Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت:دبیر مسائل اجرایی فدراسیون را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دنبال خواهد کرد و مسائل کلان فدراسیون فوتبال برعهده رئیس یا نایب رئیس او خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمود اسلامیان پیش از نشست امروز هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص نشست امروز اظهار داشت: در ابتدا می‌خواهم از درگاه خداوند برای مهدی تاج آرزوی سلامتی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او یک بار قبل از بازی‌های جام جهانی دچار مشکل شد و این بار نیز برای دفعه دوم چنین مشکلی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تجربه کرد.

وی افزود: فدراسیون یک اساسنامه دارد که به تایید فیفا رسیده است. در این اساسنامه پیش‌بینی شده در مواقعی که رئیس فدراسیون به هر دلیلی نتواند به مسئولیتش ادامه بدهد، اختیارات او به نایب رئیس فدراسیون واگذار می‌شود.

اسلامیان تصریح کرد: طبق اساسنامه بهاروند که نایب رئیس دوم است باید مسئولیت تاج را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ قبول کند و تا زمان مجمع خرداد ماه مسائل را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دنبال کند.

وی در خصوص اینکه ابراهیم شکوری روز گذشته مدعی شد مسئولیت‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ وی عهده‌دار خواهد بود، گفت: خیر، دبیر مسائل اجرایی فدراسیون را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دنبال خواهد کرد و مسائل کلان فدراسیون فوتبال برعهده رئیس یا نایب رئیس او خواهد بود.

اسلامیان در پاسخ به این سوال که شایعه شده در یکی از جلسات گذشته او به عنوان سرپرست نایب رئیسی این فدراسیون انتخاب شده است، گفت: اصلا این خبر صحت ندارد و تنها عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال هستم.

وی در پاسخ به این سوال که بحث بازنشستگی افراد چقدر در انتخاب جانشین تاج تاثیر دارد، افزود: اینکه یک نفر در حال حاضر جانشین آقای تاج شود مسئولیت سرپرستی یا به نوعی جانشینی موقت است. کسی که انتخاب می‌شود به مدت 4 ماه به عنوان سرپرست انتخاب خواهد شد.

اسلامیان در خصوص اینکه آیا هیات رئیسه به صورت مستقل در این زمینه تصمیم می‌گیرد یا وزارت ورزش روی این تصمیم نظارت می‌کند، گفت: همان‌طور که عرض کردم اساسنامه فدراسیون در فیفا و دولت تصویب شده است. قاعدتا فدراسیون فوتبال با وزارت ورزش کاملا هماهنگ است ولی اساس کار بندهایی است که در اساسنامه لحاظ شده است.

وی در خصوص اینکه اگر بهاروند به عنوان سرپرست فدراسیون انتخاب شود، تکلیف سازمان لیگ چیست، گفت: در مورد این موضوع بعدا صحبت خواهیم کرد.

اسلامیان در پاسخ به این سوال که اعضای هیات رئیسه آیا با استعفای تاج موافقت می‌کنند یا خیر عنوان کرد: واقعا شرایط جسمی آقای تاج خوب نیست و متاسف هستم که برخی از رسانه‌ها به کسی که در دوران دفاع مقدس حضور داشته و جانباز جنگ است، حرف‌هایی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌زنند که درست نیست. شما دیدید که ما تنها کشوری بودیم که هر 5 تیم رده‌های سنی مختلف‌مان به جام جهانی صعود کرد. چند سال هم در صدر آسیا بودیم و به خاطر ثباتی که فدراسیون فوتبال داشت، 12 جایگاه در فیفا و AFC کسب کردیم در حالی که حتی فدراسیون کشتی متاسفانه یک سیت هم ندارد. اینها همه ناشی از زحمات تاج است و خواهش من این است که ناراحتی کسی که عمرش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در فوتبال گذاشته دوچندان نکنیم.

وی خاطرنشان کرد: شما بهتر می‌دانید فوتبال ایران درآمدی ندارد و همین حالا استقلال و پرسپولیس هم مشکل دارند و حتی حق پخش که 70 درصد درآمد فوتبال در کل دنیا است، به ما تعلق نمی‌گیرد. با این وجود چاره‌ای نداریم که فقط چشم به کمک دولت داشته باشیم. ما در حال حاضر 11 میلیون دلارمان در فیفا بلوکه شده است و اگر دولت نیمی از این مبلغ را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به ما قرض بدهد تا پس از وصول به آنها برگردانیم، نیمی از مشکلات حل خواهد شد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تصریح کرد: ما می‌بینیم در این کشور به آقایی به نام حاج قاسم با 5 کلاس سواد 450 میلیون یورو ارز دولتی می‌دهند که می‌خورد و می‌رود، اما به فدراسیونی که 80 میلیون آدم پیگیر آن هستند توسط دولت کمکی نمی‌شود. در حال حاضر 80 درصد مشکلات فوتبال ما مالی است. شما بروید از 209 عضو فیفا سوال کنید که درآمدشان از حق پخش هست یا خیر. در همین امارات و عربستان که کشورهای نزدیک ما هستند 100 و 120 میلیون دلار هزینه حق پخش می‌گیرند. برآوردی که فیفا برای ما انجام داده 150 میلیون دلار است که باید به ما پرداخت شود، اما این را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم بگویم که این موضوع فقط مشکل صداوسیما نیست. مطمئن باشید اگر این مشکل حل نشود، حال و روز فوتبال ایران به سمت آماتوری خواهد رفت.

اسلامیان خاطرنشان کرد: وقتی فدراسیون 70 درصد درآمد خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ندارد، معلوم است حال و روزش هر روز بدتر می‌شود. امیدوارم این مسئله در مجلس حل شود. وقتی یک نفر 50 تا 100 میلیون یورو را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از این مملکت خارج می‌کند آیا اگر 10 میلیون دلار به همه باشگاه‌ها و تیم‌های ملی کمک شود، عدد زیادی است؟ خواهش من از آقای روحانی و دولت این است که فوتبال را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به عنوان یک توپ و یک دروازه نبینند. فوتبال یک مسئله فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی و عزت برای یک کشور است. فوتبال در دنیا یک مسئله مهم است. شما دیدید رهبر انقلاب بعد از جام جهانی پیام صادر کردند و وقتی مقابل اسپانیا باختیم، ایشان از زحمات تیم ملی تجلیل کردند. بنابراین وقتی بالاترین شخص یک کشور روی فوتبال این‌گونه حساسیت دارند، باید مسئله این رشته هم حل شود. من نمی‌گویم مدیریت اصلا در فوتبال اثر ندارد، اما واقعا مسائل مالی است که فوتبال را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دچار چالش می‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بعد از نشست امروز سرپرست فدراسیون مشخص خواهد شد، گفت: ان‌شاءالله.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ا

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتبال مهدی تاج ورزش فیفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۲۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا دبیر:زخم زبان چیز خوبی نیست!


به گزارش  تابناک؛ در هفته‌های گذشته علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی، در یک برنامه تلویزیونی با اجرای پیمان یوسفی حاضر شد و در این گفتگو، مجری برنامه اشاره‌ای به نماز مستحبی علیرضا دبیر در جلسه با وزیر پیشین ورزش داشت اما این کنایه یوسفی باعث ناراحتی رئیس فدراسیون کشتی شد تا برنامه به جنجال کشیده شود.

به نقل از ورزش سه پس از این صحبت‌ها علیرضا دبیر قصد ترک برنامه را داشت اما در نهایت به گفتگو ادامه داد و برنامه تلویزیونی را به پایان رساند. با این حال شب گذشته و در مراسم اختتامیه برنامه قهرمان ایران که در سالن همایش‌های صداوسیما برگزار شد، بار دیگر صحبت‌هایی در این باره مطرح شد.

در این مراسم نفراتی که برای دریافت جایزه دعوت شدند، از سمت راست بالا می‌رفتند و با مجری برنامه، پیمان یوسفی، خوش و بش هم می‌کردند، اما زمانی که نوبت به علیرضا دبیر رسید، او از سمت دیگری و بدون خوش و بش با پیمان یوسفی وارد سِن شد و تا انتهای حضورش در استیج نیز توجهی به پیمان یوسفی نکرد.

دبیر پس از پایان مراسم در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره دلخوری‌اش از پیمان یوسفی گفت: من کینه‌ای نیستم. ولش کنید، بگذریم.

او در خصوص اینکه از مسیری رفت که با پیمان یوسفی برخورد نداشته باشد، گفت: مسیر نزدیک بود. من مسیر را اشتباه رفتم؟ حواسم نبود.

رئیس فدراسیون کشتی در واکنش به اینکه اتفاقات آن برنامه بار روانی روی کشتی‌گیران را بالا برد، گفت: اطرافیان من می‌دانند. من سعی می‌کنم صداقت در کلامم جاری باشد. من واقعا به آن برنامه نمی‌رفتم، چون خوشم نمی‌آید. زخم زبان چیز قشنگی نیست. یک زمانی ما شوخی می‌کنیم و خیلی هم خوب است. توقع هم نداشتم.

او تاکید کرد: یک زمانی هست شما کشتی می‌گیری و می‌بینی حریفت خوب است و گارد می‌گیری تا پایت را نگیرند. یک زمانی هم شما می‌روی مناظره می‌کنی و آماده‌ای چیزی بگویند اما وقتی قول می‌دهند که شئون اخلاق و رفتار را رعایت کنند و یک‌دفعه یک چیز دیگر درمی‌آید، به آدم برمی‌خورد. در هر صورت من ناراحت نیستم، چون کینه‌ای نیستم. برای ایشان هم آرزوی موفقیت دارم، چون ایشان هم زحمت می‌کشد. اما اعتقاد دارم آدم باید با کار و تلاشش بزرگ شود و خدا هم بخواهد.

این موضوع از پیمان یوسفی هم سوال شد و او در واکنش به اینکه آیا دلخوری بین او و دبیر برطرف شده است، گفت: من دلخوری‌ای با آقای دبیر ندارم. ایشان را هم نمی‌دانم و فکر نمی‌کنم دلخور باشند.

یوسفی در واکنش به اینکه دبیر هم گفته کینه‌ای نیست، عنوان کرد: بسیار هم عالی. همه چیز خوب است. مهم این است که ورزش ما موفق باشد.

دیگر خبرها

  • کارخانه مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی شد
  • کیومرث هاشمی: نظارت کلان بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت/ دخالتی در امور اجرایی سرخابی‌ها نداریم
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • علیرضا دبیر:زخم زبان چیز خوبی نیست!
  • اختلاف علنی رئیس فدراسیون و مجری تلویزیونی؛ دبیر با پیمان یوسفی دست نداد! / فیلم
  • بیست سال پیش افراد غیرفوتبالی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند!
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • مسئولان قضائی عهده دار مسئولیت خطیری هستند
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی