Web Analytics Made Easy - Statcounter

تجمع مردم قم همزمان با یوم الله 9 دی با سخنرانی آیت الله مصباح یزدی در مدرسه فیضیه برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ همزمان با فرارسیدن یوم الله 9 دی، تجمع مردم انقلابی و همچنین طلاب حوزه های علمیه پیش از ظهر امروز با حضور گسترده و پرشور مردم برگزار شد.

آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه، آیت الله مقتدایی دبیر دوم شورای عالی حوزه های علمیه، آیت الله اراکی عضو خبرگان رهبری، مسئولان دفتر رهبر معظم انقلاب در قم، نمایندگان بیوت مراجع تقلید و علمای شاخص و اساتید حوزه از جمله شخصیت‌های شرکت کننده در این مراسم بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طلاب شرکت کننده در این مراسم پلاکاردهایی با عناوین «ملت ما گوهر باور گرفت با ۹ دی حیات دیگر گرفت»، «راه شهیدان ما راه ماست الگوی ما نهضت کرببلاست»، «از ۹ دی میرسد اکنون پیام زنده و جاوید بود این قیام» با خود حمل می کردند.

همچنین در این مراسم شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر فتنه گر، «حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست»، «این همه لشکر امده به عشق رهبر آمده»، «حماسه ۹ دی پیوند با ولایت، زمان نابودی فتنه گر بی‌غیرت»، «خامنه ای خمینی دیگر است، ولایتش ولایت حیدر است»، «نه سازش نه تسلیم، پیام ملت ماست؛ اطاعت از رهبری ضامن نصرت ماست»، «ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده» و... سر دادند.

بر اساس این گزارش در این مراسم آیت الله محمدتقی مصباح یزدی در جمع تجمع کنندگان به ایراد سخن پرداخت و پس از آن راهپیمایی با شکوه مردم غیور و همیشه در صحنه قم برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۲۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع بزرگ صادقیون در مشهد الرضا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، این اجتماع بزرگ عزاداری با حضور با شکوه زائران و مجاوران عزادار از عرصه میدان شهدا آغاز شد و صادقیون با ذکر مصیبت و سینه زنی تا حرم مطهر رضوی را پیاده‌روی و عزاداری کردند.

آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در میان عزادارن بود.

 جمعیت عزادار همچنین پیکر مطهر شهید مفقود الاثر دفاع مقدس؛  مجید شخصی  راکه پس از ۴۲  با تفحص در منطقه چزابه  تفحص  و از طریق آزمایش دی ان‌ای هویتش شناسایی و به آغوش خانواده بازگشته است تشییع و پیکر این شهید را تا حرم مطهر رضوی بدرقه کرده و مهیای حضور در مراسم عزاداری در جرم رضوی شده اند.

مراسم سالروز شهادت رئیس مکتب جعفری امروز ساعتی قبل از اذان ظهر با قرائت زیارت امین‌الله و عرض سلام و ارادت به محضر امام مهربانی‌ها با صدای تکبیر آغاز می‌شود و با بیان احکام دینی  ادامه می‌یابد.

 اجرای سرود، شعرخوانی آئینی با نوای شاعر و مدیحه‌سرای اهل بیت(ع) و مرثیه‌سرایی و عزاداری در سوگ شهادت صادق آل محمد(ع) از دیگر برنامه‌های روز شهادت امام صادق(ع در حرم مطهر رضوی است.

در این مراسم، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی سخنرانی می کند و سپس زائران حریم ملکوتی رضوی با قرائت زیارت‌نامه امام صادق(ع) به محضر این امام همام عرض ارادت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • اجتماع بزرگ صادقیون در مشهد الرضا
  • تجلیل از طلاب ممتاز و نمونه استان یزد
  • دیدار رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با رهبر شیعیان مالی
  • سفر رهبر شیعیان کشور مالی به قم (+ عکس)
  • رهبر شیعیان کشور مالی با رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کرد
  • آیت‌الله حسینی بوشهری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رشد در هرمزگان
  • بزرگداشت روز معلم در مدرسه علمیه فاطمیه نقده
  • امام خمینی(ره) فصل جدیدی در تاریخ را از فیضیه قم رقم زد
  • امام(ره) فصل جدیدی در تاریخ را از فیضیه رقم زدند / امام صادق(ع) منظومه جامع فکر تمدنی اسلامی را ارائه کردند