Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@19:28:25 GMT

حماسه ٩ دی تجلی پیوند مردم با ولایت بود

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۰۳۰۷۸

حماسه ٩ دی تجلی پیوند مردم با ولایت بود

فخرعلی مهدی‌زاده روز دوشنبه در همایش بزرگداشت روز ۹ دی در اشنویه اظهار داشت: در این روز مردم همیشه در صحنه ایران به دور از تقسیم‌بندی‌های جناحی برای دفاع همه‌جانبه از ارزش‌های اسلامی و تبعیت از ولایت فقیه بار دیگر به عرصه آمدند و بساط فتنه‌گران را برچیدند.

وی اضافه کرد: این فتنه بسیار عمیق بود زیرا دشمنان داخلی و خارجی نظام آن را با هدف پایان‌دادن به انقلاب و براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طراحی و اجرا کرده‌بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بزرگداشت سالروز حماسه ۹ دی را بسیار مهم و  سرنوشت‌ساز دانست و افزود: نقاط عطف فراوانی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران وجود دارد که باید نهادینه شود زیرا نسل‌ جدید باید با توطئه و مکر دشمنان آشنا شود.

وی ایران اسلامی را نماد قدرت، همدلی و وحدت در منطقه عنوان کرد و گفت: حماسه ۹ دی نشان داد که ملت ایران با بصیرت و استقامت خود هرگز نخواهند گذاشت نقشه‌های دشمنان به نتیجه برسد. 

مهدی‌زاده افزود: اکنون به همت جوانان غیور ایران اسلامی، کشور در بسیاری از موارد از بیگانگان بی‌نیاز شده و به خودکفایی کامل در بسیاری از زمینه‌ها رسیده‌است.

در این آیین سرپرست فرمانداری ، امام جمعه و شماری از مسوولان و اقشار مختلف مردم اشنویه نیز حضور داشتند.

روز نهم دی سال ۱۳۸۸ مردم ایران اسلامی در مقابله با فتنه انگیزی و توطئه های دشمنان، پس از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری، در دفاع از حریم انقلاب و ولایت، به خیابان ها آمده و شکوه بصیرت و حضور حماسی خود را به نمایش گذاشتند.  

نهم دی ماه از آن پس به نام روز میثاق امت با ولایت و از ۹ تا ۱۹ دی‌ماه دهه بصیرت نامگذاری شد.

برچسب‌ها انقلاب اسلامی ایران دانشگاه اشنویه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران دانشگاه اشنویه انقلاب اسلامی ایران دانشگاه اشنویه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۳۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سردار عباسقلی زاده در مراسم هیئت رزمندگان اسلام آذرشهر ادامه داد: تبیین وصیت نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عامل بازدارنده توطئه‌های دشمنان است و به گفته این شهید سرافراز سپاه اسلام، جمهوری اسلامی حرم است.

وی تاکید کرد: ما باید در دفاع از این حرم، خود را به سلاح ایمان و بصیرت تجهیز کنیم تا کشورمان و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل توطئه‌های دشمنان مصون بماند.

سردار عباسقلی زاده بر لزوم حضور گسترده مردم در انتخابات آتی تاکید کرد و افزود: شرکت گسترده مردم در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی از اهمیت و حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و دشمنان با توطئه‌های متفاوت سعی دارند حضور مردم در انتخابات را کمرنگ کنند.

فرمانده سپاه عاشورا تصریح کرد: حضور آگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح، توانمند و انقلابی در حل مشکلات جامعه نقش بسزایی دارد.

 

دیگر خبرها

  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • کاندیداهای موردحمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی درزنجان و خدابنده
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • شورا‌ها نماد تجلی خرد جمعی هستند
  • انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده مکتب امام صادق (ع)است