Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@21:55:44 GMT

شیعی: تاج قطعاً رفتنی است

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۰۲۶۳۰

شیعی: تاج قطعاً رفتنی است

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال اعتقاد دارد که هر چقدر انتخابات فدراسیون فوتبال زودتر برگزار شود، بهتر خواهد بود.

به گزارش مشرق، محمود شیعی پیش از شروع جلسه امروز (دوشنبه) هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص بحث‌هایی مبنی بر سرپرستی او در این فدراسیون اظهار داشت: خیر، شرایطم طوری است که این بحث‌ها درباره من مطرح نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز جلسه هیئت رئیسه خواهیم داشت تا جمع‌بندی کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا اعضای هیئت رئیسه با استعفای تاج موافق هستند یا خیر، عنوان کرد: استعفای تاج به خاطر بیماری‌اش بوده است. در حال حاضر نمی‌توانم درباره جزئیات صحبت کنم و پس از پایان جلسه نتیجه اعلام خواهد شد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص وضعیت نگران کننده فدراسیون و همچنین تیم ملی بزرگسالان گفت: باید تصمیم عاقلانه گرفته شود. امیدواریم نتایج خوبی از جلسه بیرون بیاید.

بیشتر بخوانید:

آغاز جلسه فوق‌العاده هیات رئیسه فدراسیون فوتبال

شیعی با اشاره به بحث‌هایی که در رابطه با استعفای تاج به دلایلی غیر از بیماری مطرح شده، گفت: وقتی دو روز پیش از تاج عیادت کردم، نگران حالش شدم. خودش می‌گفت که حالش بهتر است که اینطور نبود. اگر ایشان در شرایط استرس قرار بگیرد، دردسرساز خواهد شد. بحث‌های مطرح شده را تأیید نمی‌کنم و ایشان به خاطر بیماری استعفا دادند. امیدوارم پس از جلسه نتیجه‌ای که گرفته می‌شود، مثبت بوده و به سود فوتبال ایران باشد.

وی در واکنش به سؤال دیگری مبنی بر اینکه قانون بازنشسته‌ها چقدر در انتخاب سرپرست تأثیرگذار خواهد بود، خاطرنشان کرد: طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال افراد در فدراسیون حضور دارند و فکر نکنم این بحث تأثیری داشته باشد، مگر اینکه در جلسه بحث‌های دیگری شود. ما تمام جوانب را رعایت کرده و آنچه که قانون باشد را، رعایت می‌کنیم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه علی کفاشیان به عنوان نایب رئیس فدراسیون شفاهی استعفا داده، نه کتبی، گفت: این حرف شما درست است، اما کفاشیان 9،10 ماه است که نقشی در فدراسیون نداشته است. باید در جلسه امروز در این زمینه صحبت کنیم.

شیعی در مورد اینکه در جلسه امروز به غیر از استعفای تاج، بحث‌های دیگری مطرح خواهد شد یا نه، گفت: بحث دیگری نیست و باید جمع‌بندی را به استحضار وزیر ورزش و جوانان برسانیم.

وی درباره اینکه آیا در جلسه امروز جانشین تاج مشخص می‌شود، گفت: تلاش می‌کنیم این اتفاق بیفتد. باید تلاش کنیم انتخابات فدراسیون نیز زودتر برگزار شود.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در پایان درباره اینکه آیا تاج صد در صد رفتنی است، گفت: بله، ایشان رفتنی است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق استراماچونی سهمیه بندی بنزین محمود شیعی مهدی تاج فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۲۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلالی‌ها پولدار می‌شوند

به گزارش همشهری آنلاین، مدیران هلدینگ خلیج فارس در جلسه امروز هیئت مدیره استقلال اعلام کردند که تا آخر فصل با کادر فنی و بازیکنان این تیم تسویه حساب می‌کنند و همچنین طلب فصل قبل برخی از اعضای این تیم را هم پرداخت می‌کنند. از این رو استقلالی‌ها طی یک ماه آینده پولدار شده و در شرایط مالی خوبی قرار خواهند گرفت.

در جلسه امروز هیئت مدیره استقلال همچنین در ارتباط با مطالبات این باشگاه هم گزارشی به مدیران هلدینگ داده شد تا حسابرسی‌های لازم در ارتباط با پرداخت این مطالبات انجام شود.

کد خبر 847899 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس
  • قدردانی و تشکر سردار رادان از نمایندگان مجلس
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج