Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه گفت: باتوجه به وجود پیشکسوتان بزرگی که در حوزه وررش داریم، نیاز داریم خانه پیشکسوتان ورزش استان را احداث کنیم.

هوشنگ بازوند در اولین مجمع خیرین ورزش یار استان کرمانشاه که امروز (9 دی) برگزار شد، با اشاره به لزوم تقویت زیرساخت های ورزشی استان، اظهار کرد: هرچند زیرساخت های ورزشی خوبی در استان داریم، اما هنوز به وضعیت مطلوب نرسیده ایم و باید زیرساخت های جدیدی بسازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، بازوند تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم سرانه فضای ورزشی استان را به حد قابل قبولی برسانیم، اعتبارات دولتی تنها جوابگو نیست و باید تلاش کنیم مشارکت عمومی را داشته باشیم.

بازوند تاکید کرد: وقتی مردم را برای احداث فضای های ورزشی پای کار بیاوریم، قطعا خود آنها هم در حفظ این فضاها کوشا خواهند بود.

استاندار کرمانشاه بااشاره به کمبود فضاهای ورزشی در محلات حاشیه نشین استان، عنوان کرد: اینکه جوانان ساکن در این محلات به واسطه محرومیتی که دارند نمی توانند مانند بقیه جوانان محلات برخوردار ورزش کنند، برای ما مسئولین عذاب‌آور است.  

وی اضافه کرد: در این راستا از چندی پیش رایزنی هایی را با برخی از سرمایه گذاران استان آغاز کردیم تا مشارکت آنها را برای احداث زیرساخت های ورزشی در استان بویژه در محلات حاشیه نشین جلب کنیم.

بازوند بابیان اینکه این رایزنی ها منجر به جلب مشارکت چند خیر برای احداث فضاهای ورزشی در استان شد، گفت: یکی از خیرین استان موافقت کرده تا با 9 میلیارد تومان 15 زمین ورزشی در محلات محروم کرمانشاه احداث کند و خیر دیگری نیز برای احداث شش سالن ورزشی پای کار خواهد آمد.  

وی در ادامه اظهار کرد: باتوجه به وجود پیشکسوتان بزرگی که در حوزه وررش استان داریم، بنظر می رسد باید "خانه پیشکسوتان ورزشی" استان را راه اندازی کنیم و برای تحقق این مسئله هم با یکی از خیرین رایزنی کرده ام و موافقت کرده تا دو و نیم میلیارد تومان برای احداث این خانه اختصاص دهد، اما نیاز داریم شهرداری زمین آن را تامین کند.

استاندار کرمانشاه در ادامه گفت: از آنجایی که خیرین زیادی داریم که علاقمند کمک به حوزه ورزش استان هستند، به منطور ساماندهی و تقویت فعالیت آنها، مجمع خیرین ورزش یار را تشکیل داده ایم.

وی اعلام کرد: امیدواریم بتوانیم با تشکیل مجمع خیرین ورزش یار در استان، زیرساخت‌های ورزشی خوبی برای جوانان ایجاد کنیم.

بازوند در ادامه به وجود زیرساخت های ورزشی متعدد در دستگاه های اجرایی مختلف هم اشاره ای کرد و گفت: متاسفانه هر دستگاهی این زیرساخت ها را تنها در اختیار کارکنان خودش قرار می دهد و گاها این سالن‌ها در ساعات زیادی از روز هم بلااستفاده هستند که باید زمینه ای فراهم کنیم عموم مردم بتوانند از این فضاها استفاده کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كرمانشاه سالن ورزشی استانی ورزشی استاندار كرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۳۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت های بیمارستان اعصاب و روان امام رضا(ع) کرمان ایجاد می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی فداکار، صبح سه شنبه در بازدید از روند احداث ساختمان بیمارستان خیر ساز اعصاب و روان امام رضا (ع) به خبرنگاران گفت: زیرساخت‌های این مرکز درمانی تا پایان خردادماه برقرار خواهد شد.

وی با اشاره به کمبود تخت‌های بستری اعصاب و روان در استان کرمان گفت: اولین بار است که مجموعه تخصصی اعصاب و روان با ظرفیت بالا در استان کرمان در حال احداث است.

وی افزود: با ورود خیر نیکوکار، تکمیل پروژه‌ای که مدت‌ها بر زمین مانده بود، رونق گرفت و با بهترین مصالح و کیفیت و کوتاه‌ترین زمان در دست اجراست.

استاندار کرمان در مورد مشکل فعلی این پروژه در تأمین زیرساخت‌ها و راه دسترسی گفت: راه دسترسی به بیمارستان توسط شهرداری آماده شده و برق نیز تا قبل از آماده‌سازی بیمارستان حتماً برقرار خواهد شد.

فداکار، ادامه داد: آب پروژه با اصلاحاتی که صورت گرفته طی یک ماه آینده وصل می‌شود و گاز و مخابرات نیز در فرآیند اجرایی هستند.

گفتنی است، بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی اعصاب و روان امام رضا (ع) در زمینی به مساحت ۲۶ هزار مترمربع در محدوده بیمارستان افضلی‌پور کرمان در دست احداث است.

کد خبر 6099438

دیگر خبرها

  • زیرساخت های بیمارستان اعصاب و روان امام رضا(ع) کرمان ایجاد می شود
  • استقرار ادارات در شهرستان فرخشهر در دستور کار قرار گیرد
  • ۲۰ چمن ورزشی ویژه دانش آموزان در زنجان افتتاح شد
  • چهار سالن ورزشی دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • راهکار رفع ناترازی سوخت، اصلاح زیرساخت‌ها به‌منظور مصرف بهینه است/ لزوم حمایت از احداث صنایع پالایشی کوچک
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • آخوندی: توانستیم یک مجموعه ورزشی مخروبه را دوباره فعال کنیم
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مهرداد اسکویی
  • با شعار «خدمت بی‌منت» در خدمت مردم هستیم