Web Analytics Made Easy - Statcounter

 صفی‌الله فغان‌پور، مدیر مورد استعفای مهدی تاج از ریاست فدراسیون فوتبال و گزینه‌هایی که در مورد جایگزینی وی مطرح می‌شود، گفت: اساسنامه در این باره به صراحت اعلام کرده که اگر به هر دلیلی رییس فدراسیون نتواند به کارش ادامه دهد، نایب رییس اول جایگزین او می‌شود و کارها را پیگیری می‌کند. اگر نایب رییس اول هم امکان کار نداشته باشد، نایب رییس دوم امور را پیگیری می‌کند و پس از او هم نایب رییس سوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر هم به هر دلیل نواب رییس نتوانند امور را پیگیری کنند، یکی از اعضای هیات رییسه تا زمان برگزاری مجمع هدایت امور را به عهده خواهد گرفت.

وی در مورد اینکه استعفای علی کفاشیان به صورت شفاهی بوده، افزود: در برخی مواقع مانند بازنشستگی شرایط متفاوت است اما این مساله در حال حاضر مطرح نیست. کفاشیان استعفا داده اما استعفای او هنوز بررسی نشده است. پس همچنان از نظر اساس‌نامه او نایب رییس است.

مسوول حقوقی فدراسیون فوتبال در مورد شرایط حیدر بهاروند هم خاطرنشان کرد: بهاروند نایب رییس دوم است و هنوز هم منعی برای کار او از سوی مراجع قانونی وجود ندارد. از طرفی دیوان عدالت اداری احکامی را در اینباره دارد که با توجه به ریاست سازمان لیگ، و یا هیات رییسه شغل محسوب نمی‌شود که با توجه به آن بهاروند منعی برای کار ندارد.

فغانی‌پور تاکید کرد: در حال حاضر قانونی در مورد بازنشستگی اعضای فدراسیون‌ها به صراحت اعلام نکرده که کسی منع فعالیت است و از طرفی مراجع نظارتی هم نگفته‌اند که رییس فدراسیون باید باشد یا خیر. به نظر من این مساله نیاز به بررسی دارد.

وی در رابطه با آخرین وضعیت قطع همکاری مارک ویلموتس با تیم ملی ایران هم خاطرنشان کرد: در جریان قرارداد ویلموتس و فسخ آن نیستم. به طور حتم رییس فدراسیون و مسوولان حقوق بین‌الملل فدراسیون در این باره پیگیر هستند و نیازی نیست که امور حقوق داخلی در این باره نقشی ایفا کند.

برچسب‌ها مهدی تاج تیم ملی ایران فدراسیون فوتبال ایران مارک ویلموتس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهدی تاج تیم ملی ایران فدراسیون فوتبال ایران مارک ویلموتس مهدی تاج تیم ملی ایران فدراسیون فوتبال ایران مارک ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۳۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم فدراسیون در مورد هوادار جنجالی سپاهان!

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: نصرالله گرگزن، هوادار منتسب به باشگاه سپاهان به دلیل رفتار توهین آمیز در جریان بازی مقابل پرسپولیس، و اینکه اظهارات وی از مصادیق هتک حرمت و توهین محسوب می‌شود، نامبرده به مدت ۱۰ سال از ورود به کلیه ورزشگاه‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم خواهد بود.

منبع: تسنیم

tags # سپاهان سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • شروط مهم فدراسیون فوتبال برای برگزاری فصل آینده لیگ برتر
  • ماجرای ترور رییس سابق فدراسیون کشتی ایران! / فیلم
  • مبینا ندایی در کمپ توسعه بدمینتون آسیا شرکت می‌کند
  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی
  • حکم فدراسیون در مورد هوادار جنجالی سپاهان!
  • ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد
  • ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • عکس‌| رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد