Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-جانشین فرماندهی انتظامی استان از شناسایی و دستگیری متهمی که با استفاده از چک سرقتی اقدام به كلاهبرداری 2 میلیارد و 700 میلیون ریالی در شهرستان نیشابور کرده بود، خبر داد.

به گزارش خبرنگار آریا در نیشابور ،جانشین فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی اظهارکرد: در پی دریافت مرجوعه قضائی از سوی یکی از شهروندان نیشابوری مبنی بر كلاهبرداری از وی توسط فردی سودجو، پی گیری موضوع در دستور کار کاراگاهان اداره مبارزه با جعل و كلاهبرداری پلیس آگاهی نیشابور قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار ابراهیم قربان زاده افزود: در بررسی اظهارات مالباخته مشخص شد فردی که خود را خریدار احشام معرفی کرده با چرب زبانی و جلب اعتماد وی، تعداد 85 راس گوسفند را به مبلغ دو میلیارد و 400 میلیون ریال در قبال ارائه چك خریداری و محل را ترك كرده است .

وی خاطرنشان کرد: در مراجعه شاكی به بانك مشخص می شود چك صادر شده از سوی خریدار احشام سرقتی می باشد .

سردار ابراهیم قربان زاده  یادآورشد: کارآگاهان پلیس آگاهی نیشابور حین رسیدگی به این پرونده، گزارش دیگری از سوی یك دامدار مبنی بر خرید تعداد 15 راس گوسفند به قیمت 350 میلیون ریال با یك برگ چك سرقتی دیگر از همان شماره حساب دریافت می کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان بیان کرد: كارآگاهان پلیس آگاهی با استعلام از مركز 110 متوجه می‌شوند مدارك و از جمله دسته چك یكی از شهروندان از داخل خودرو در یکی از خیایان های سطح شهر نیشابور سرقت و سارق پس از سرقت مدارك اقدام به سوء استفاده از چك های سرقتی می کند.

سردار قربان زاده با اشاره به اینکه کارآگاهان پلیس با اشراف اطلاعاتی متهم را شناسایی کردند، اذعان كرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی این فرد را در یك اقدام غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند .

وی عنوان کرد: متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس تاكنون به دو فقره كلاهبرداری به ارزش 2 میلیارد و 750 میلیون ریال اعتراف و تحقیقات از متهم جهت كشف كلاهبرداری های احتمالی دیگر ادامه دارد .

جانشین فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی تصریح کرد: طمع و اعتماد بی جا سرآغاز بسیاری از جرائم در جامعه می باشد و با هوشیاری در برابر معاملات و پیشنهادهای وسوسه انگیز مالی، زمینه جرم را از شیادان سلب کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دستگیری كلاهبردار میلیاردی با چک سرقتی در نیشابور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۲۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پارک گوللر باغی ارومیه

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از شناسایی و دستگیری عاملان نزاع و درگیری در پارک «گوللر باغی» ارومیه توسط پلیس امنیت عمومی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سامان غنی‌زاده امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با توجه به انتشار فیلم درگیری و هنجارشکنی عده‌ای اظهار کرد: در پی وقوع نزاع و درگیری افرادی در پارک گوللرباغی ارومیه که موجب ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بودند، موضوع به طور ویژه در دستور کار اطلاعاتی مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی آذربایجان‌غربی قرار گرفت.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی، بررسی‌های همه‌جانبه و تحقیقات پلیس، این افراد را که با یکدیگر درگیر شده بودند، شناسایی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: هفت متهم اصلی طی یک عملیات منسجم و مقتدرانه پلیس دستگیر و به مقر پلیس هدایت شدند.

غنی‌زاده در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده با صدور حکم قضائی روانه زندان شدند، به هنجارشکنان هشدار داد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و در این راستا پلیس با افرادی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را خدشه‌دار کنند به شدت برخورد خواهد کرد.

کد خبر 748643

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پارک گوللر باغی ارومیه
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی
  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور
  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور
  • دستگیری عامل کلاهبرداری سرمایه گذاری اکسیر فارابی در یزد
  • دستگیری عامل کلاهبرداری سرمایه گذاری اکسیر فارابی