Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-30@01:46:11 GMT

آمریکا از سر نیاز به پای میز مذاکره آمد

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۰۲۳۸۹

آمریکا از سر نیاز به پای میز مذاکره آمد

گروه سیاست و اقتصاد ـ نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس گفت: اگر امروز آمریکا سخن از مذاکره می‌زند به واسطه نیازمندی به ایران است.

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام علی شیرازی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس، امروز دوشنبه 9 دی، در مراسم بزرگداشت سالگرد حماسه ۹ دی در خراسان‌جنوبی، گفت: با توجه به وقایع سال ۸۸ ، در آن روزها بسیاری از کشورها بر استفاده از قدرت ایران در عرصه‌های بین‌المللی تأکید و در داخل نیز ۸۵ درصد مردم در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر اینکه تقلب رمز آشوب و اغتشاش بود، افزود: بعد از گذشت سال‌ها از واقعه 88 برخی از مدعیان تقلب در انتخابات با صراحت در جلسات خصوصی می‌گویند در سال 88 هیچ تقلبی رخ نداده اما جای سوال است که چرا همین را در انظار عمومی نمی‌گویند.
به گزارش ایسنا، شیرازی با اشاره به اینکه فتنه‌افکنی در سال ۸۸ خیانت به ایران در اوج عزت و اقتدار آن بود، تصریح کرد: بعد از رحلت امام(ره) دشمنان در راستای براندازی انقلاب بودند.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس با اشاره به اینکه دشمن برای فتنه‌افکنی در هر ۱۰ سال یک بار برنامه‌ریزی کرد، گفت: نمونه‌های آن را در سال ۷۸، ۸۸ و آبان ۹۸ دیدیم.
شیرازی اظهار کرد: رهبر انقلاب اسلامی بعد از انتخابات با نمایندگان همه کاندیداهای آن سال دیدار داشتند و مطالب مهمی را در آن دیدار مطرح کردند.
وی ادامه داد: یکی از تأکیدات رهبر معظم انقلاب در آن روزها حراست از رأی مردم در چارچوب قانون بود چرا که در غیر این صورت دیگر هیچ انتخاباتی با صلابت و در آرامش برگزار نمی‌شد.
نماینده ولی فقیه در سپاه قدس با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند: "دشمن می‌خواهد از ملت ایران انتقام بگیرد"، گفت: 9 دی 88 مردم تکلیف خود را با فتنه‌گران روشن و بسیاری که تصور می‌کردند قضیه انتخاباتی است، وقتی فهمیدند دشمن با برنامه‌ریزی آمده به میدان آمده و طرفدار گروه خاصی نبودند.
شیرازی تصریح کرد: هدف دشمن از فتنه‌انگیزی فاصله انداختن بین ملت ایران و مسیر شهدا و مقام معظم رهبری است، اما در این زمینه نیز شکست خوردند.
نماینده ولی فقیه در سپاه قدس با بیان اینکه صدور انقلاب اسلامی به معنای صدور روحیه انقلابی ملت ایران به عراق لبنان، فلسطین و سوریه است، یادآور شد: قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در سال 98 به مراتب از سال 58 بیشتر و دشمن ما نیز ذلیل‌تر از آن‌روزها هستند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا خراسان جنوبی سیاست و اقتصاد 9 دی دشمنان آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۲۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،در این مراسم نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه یکی از کار‌های مهم در راه دین و انقلاب، مقوله استقامت است گفت: استقامت در عقیده، استقامت در راه حق ودر راه معنویت باید در زندگی انسان‌ها جاری و ساری باشد.
حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: تقویت ایمان، تقویت روح وقلب وتقویت عقل و پرهیز ازهوای نفسانی راه‌های مهم برای استقامت در عقیده است.
حجت الاسلام توکلی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس نیز از اجرای ۱۵۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در استان خبرداد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان
  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است