Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ گابریل کالدرون قبل از ترک تهران به مقصد بوینس آیرس آرژانتین برای گذراندن تعطیلات کریسمس جلسه‌ای را با مدیرعامل باشگاه و هیات مدیره ترتیب داده و خواهان ایجاد تغییرات در کادر مدیریتی تیم و رفتن مشاوران مدیرعامل باشگاه می‌شود.

درخواستی که مورد مخالفت شدید انصاری فرد قرار می‌گیرد. انصاری فرد به حدی از این موضوع ناراحت می‌شود که ادامه حضورش در پرسپولیس را منوط به عدم دخالت در تصمیم‌گیری‌های مدیریتی اش عنوان می‌کند تا عضوی از هیات مدیره نتواند از درخواست کالدرون حمایت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کالدرون هرگونه مکاتبه با پرسپولیس را در ایام تعطیلات زمستانی از طریق مدیر برنامه هابی خود دنبال می‌کند. از این رو باشگاه پرسپولیس اولین واکنش رسمی خود را به وکیل قانونی او ابلاغ کرد.

محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ضمن حمایت همه جانبه از کالدرون با برنامه‌های فنی او موافقت کامل کرده است و عنوان داشته برای پرداخت قسط دوم قرارداد وی منتظر بازگشت او به تهران و ادامه تمرینات است.

مدیرعامل سرخ‌ها تاکید کرده است مشکلات مالی مربوط به این موضوع را قطعا حل خواهد کرد.

همچنین باشگاه پرسپولیس به مدیر برنامه‌های کالدرون اعلام کرده است مسائل مدیریتی، مربوط به باشگاه پرسپولیس است و مدیرعامل درباره آن تصمیم می‌گیرد.

لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000ps5 خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 باشگاه پرسپولیس گابریل کالدرون تغییرات مدیریتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۲۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند

به گزارش "ورزش سه"، روی جلد روزنامه خبر ورزشی مربوط به روز دوم اسفند ۱۳۸۳ نقل قولی از علی انصاریان به انتشار رسیده که بعضی از بازیکنان پرسپولیس را به استقلالی بودن متهم کرده است.

انصاریان که خود زمانی پیراهن‌ پرسپولیس را از تن درآورد و به استقلال پیوست، در این مصاحبه پنبه تعدادی از بازیکنان هم‌تیمی‌اش را زده و احتمالا آنها را به بی‌تعصبی متهم کرده است.

تصویری که روی جلد خبرورزشی است، مربوط به بازی مشهور پرسپولیس و استقلال است که با نتیجه ۳-۲ به سود آبی‌ها به پایان رسید و اتفاقا سه ستاره استقلال در این مسابقه، پیروز قربانی، فرزاد مجیدی و محمود فکری، در این تصویر به چشم می‌خورند.

دیگر خبرها

  • تغییرات نیم‌فصل مس را نجات داد/ شاکله اصلی تیم برای فصل آینده حفظ می‌شود
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند
  • استقلال و باز هم چالش تغییرات مدیریتی؛ مالک جدید با مدیرعامل جدید می‌آید؟
  • واکنش باشگاه پرسپولیس درباره لیست مازاد و تغییرات در تیم
  • پرسپولیس تغییر مدیریتی نخواهد داشت
  • خطیر:واگذاری استقلال بزرگ‌ترین اتفاق بعد از قهرمانی آسیا بود
  • درویش تا آخر فصل در پرسپولیس ابقا شد
  • رضا درویش در سمت مدیرعاملی پرسپولیس ماندنی شد
  • تکلیف ماندن یا رفتن مدیرعامل پرسپولیس مشخص شد