Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کرمانشاه گفت: با مشارکت خیرین ١٥ زمین ورزشی روباز در مناطق حاشیه نشین با اعتبار ۹ میلیارد تومان احداث می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، هوشنگ بازوند ظهر امروز در نخستین نشست مجمع خیرین ورزش یار استان کرمانشاه، به لزوم فراهم نمودن امکانات و زیرساخت ها با همراهی خیرین به منظور دسترسی آحاد جامعه به فضاهای ورزشی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: این مجمع برای توسعه سرانه فضاهای ورزشی در سطح شهرها و روستاها و حمایت از ورزشکاران و قهرمانان تشکیل شده و با همراهی و همدلی زمینه فعالیت ورزشی عموم مردم را فراهم خواهیم کرد.

بازوند از کرمانشاه به عنوان سند پهلوانی ایران زمین نام برد و گفت: اعضای این مجمع با منش پهلوانی و سخاوت همیشگی در راستای تحقق اهداف پیش بینی شده مبنی بر ایجاد همدلی برای توسعه ورزش به ویژه در مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار پیشقدم شده و در این حوزه اهتمام جدی دارند.

استاندار کرماانشاه با بیان اینکه دولت به تنهایی نمی تواند همه شرایط را برای توسعه فضاهای فراهم نماید، خاطرنشان ساخت: این مجمع با تلاش خیرین، پیشکسوتان ورزشی و صاحب نظران حوزه های مختلف به شیوه ای عمل خواهد کرد که به صورت متوازن فضاهای ورزشی در تمامی استان ایجاد شود.

بازوند ادامه داد: امکانات دولتی باید در اختیار عموم مردم قرار گیرد و اجازه نخواهیم داد این سرمایه های عظیم در اختیار افراد محدودی قرار گیرد و تأکید داریم برای توسعه ورزش شهروندی با رویکرد ایجاد شادی، نشاط و گسترش سلامت، حمایت از قهرمانان و پشتوانه سازی و پرورش نخبگان ورزشی باید همه امکانات و ظرفیت ها در بخش خصوصی و دولتی تجمیع شود.

وی به اولین تفاهم نامه مجمع خیرین ورزش یار برای توسعه فضاهای ورزشی اشاره کرد و گفت: با مشارکت خیرین ١٥ زمین ورزشی روباز در مناطق حاشیه نشین با اعتبار ۹ میلیارد تومان احداث می شود.

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزشی کرمانشاه ورزش مشارکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۳۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عربستان به جای «داووس» میزبان مجمع جهانی اقتصاد شد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، همکاری بین المللی، رشد و توسعه و انرژی سه محوری است که در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد در داووس که امروز در ریاض، پایتخت عربستان سعودی و برای اولین بار در خارج از شهر داووس سوئیس افتتاح شد، مورد توجه قرار خواهد گرفت.

این مجمع با شعار «همکاری بین المللی، رشد و انرژی برای توسعه» و با حضور بیش از هزار نفر از جمله سران کشورها، مقامات ارشد و کارشناسان بین المللی از بخش‌های دولتی و خصوصی به مدت دو روز ادامه دارد. برای بحث در مورد مسائل و تحولات مختلف اقتصادی جهانی.

این نشست فرصتی برای تصمیم گیرندگان از سراسر جهان است تا زمینه‌های مشترکی برای ایجاد تأثیرات مثبت جهانی پیدا کنند.

گفتنی است، با وجود اینکه داووس سالی یک بار برگزار می‌شود اما تأثیر آن بر اقتصاد جهانی قابل توجه است، زیرا مهم‌ترین مسائل جهان را برجسته می‌کند، هدف آن یافتن راه حل برای مسائل مطرح شده و دستیابی به ثبات سیاسی و اقتصادی در جهان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای
  • عربستان به جای «داووس» میزبان مجمع جهانی اقتصاد شد
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • ساخت ۲۳۰ واحد برای جا به جایی ساکنین منبع آب اهواز
  • واگذاری زمین نباید به برخی خوش‌نشین‌ها انجام شود
  • همیاران مهربان ترافیک به مثابه مشارکت مردم در جهش تولیدات فرهنگی هستند/روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست
  • روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • کیفیت بخشی مدارس مهم‌تر از توسعه کمی آن‌ است
  • اضافه‌شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی