوان استقلالی‌هاست.

سایت مذکور عنوان کرد قائدی مهاجمی است که می‌تواند در پست‌های مختلف بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن آنکه در فصل جاری آمار خیره‌کننده‌ای داشته چرا که در 16 بازی لیگ ایران، 8 گل زده است. ثبت همین آمار باعث شده تا توجه فولام به او جلب شود.

رسانه انگلیسی در ادامه گزارش خود به این اظهارات استراماچونی در مصاحبه بلندی که انجام داده اشاره کرده و از قول وی نوشت: یکی از خوشحالی‌های بزرگ من پیشرفت مهدی قائدی است. او جوانی 20 ساله است که سال گذشته فقط 4 بازی انجام داده بود. او مهاجم گوش چپ بود. در حالیکه نقش او را تغییر دادم ومتقاعد کردم که به عنوان مهاجم دوم بازی کند.

در این مصاحبه مربی ایتالیایی در مورد فوروارد جوانی که اکنون در تمرینات آماده‌سازی تیم امید است، بازهم نظر داد و گفت تلاش کرده تا بازی قائدی به فوتبالیست‌های مثل پاپو گومس، دی ناتاله و جیووینگو نزدیک شود.

استراماچونی افزود: حالا او بهترین گلزن در راه قهرمانی است و فولام او را می‌خواهد.

سایت فوتبال لیگ ورلد در بخش پایانی نظر خود را نیز در مورد احتمال حضور قائدی در تیم انگلیسی بیان کرد و نوشت اگر قرار باشد حرف سرمربی استقلال مورد پذیرش واقع شود، در واقع عملکرد تاثیرگذار گلزن تکنیکی باعث شده فولام به او توجه کند.

این رسانه افزود: این ادعای جذابی از استراماچونی است. سخت است بدانیم مربی ایتالیایی به چه نحو از علاقمندی باشگاه فولام به مهدی قائدی آگاه شده و چنین انتقالی به چه نحو در‌ آینده انجام خواهد شد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران فوتبال استراماچونی آندرا استراماچونی فولام فولام انگلیس مهدی قائدی استقلال استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۱۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم

به گزارش "ورزش سه"، آخرین باری که آرسنال موفق شد جام قهرمانی لیگ برتر انگلیس را بدون حتی یک شکست در 38 بازی بالای سر ببرد، همیلتون که حالا هفت عنوان قهرمانی جهان را در کارنامه دارد هنوز در دوران نوجوانی به سر می‌برد.

حالا میکل آرتتا موفق شده است که دوباره این تیم را در جمع مدعیان کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس قرار دهد و با وجود اینکه فصل گذشته با لغزش ناگهانی در هفته‌های پایانی نتوانست این افتخار را به دست آورد اما امیدوار است که در این فصل بتواند این جام را با خود به خانه ببرد.

به نظر می‌رسد که همیلتون از حضور دوباره تیم محبوبش در بین مدعیان قهرمانی بسیار خوشحال است و در پاسخ به سوالی درباره عملکرد آرسنال در این فصل به خبرنگاران گفت: «البته که خوشحال هستم. من تمام طول عمرم منتظر همین لحظه بودم.»

توپچی‌ها در حال حاضر با ۸۰ امتیاز از ۳۵ بازی صدرنشین جدول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس هستند و این در حالی است که منچسترسیتی با یک امتیاز کمتر و یک بازی عقب افتاده در جایگاه دوم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • پیشنهادات سردار آزمون از لالیگا، سری‌آ و لیگ برتر انگلیس
  • پیشنهادهایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار
  • پیشنهادهایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار آزمون
  • بازگشت روباه بدجنس به لیگ برتر
  • آمار شگفت‌انگیز مهدی قائدی در این فصل لیگ امارات
  • ببینید | گل دیدنی و زیبای مهدی قائدی مقابل الوصل
  • ببینید | لحظه دیدنی گل مهدی قائدی مقابل الوصل
  • مک‌تامینی: مصدومیتم جدی نیست
  • داوید رایا یا جوردن پیکفورد؛ چه کسی برنده دستکش طلایی فصل 24-2023 لیگ برتر انگلیس می‌شود؟
  • همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم