Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتخابات دومین مجمع جوانان قم برگزار و ارکان آن برای انجام امور اجرایی انتخاب شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، نخستین جلسه دومین مجمع استانی جوانان قم با موضوع انتخاب ارکان مجمع در خانه جوانان برگزار و ارکان آن  با حضور همتی نژاد نماینده معاونت فرهنگی امور جوانان انتخاب شدند.

در این مجمع با رای اعضای مجمع استانی جوانان قم،حمید رضا جلیلی به عنوان رئیس، متین نجارزاده نائب رئیس،داود رستمی دبیر، محمد سلطانی عضو شورای مرکزی، سید مجتبی احمدپوری، عضو شورای مرکزی، مصطفی زرچینی عضو شورای مرکزی و رقیه علوی نژاد  به عنوان عضو شورای مرکزی انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داود رستمی که به عنوان دبیر مجمع استانی قم در این مجمع سخن می گفت، اظهار کرد: دومین دوره مجمع استانی قم با هدف خدمت رسانی به تشکل ها و سازمان های مردم نهاد استان قم در حالی آغاز به کار کرد که کماکان بر ضرورت توانمند سازی و فرهنگ سازی، نیازسنجی، ایجاد توازن و تعادل برنامه ها، اتحاد و همبستگی و اطلاع رسانی، نظرسنجی، جلب مشارکت، به اشتراک گذاری تجربیات و حساسیت به مناسبات ملی و مذهبی در نزد سمن های قم تاکید داریم.

وی با بیان اینکه لازم است که سازمانی مانند خانه جوانان قم برای برنامه ریزی بهتر، جلب مشارکت بیشتر، اجرای صحیح تر و سریع تر، بازخوردگیری دقیق تر و نیز اطلاع رسانی به موقع و وسیع تر فعالیت هایش، نیازمند مجمع استانی است‌، تصریح کرد: با برگزاری این مجمع در تلاش هستیم تا تشکل ها و سازمان های مردم نهاد استان مقدس قم را به جایگاه نمونه و الگو برای سایر استان ها ارتقاء بدهیم.

دبیرمجمع جوانان استان قم، با اشاره به ضرورت فعالیت گروهی جوانان قم؛ ابراز امیدواری کرد: با انجام فعالیت به صورت گروهی و تولید و نشر محتوای غنی و مفید برای جامعه، بتوانیم به عنوان سرآمد کشور به فعالیت هایمان ادامه دهیم.

وی با تبیین بخشی از اقدامات و فعالیت های مهم مجمع استانی قم عنوان کرد: برگزاری جلسات رسمی با حضور دبیران و مدیران محترم تشکل ها و سازمان های مردم نهاد استان در مجمع استانی قم،حمایت های مادی و معنوی از سمن های نوپا و تازه تاسیسی که شروع به فعالیت کرده اند با هدف رشد و تغییر و حرکت رو به جلو، تعیین شاخص های ارزش یابی و ارزیابی سمن ها به صورت شفاف با شاخص و معیاری مناسب برای انتخاب بهترین سمن ها و جوانان نخبه استان قم تشکیل کمیته ها و کمیسیون های تخصصی با موضوعات آسیب های اجتماعی، گردشگری، هنری، فرهنگی، ورزشی، کسب و کار، کارآفرینی از طریق سمن‌های فعال استان از جمله اقدامات و فعالیت های این مجمع است.

رستمی دیگر اهداف و فعالیت های این مجمع را مورد اشاره قرار داد و گفت: اختصاص هدفمند اعتبارات و ظرفیت ها با هدف هدایت سمن ها به سمت تخصص گرایی، استفاده حداکثری از قابلیت ها و ظرفیت های سمن های فعال استان جهت تحقق اهداف و پیش برد برنامه های مجمع استانی قم از دیگر اهداف این مجمع به شمار می رود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان قم رشد قم کسب و کار گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۲۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

21 اردیبهشت برگزاری دومین دور انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، بر اساس جدول زمانبندی انتخابات، دومین دور انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف 21 اردیبهشت برگزار می شود .

تبلیغات دور دوم انتخابات از 13 اردیبهشت آغاز می شود.

در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف بین ۳۳ کاندیدا، هیچ کدام موفق به اخذ ۲۰ درصد از آراء نشدند و انتخابات بین سید حسن هاشمی و علی مولوی حقیقی به دور دوم کشیده شد.

                                                                    کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت در یزد برگزار می‌شود
  • ۴۰۰ خیر مدرسه ساز در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • 21 اردیبهشت برگزاری دومین دور انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • اصفهان؛ میزبان دومین اجلاس مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی