Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@02:17:26 GMT

مسئولین فقط به فکر خدمت گذاری به مردم باشند

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۰۲۷۶۵

مسئولین فقط به فکر خدمت گذاری به مردم باشند

سالاری گفت: مردم همیشه درصحنه هستند و مسئولین فقط به فکر خدمت گذاری به مردم باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد(ع ) هرمزگان در حاشیه اجتماع ۹ دی در گفتگو اختصاصی با خبرنگار هرمز اظهار کرد: مردم استان هرمزگان همانند سایر نقاط کشور همیشه در صحنه های مختلف این نظام و انقلاب حضور می یابند و هر جا که احساس کنند عده ای به دنبال ایجاد آشوب  هستند مانند سیل خروشان به صحنه خواهند آمد و خار و خاشاک هایی که مانع حرکت رو به رشد ملت ایران است را نابود می سازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه امام سجاد(ع ) هرمزگان تصریح کرد: مردم که صاحبان اصلی این نظام و انقلاب هستند با بصیرت و به موقع تشخیص می دهند و به موقع عمل می کنند .

سالاری با بیان اینکه این انقلاب با خون شهدا آبیاری شده و دشمان نمی تواند کاری بکند،عنوان کرد: مسیر انقلاب روز به روز به قوت بیشتر از پیش خواهد رفت و انشالله در مسیر رشد و تعالی عبور خواهد کرد.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع ) هرمزگان خاطرنشان کرد: بهترین شعار در روز 9دی لبیک به فرمان مقام معظم رهبری است و تجدید میثاق با آرمان شهداست و اینکه مردم همیشه درصحنه هستند و مسئولین فقط به فکر خدمت گذاری به مردم باشند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۲۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور

    به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان حجت الاسلام والمسلمین علیداد ی سلیمانی در این دیدار  گفت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  با ولایت مداری  و تکیه بر توان و اقتدار نظامی؛ محبوبیت زیادی  بین مردم ایران اسلامی و سایر  ملتهای  جهان دارد . 
همچنین در نشست فرماندهان سپاه ثارالله استان و قرارگاه منطقه جنوب شرق ارتش اعلام شد هدف نیروهای مسلح حفاظت از نظام، آرمانهای انقلاب و خدمت به مردم است.
در این نشست سردار نظری گفت عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور ما است.
امیر غلامعلیان هم گفت نیروهای مسلح با اتحاد و فرماندهی حکیمانه رهبر معظم انقلاب به درجه بالایی از بازدارندگی رسیده اند .

دیگر خبرها

  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف است
  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • فیلم/ وظایف مهم مسئولین در قبال جهش تولید از نگاه رهبر انقلاب
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد