Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین زاده با بیان اینکه عدم پاسخگویی منتخبان انتخابات موجب بی اعتمادی مردم به احزاب و گروههای است، گفت: نامزدهای انتخاباتی جمعیت جوانان انقلاب اسلامی پس از تایید صلاحیت شورای نگهبان و بررسی مجدد در جمعیت وارد لیست انتخاباتی جمعیت می شوند.

مجید حسین زاده در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد برنامه های ستاد انتخابات جمعیت جوانان انقلاب اسلامی گفت: ستاد انتخابات جمعیت جوانان انقلاب اسلامی از هفته گذشته فعالیت های خود را آغاز کرده است و امروز جلسه دوم خود را برگزار می کند و کاندیداهایی را که صلاحیت اولیه آنها مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفته است، معرفی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مرکز روابط عمومی جمعیت جوانان انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز ساماندهی ستادهای انتخاباتی سراسر کشور و مناطق 22 گانه تهران انجام می شود، افزود: بسیاری از کاندیداهایی که صلاحیت آنها در مرحله اول تایید شده است با بررسی مجدد صلاحیت آنها در جمعیت جوانان انقلاب اسلامی میثاق نامه ای را در رابطه با منافع مردم و جوانان و پیگیری آن از سوی جمعیت جوانان انقلاب اسلامی در انتخابات را امضا می کند.

 

حسین زاده خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با کاندیداها و نامزدهای انتخاباتی مورد نظر به توافق برسیم.

 

وی خاطرنشان کرد: لیست جمعیت جوانان انقلاب اسلامی قرار است با نگاه به بیانیه گام دوم رهبر انقلاب شکل بگیرد و 50 درصد از این لیست از جوانان و بانوان تشکیل می شود و مابقی شامل افرادی است که نخبه و صاحب نظر هستند و دارای سوابق انتخاباتی شایسته هستند.

 

عضو شورای مرکزی جمعیت جوانان انقلاب افزود: ورود به لیست جمعیت جوانان انقلاب اسلامی به این معنا نیست که این جوانان تازه کار بوده و بلکه باید دارای یک پیشینه سیاسی و رزومه مشخص باشند و وفاداری خود را به انقلاب ثابت کرده باشند.

 

وی با بیان اینکه جمعیت جوانان انقلاب اسلامی امروز نهم دی ماه را به عنوان روز بصیرت برای امضای میثاق نامه با نامزدهای انتخاباتی انتخاب کرده است، گفت: این موضوع به این جهت است که نهم دی روز بصیرت نام گرفته است و دلیل آن نیز این است که نامزدهای انتخاباتی بدانند که جمعیت جوانان انقلاب اسلامی همچنان در راستای فعالیت های نظام جمهوری اسلامی تلاش می کند و هدف آن تعالی جمهوری اسلامی است و به هیچ وجه از جمهوری اسلامی جدا نمی شود و البته شاهد آن هستیم که مردم نیز هیچ گاه از نظام جمهوری اسلامی ایران دست بر نخواهند داشت.

 

عضو شورای مرکزی جمعیت جوانان انقلاب اسلامی تصریح کرد: مردم گلایه مندی هایی از دولت و مجلس دارند که این انتظارات و گلایه مندی های آنها به جاست. این گلایه مندی ها باید پیگیری و مطالبه شود، اگر ساختار گروه های حزبی در نظام جمهوری اسلامی به درستی شکل بگیرد، قطعا افراد به راحتی نمی توانند وارد مسئولیت های مهم کشور شوند بلکه باید افراد مسئول به درستی شناخته شوند و کارنامه آنها مورد بررسی قرار گیرد .

 

وی گفت: اما متأسفانه با توجه به اینکه احزاب این نقش را به خوبی ایفا نکرده اند، شاهد آن هستیم که افرادی انتخاب می شوند و از سوی مردم به عنوان نماینده یا مسئول وارد دستگاه های مختلف می شوند و از سوی لیست مشخصی وارد نهادها و دستگاه های مختلف می شوند اما پس از ورود خود هیچ پاسخگویی وجود ندارد و آن حزبی که از این فرد حمایت کرده است، دیگر هیچ پاسخگویی در قبال انتخاب این فرد ندارد و انتخاب آن به فراموشی سپرده می شود.

 

عضو شورای مرکزی جمعیت جوانان انقلاب افزود: این امر موجب می شود تا بی اعتمادی در جامعه و افکار عمومی شکل بگیرد و مردم اعتماد آنچنانی به معرفی یک کاندیدا از سوی یک حزب یا یک جبهه نداشته باشند و سلب اعتماد شود و مردم نتوانند به لیست خاصی رأی دهند.

