Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه قدم اول تبلیغ شنیدن و درد مردم را داشتن است و اگر مسوولی دردمند نباشد، توان باز کردن گره مشکلات را نخواهد داشت، گفت: مردم می‌دانند چگونه حرف خود را بزنند و صف خود را از اشرار جدا کنند و قطعا این مردم نبودند که درمانگاه خیریه بیماران دیالیزی شهرقدس را تخریب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرقدس، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور پیش از ظهر امروز در مراسم تجمع صدای مردم به مناسبت گرامیداشت ۹ دی در یادمان شهدای گمنام شهرقدس اظهار داشت: روز ۹ دی روز خدا و مقابله با نفاق و شر اشرار و این روز مردم است و در ۱۲ فرودین ۵۸ مردم که به جمهوری اسلامی رای دادند امام(ره) پیامی دادند که امروز نخستین روز حکومت الله است.

وی افزود: ۹ دی یوم الله است چون مردم برای اقامه حق به میدان آمدند و مردمی که قیام کرده‌اند و در مسیر قله‌ها استقامت نشان می‌دهند و عده‌ای دوست ندارند ایستادگی و آقایی مردم را ببینند که پای هزینه‌های مقاومت نیز ایستاده‌اند.


رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور بیان داشت: سلوک اجتماعی مردم توحیدی است و به فضل الهی روز به روز پیشرفت خواهیم کرد و هر گاه مردم به میدان آمدند گام‌های بلندی برداشتند و مردم حرف دارند و باید حرف مردم را به گوش جان شنید.

قمی گفت: تبلیغ امر طرفینی در اسلام است و باید تفاهم شکل گیرد تا عزم‌ها به سمت اهداف والا شکل گیرد و قدم اول شنیدن و درد مردم داشتن است و اگر مسئول دردمند نباشد نمی‌تواند گرهی را باز کند و خلاصه تبلیغ آن است که مردم عهده دار مسائل خود باشند و انتخاب مردم مهم و محترم است.

وی ادامه داد: لذا دولت، دولت ماست ولی انتخاب مردم است و محترم است و لذا انتخاب‌ها باید عالی تر باشد و به برکت مردم و مجاهدین یک وجب از خاک را به دشمن ندادیم و پیگیری دردهای مردم امروز به عهده مسوول است.


رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور خاطرنشان کرد: مردم می‌دانند حرف خود را چگونه بزنند و صف خود را از اشرار جدا کنند و حساب مردم از مزدوران و مواجیب بگیران و اشرار که مرکز دیالیز را خراب می‌کنند، جداست و متاسفانه در این چند روز ۲ نفر از بیماران مرکز فوت کردند و مردم هرگز مرکز دیالیز و خیریه را خراب نمی‌کنند.

قمی گفت: مردم و حامیان انقلاب صاحب انقلاب هستند و باید پشتیبان و حامی مردم باشیم و نوجوانان و جوانان این کشور قطعا توان آباد کردن کشور و حل آن را دارند و باید میدان به آن‌ها داده شود و ظرفیت‌های ویژه گره‌گشا خواهد بود.

وی ادامه داد: رئیس جمهور نابخرد آمریکا به مردم ما فشار می‌آورد و سر سلسله ابلیسیان آمریکا است و از دشمنی که با وقاهت از پا درآوردن ایرات حرف می‌زند، نمی‌گذریم و مردم گره‌گشا خواهند بود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور تصریح کرد: در مرکز دیالیز عده‌ای خیر برای بازسازی آن پیشگام شده‌اند و ضامن آینده درخشان شهرقدس روضه سیدالشهدا و روضه‌های خانگی است و تا شرک و کفر هست مبارزه است و تا مبارزه است ما هستیم.

انتهای پیام/ش

منبع: فارس

کلیدواژه: درد بیماران دیالیز جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۲۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشگامی ایران در زمینه دانش تالاسمی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیدحیدر محمدی ضمن تبریک روز جهانی تالاسمی و با اشاره به تلاش‌های سازمان بیمه سلامت در کنار دیگر ارگان‌های حوزه سلامت در خدمات‌دهی به بیماران خاص و صعب‌العلاج از جمله بیماران مبتلا به تالاسمی گفت: تالاسمی یکی از مهم‌ترین بیماری‌های ژنتیکی است که در کشور ما نیز همانند سایر کشور‌های دنیا شیوع دارد، این بیماری که در زمره بیماران خاص و صعب العلاج قرار گرفته ۲۳ هزار مبتلا در ایران دارد و خوشبختانه کشورمان در زمینه دانش پزشکی درمان تالاسمی پیشگام بوده و عمر این بیماران با خدمات ارزشمند پزشکان طی سالیان گذشته افزایش یافته است.

رئیس سازمان غذا و دارو، با اشاره به اینکه درمان این بیماری برای بسیاری از خانواده‌ها دارای هزینه‌های بسیار بالایی بوده و در برخی شرایط برای آنها امکان پذیر نیست گفت: سازمان غذا و دارو در سال ۱۴۰۲ دارو‌های موردنیاز بیماران تالاسمی را نسبت به سال قبل به میزان قابل توجهی تامین کرد.

وی با اشاره چالش‌های داخلی و خارجی کشور در تامین دارو‌ها افزود: تلاش‌های سازمان غذا و دارو در انجام وظایف بویژه تامین انواع دارو علی رغم وجود همه محدودیت‌ها بیشتر نمایان می‌شود، اما این سازمان هیچ چالش بالفعل و بالقوه‌ای را بهانه کوتاهی از انجام وظایف خود قرار نمی‌دهد.

محمدی در پایان گفت: در تامین دارو‌های تالاسمی تلاش شده که نقایص نسبت به گذشته کاهش یابد و به داروی مورد نیاز بیماران دسترسی بهتری باشد، امیدواریم در سال جاری با اتخاذ راهکار‌های علمی و افزایش منابع و اعتبارات لازم بتوان از بیماران خاص حمایت‌های بیشتری صورت داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهترین سایت تبلیغات کسب و کار (لیست کامل سایت‌های زودبازده داخلی و خارجی)
  • پیشگامی ایران در زمینه دانش تالاسمی
  • آبگرفتگی در درمانگاه شهر چوئبده بیماران را به دردسر انداخت + فیلم
  • قدردانی از بزرگان، جامعه را فاخر می‌کند
  • وضعیت تولید داروی بیماران SMA در کشور
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات
  • بازدید رییس سازمان تبلیغات اسلامی از حوزه آزمون قرآنی در مشهد
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات اسلامی: کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است
  • رقابت۱۵۳ نفر در آزمون اعطای مدرک تخصصی حفاظ قرآن کریم در نجف آباد
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درباره یک طرح