Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت اله «علی خاتمی» بر ضرورت ریشه کنی بی سوادی در جامعه تاکید کرد و گفت: ائمه جماعت از ظرفیت مساجد و منابر و مسئولان هم از ظرفیت هایی که دارند در این زمینه استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه زنجان امروز در دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان و معاونت سوادآموزی به مناسبت هفته سواد آموزش ضمن تقدیر از تلاش های مجموعه سواد آموزی استان اظهار کرد: دین اسلام بر اهمیت آموختن علم و دانش تاکید زیادی دارد از اینرو بی سوادی زیبنده یک مسلمان نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آیت اله علی خاتمی با اشاره به اینکه همه مسئولان در راستای ریشه کنی بی سوادی در جامعه تلاش کنند، گفت: ائمه جمعه در مساجد و منابر، پایگاه های بسیج ، فرهنگیان و هر مقام و مسئولی وظیفه دارد در امر ریشه کنی بیسوادی تلاش نماید و در این زمینه کوتاهی نکنند.

 

نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان در خصوص اهمیت سواد و ریشه کنی بی سوادی اظهار داشت: با یاری و حمایت همه مسئولین علی الخصوص ائمه جمعه و جماعات یقینا گام های مهمی در زمینه سواد آموزی بر خواهیم داشت.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان هم با تبریک هفتم دی ماه سالروز تاسیس نهضت سوادآموزی اظهار کرد: آموزش و پرورش استان توانسته 95 درصد از جامعه هدف 10 تا 49 ساله را زیر پوشش نهضت سوادآموزی ببرد.

 

«ابراهیم رفیعی» با اشاره به اینکه استان زنجان جزو استان هایی است که عملکرد آن در حوزه سواد آموزی و مبارزه با بی سوادی در سطح کشور مطلوب است، خاطرنشان کرد: از ائمه جمعه و جماعات انتظار داریم که در جهت پیگیری و گسترش امر سوادآموزی و تقویت برنامه های این حوزه، آموزش و پرورش را همچون گذشته یاری کنند.

 

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان هم به دغدغه ها و تاکیدات مقام معظم رهبری در امر سوادآموزش اشاره کرد و گفت:  توسعه یک ملت مدیون سواد آن ملت است و هرگاه سواد و آگاهی در جامعه ای پیشرو بوده است، توسعه و پیشرفت، آن جامعه را شاهد بوده ایم.

 

فرحناز فتحی افزود: رویکرد ما صرفا آموزش سواد نیست بلکه یاددهی مهارتهای مختلف مانند حقوق شهروندی، تثبیت و تحکیم سوادآموزی، برگزاری دوره های کتابخوانی، انشا نویسی و... جزو برنامه ها و طرح های این حوزه است که انشاالله با کار جهادی و کمک همه دست اندرکاران محقق خواهد شد.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد حماسه 9 دی کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد حماسه 9 دی 9 دی 9 دی اردبیل خبرگزاری شبستان طرح ملی فهما سالروز نهضت سوادآموزی آموزش و پرورش استان زنجان امام جمعه زنجان نهضت سوادآموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۲۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره سواد رسانه‌ای برای ۱۵۰ معلم در قزوین

نقی سیاهکالی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دوره ضمن خدمت سواد رسانه‌ای «طرح شهیده طاهره هاشمی» با حضور ۱۵۰ مدرس آموزش خانواده و دبیر سواد رسانه استان قزوین برگزار شد.

وی افزود: این دوره با همکاری سازمان فضای مجازی سراج و به منظور توانمند سازی کنشگران در سواد رسانه و فضای مجازی برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: اخبار جعلی در عصر پساحقیقت، نوجوان دیجیتال یا هویت رسانه‌ای، سواد روایت، تربیت در عصر پسا حقیقت و مدیریت رسانه در خانواده، سرفصل‌های دوره ضمن خدمت طرح شهیده طاهره هاشمی بود.

وی در پایان یادآور شد: در این دوره اساتید برجسته و کشوری همچون صالح اصغری و صادق جهانبخش حضور داشتند.

کد خبر 6088134

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش ائمه جماعات استان قم
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد زنجان
  • برگزاری دوره سواد رسانه‌ای برای ۱۵۰ معلم در قزوین
  • با «مثبت آموزش» به روز باشید
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • عباس عبدی : درمورد زنان چند بار دست در حفره حجاب کردند و گزیده شدند، اما باز هم تکرار می‌کنند!
  • درمورد زنان چند بار دست در حفره حجاب کردند و گزیده شدند، اما باز هم تکرار می‌کنند!