 

وی اظهار کرد: در حال حاضر نیاز جامعه و مقتضیات کشور نشان می دهد که باید به سمتی حرکت کنیم که افراد و کاندیداها و نامزدهای انتخاباتی حتما باید از سوی نخبگان سیاسی صلاحیت آنها تأیید شود و از مراجع چهارگانه صلاحیت لازم خود را کسب کرده باشند.

 

مدیر مرکز روابط عمومی جمعیت جوانان انقلاب اسلامی در مورد تعداد افرادی که به عنوان نامزد انتخاباتی از سوی جمعیت معرفی می شوند، اظهار کرد: شرط اول ورود افراد به لیست جمعیت جوانان انقلاب اسلامی ورود از فیلتر اولیه است و فیلتر اولیه تأیید شورای نگهبان است و در حال حاضر حدود 10 نفر از سراسر کشور در جلسه دوم ستاد انتخابات جمعیت جوانان انقلاب اسلامی حضور می یابند البته برخی از این افراد دارای سوابق نمایندگی نیز هستند.

 

وی تصریح کرد: جمعیت جوانان انقلاب اسلامی تاکید کرده است که حتما 50 درصد از لیست این جمعیت، جوانان و زنان انتخاب شوند که این جمعیت دارای شناس کارآمدی هستند که می توانند کار سیاسی انجام دهند و از دیدگاه های انقلاب اسلامی آگاه بوده و از این دیدگاه ها فاصله ندارند./

 

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: حماسه 9 دی مسجد 9 دی گرامیداشت حماسه 9 دی مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد حماسه نهم دی ماه نهم دی بزرگداشت حماسه 9 دی جمعیت جوانان انقلاب اسلامی احزاب انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۳۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضع تازه و متفاوت یک روزنامه درباره گشت ارشاد

آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه اصولگرا نوشت: آنچه امروز در قالب معضل بدحجابی و رواج سبک زندگی غربی در جامعه مشاهده می‌کنیم محصول ضعف در عملکرد دستگاه‌های فرهنگی - تربیتی است که سهم مهمی را هم باید برای مجموعه آموزش و پرورش کنار گذاشت. بدون شک ما در مرحله تربیت با مشکلاتی مواجه بوده‌ایم که آفتی اینچنینی گریبانگیر دختران و پسران این سرزمین شده است.

در نظام تربیتی شایسته تراز انقلاب اسلامی، فرزندان این سرزمین باید به گونه‌ای تربیت شوند که وقتی نوجوانان ما به سن انتخاب می‌رسند، بین سبک زندگی اسلامی و سبک زندگی غیراسلامی، سبک زندگی اسلامی را با اختیار و انتخاب خود برگزینند. اگر چنین نشد، فرزند ما یا به اجبار و از ترس خانواده مجبور به انتخاب پوشش اسلامی خواهد شد یا به اجبار قانون و پلیس و دستگاه قهریه مجبور به رعایت خواهد گردید که این دو اعتبار چندانی ندارد، چراکه در اولین فرصت که از جبر خانوادگی رهایی یابد، از حجاب اسلامی فاصله خواهد گرفت یا آنجا که پلیس و اجبار نباشد، قانون را زیرپا خواهد گذاشت و کشف حجاب خواهدکرد.

طبیعی است وقتی آموزش و پرورش و دیگر نهاد‌ها و مراجع فرهنگی از انجام وظیفه تربیتی خود آن گونه که باید سربلند بیرون نیایند، به اجبار این دستگاه انتظامی و طرح نور است که برای ایجاد نظم اجتماعی باید در جامعه محوریت یابند.

در پایان باید یادآوری کرد در حالی که دهه پنجم انقلاب اسلامی به نیمه رسیده است، همچنان مسئله تربیت فرزندانمان مبتنی بر سبک زندگی زندگی اسلامی - ایرانی اولویت اول کشور است و انتظار آن است پس از حوادث تلخ پیش آمده در سال‌های اخیر و تهاجم همه‌جانبه دشمنان انقلاب اسلامی برای تغییر ذائقه جوانان این سرزمین، نهاد‌ها و دستگاه‌های تربیتی و فرهنگ‌ساز با همه توان برای تربیت آینده‌سازان این کشور به پا خیزند و با جبران غفلت‌ها و کنار گذاشتن تغافل‌ها، جوانانی از نسل دهه نودی‌های این سرزمین تربیت کنند که فرزندان ظهور گردند.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد
  • اعتراض برخی از اعضای رزما به ائتلاف با امنا
  • رونمایی از لیست‌های انتخاباتی/ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • موضع تازه و متفاوت یک روزنامه درباره گشت ارشاد
  • لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات تهران
  • دعوا شانا و امنا بر سر یک کاندیدا /کاندیدای انتخابات تهران در نهایت وارد کدام لیست شد؟
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران