Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحیم تیموری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ششمین مرحله اردوی تیم ملی پاراوزنه‌برداری کشورمان از نهم تا بیست و نهم دی‌ماه جاری در فدراسیون جانبازان و معلولان برگزار می‌شود.

وی افزود: این اردو برای ارتقای سطح آمادگی وزنه‌برداران دعوت شده برای حضور پرقدرت در رقابت‌های پاراالمپیک برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: علاوه بر سیامند رحمان از آذربایجان‌غربی، نادر مرادی، سیدحامد صلحی‌پور و روح‌اله رستمی از تهران، سامان رضی از گیلان، امیر جعفری از البرز، منصور پورمیرزایی از کرمان و علی‌اکبر غریب‌ از فارس، هشت ملی پوشی هستند که در این اردو حضور دارند.

«تیموری»، افزود: تیم ملی پاراوزنه‌برداری کشورمان زیر نظر احمد دلجوان سرمربی و احمد ملاحسینی مربی تیم ملی به تمرین می‌پردازد.

«سیامند رحمان» در پاراالمپیک ۲۰۱۶ «ریو» با مهار وزنه ۳۱۰ کیلوگرمی تاریخ‌ساز شد؛ وی پس از کسب مدال طلای مسابقات جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان عنوان کرد که در توکیو دوباره خواهد درخشید.

۲ مدال طلای پارا المپیک ۲۰۱۲ لندن و ۲۰۱۶ ریو، پنج مدال طلا و یک نقره مسابقات قهرمانی جهان و سه مدال طلای بازی‌های پارآسیایی ۲۰۱۰ گوانژو، ۲۰۱۴ اینچئون و ۲۰۱۸ جاکارتا از سیامند ورزشکاری برجسته در سطح رقابت‌های بین‌المللی ساخته است.

سیامند رحمان متولد ۱۳۶۷ و اهل شهرستان اشنویه از توابع آذربایجان‌غربی و وزنه‌بردار سنگین وزن ایران است که در سال ۱۳۸۷ برای اولین‌بار به اردوی تیم ملی وزنه‌برداری معلولان دعوت شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 اردوی تیم ملی جانبازان قزاقستان معلولان وزنه برداری قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۲۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، با درخواست کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی و موافقت فدراسیون کشتی محمدعلی گرایی در وزن ۸۲ کیلوگرم به اردوی این تیم دعوت شد.

کد خبر 6092474

دیگر خبرها

  • دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان