Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیبو کورتوا دروازه‌بان بلژیکی رئال مادرید می‌گوید هم‌تیمی‌اش گرت بیل بر خلاف شایعات، اسپانیایی را بهتر از انتظار خیلی‌ها بلد است و از او خواست یک مصاحبه به زبان اسپانیایی انجام دهد.

به گزارش "ورزش سه"، تیبو کورتوا دروازه‌بان بلژیکی رئال مادرید از هم‌تیمی‌اش گرت بیل خواست برای رد شایعات و انتقادها از او به دلیل ضعفش در زبان اسپانیایی یک مصاحبه مطبوعاتی رسمی به زبان اسپانیایی انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

گرت بیل در اسپانیا به دلیل کمبود تعهدش نسبت به باشگاه رئال و فرهنگ و زبان کشور اسپانیا با انتقادات زیادی مواجه است. در اسپانیا گرت بیل به دلیل همین انتقادها هرگز نتوانسته دل هواداران رئال را بدست بیاورد. اما به نظر می‌رسد تیبو کورتوا هم‌تیمی بیل قصد دارد برای ترمیم رابطه بد بیل با هواداران رئال پادرمیانی کند.

 

 

کورتوا می‌گوید بر خلاف شایعات، گرت بیل  زبان اسپانیایی را به خوبی صحبت می‌کند و می‌گوید بیل باید برای برطرف کردن این انتقادها یک مصاحبه مطبوعاتی به زبان اسپانیایی ترتیب دهد.

 

 

کورتوا در گفتگو با مارکا در این باره گفت:" همه خیلی راحت می‌توانند با من رابطه برقرار کنند چون من چهار زبان انگلیسی، هلندی، فرانسوی و اسپانیایی را بلدم. من حتی در مدرسه آلمانی می‌خواندم و برای همین کمی هم آلمانی می‌دانم. حالا هم که کلی همبازی اسپانیایی داریم در حال یادگرفتن پرتغالی هستم. من سعی می‌کنم با صحبت کردن انگلیسی با گرت بیل زبانم را تقویت کنم ولی بیل بهتر از آنچه خیلی‌ها تصور می‌کنند اسپانیایی بلد است. او می‌تواند به راحتی اسپانیایی صحبت کند. او باید یک مصاحبه به اسپانیایی ترتیب بدهد و نشان بدهد که شایعات درباره او درست نیست".

 

گرت بیل تیبو کورتوا رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گرت بیل تیبو کورتوا رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۲۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکستان: شایعات واگذاری پایگاه نظامی به آمریکا کذب است

سخنگوی ارتش پاکستان در یک کنفرانس خبری در راولپندی تأکید کرد: نه پایگاه نظامی به آمریکا داده و نه خواهیم داد.

به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، ارتش پاکستان امروز سه شنبه اعلام کرد که پایگاه های نظامی خود را در اختیار احدی قرار نخواهد داد.

بر اساس اعلام این رسانه، سخنگوی ارتش پاکستان با رد گزارش‌ هایی مبنی بر اینکه اسلام‌آباد ۲ پایگاه در اختیار آمریکا قرار داده است، گفت: پاکستان نه پایگاه‌ های نظامی در اختیار کسی قرار نداده و نه خواهد داد.

سرلشکر «احمد شریف چودری» (Ahmed Sharif Chaudhry) سخنگوی ارتش پاکستان در یک کنفرانس خبری در شهر راولپندی در شمال شرقی کشورش گفت:«نه پاکستان پایگاه‌های نظامی در اختیار کسی قرار داده و نه این کار را خواهد کرد.

«احمد شریف چودری» در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه «آیا پاکستان پایگاه نظامی در جنوب غربی بلوچستان و شمال غربی خیبرپختونخواه به آمریکا داده است یا خیر؟» تأکید کرد: همانطور که خودتان گفتید، این فقط یک تبلیغ است. ادعاهای تایید نشده ای در رسانه های اجتماعی منتشر شده است مبنی بر اینکه واشنگتن از اسلام آباد خواسته است تا ۲ پایگاه نظامی برای نظارت بر ایران، افغانستان و چین تأسیس کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رئیس اتلتیکومادرید امشب طرفدار رئال است!
  • گران‌ترین خرید لیورپول به بارسلونا نمی‌رود
  • نقل و انتقالات پرسپولیس، همه گمانه‌ها و شایعات رد شد!
  • استارتاپ‌های اسپانیایی از مایکروسافت شکایت کردند
  • ببینید | اولین واکنش آزمون به شایعات اخیر؛ سردار به ایران می‌آید؟
  • پاکستان: شایعات واگذاری پایگاه نظامی به آمریکا کذب است
  • روزنامه اسپانیایی: گل شهاب زاهدی شایسته بردن جایزه پوشکاش است
  • سوتی عجیب و جالب هنگام مصاحبه در لیگ آرژانتین / فیلم
  • درخواست رئیس جمهور فرانسه از رئال برای امباپه
  • فیلم| ابتکار جالب شهروندان اسپانیایی در جهت حمایت و همبستگی با فلسطین و مردم غزه