Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- ستاره پرتغالی از اینکه برای ششمین بار از سوی گلوب ساکر مرد سال دنیا نام گرفته، خوشحال است.
به گزارش آریا، در مراسم گلوب ساکر که هر ساله برای معرفی بهترین‌های فوتبال دنیا در دوبی برگزار می‌شود، کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی یوونتوس به عنوان بهترین بازیکن سال 2019 انتخاب شد. محمد صلاح، سادیو مانه، آلیسون بکر، ویرجیل فن دایک، برناردو سیلوا و لیونل مسی دیگر نامزدهای کسب این عنوان بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کریستیانو رونالدو پس از اینکه در مراسم «گلوب ساکر 2019» برای ششمین بار از طریق این نهاد به عنوان بهترین بازیکن سال دنیا انتخاب شد از دستاوردش ابراز رضایت و خوشحالی کرد.
ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس در 6 دوره از 9 دوره برگزاری این مراسم، عنوان بهترین بازیکن  را به دست آورده و  مسی، فالکائو و ریبری هم هر کدام یک بار بهترین بازیکن سال جهان از نگاه «گلوب ساکر» شده‌اند.رونالدو پس از دریافت این جایزه گفت: باعث افتخارم است که یک بار دیگر جایزه «گلوب ساکر» را دریافت کردم. لحظه‌ای بسیار احساسی برای من بود و  این جایزه را با خانواده‌ام به اشتراک گذاشتم. از میهمان‌نوازی اماراتی‌ها بسیار متشکرم. به زودی شما را دوباره در دبی خواهم دید!
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس، در مراسم گلوب ساکر ثروت خود را به رخ کشید. به گزارش میرر، او به عنوان یکی از پر درآمدترین ورزشکاران دنیا با استایلی پر زرق و برق راهی دبی شد. علاوه بر مدل موی جدید کریستیانو رونالدو، زیور آلاتی که او در دست داشت هم به چشم می‌آمد. جایزه بهترین بازیکن سال از نگاه گلوب ساکر در حالی به CR7 رسید که او در حاشیه این مراسم، در یک نشست خبری هم شرکت کرد. ساعت رولکسی که او در آن کنفرانس در دست داشت، 380 هزار پوند می‌ارزد. ارزش انگشتر الماس نشانی که او در دست داشت، 50 هزار پوند برآورد می‌شود. همچنین حلقه نامزدی زیبای او 200 هزار پوند قیمت دارد. بنابراین ارزش زیور آلات او در مجموع 630 هزار پوند (حدود 740 هزار یورو) بود.
ساعت (GMT-Master Ice) که رونالدو در دست داشت، نمونه‌های زیادی ندارد. در ساخت این ساعت علاوه بر طلای سفید 18 عیار، از الماس هم استفاده شده است. البته این گران‌ترین ساعت رونالدو نیست. او یک (Franck Muller) هم دارد که قیمت آن 1.2 میلیون پوند برآورد می‌شود.
مراسم «گلوب‌ساکر 2019» طبق معمول هر سال در دوبی برگزار شد و یورگن کلوپ، لیورپول و کریستیانو رونالدو جوایز اصلی را دریافت کردند. براین اساس، لیورپول جایزه بهترین باشگاه سال را دریافت کرد. قرمزهای آنفیلد بالاتر از آژاکس و المپیک لیون به عنوان بهترین باشگاه سال 2019 فوتبال جهان انتخاب شدند. آلیسون بکر، سنگربان لیورپول هم بالاتر از مارک آندره تراشتگن و یان اوبلاک  جایزه بهترین دروازه بان سال را به دست آورد.کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی یوونتوس به عنوان بهترین بازیکن سال 2019  جایزه خودش را دریافت کرد. محمد صلاح، سادیو مانه، آلیسون بکر، ویرجیل فن دایک، برناردو سیلوا و لیونل مسی دیگر نامزدهای کسب این عنوان بودند.آندره آ برتا، مدیرورزشی ایتالیایی اتلتیکو مادرید جایزه بهترین مدیر ورزشی سال 2019 دنیا را ربود. اریک آبیدال و مارک اورمارس رقبای او بودند.همچنین ژرژ مندس جایزه بهترین ایجنت یا مدیربرنامه سال را به دست آورد. یورگن  کلوپ، سرمربی موفق لیورپول  به عنوان بهترین مربی سال 2019 دنیا انتخاب شد. لیورپول در سالی که تنها 2 روز دیگر از آن باقی است، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و با 97 امتیاز نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر شد و امسال هم صدرنشین بلامنازع این رقابت‌هاست. همچنین در این مراسم، اشرف حکیمی بهترین بازیکن عرب سال شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رونالدو مراسم گلوب ساکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۱۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا

پنج بازیکن برای کسب جایزه بهترین بازیکن ماه لالیگا رقابت می کنند.

طرفداری | با اعلام وب سایت لالیگا، پنج بازیکن از پنج تیم مختلف نامزد کسب عنوان جایزه بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا هستند که اسامی و عملکرد این پنج بازیکن به شرح زیر است:

وینیسیوس جونیور (رئال مادرید): 2 بازی / 2 پیروزی / 0 تساوی / 0 شکست / 1 گل / 1 پاس گل یاگو آسپاس (سلتاویگو): 2 بازی / 1 پیروزی / 0 تساوی / 1 شکست / 2 گل / 2 پاس گل یوسف النصیری (سویا): 2 بازی / 2 پیروزی / 0 تساوی / 0 شکست / 2 گل / 1 پاس گل ایسکو (رئال بتیس): 2 بازی / 2 پیروزی / 0 تساوی / 0 شکست / 0 گل / 1 پاس گل ساویو (ژیرونا): 2 بازی / 1 پیروزی / 0 تساوی / 1 شکست / 0 گل / 1 پاس گل

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • ستاره بارسا مسی را حذف کرد و به سیتی پیام داد!‏
  • شکایت ۱۵ میلیاردی علیه پورتو به خاطر طارمی
  • بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • ورزش ایران بهترین های خود را شناخت
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شد!
  • انتخاب بهترین‌های ورزش ایران
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان