Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارنستو والورده احتمالا ماه های پایانی حضورش در بارسا را پشت سر می گذارد و سران باشگاه از حالا به فکر یافتن جانشینی مناسب برای او هستند. فهرستی که چندان بلندبالا نیست.

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته و پیش از دیدار برابر آلاوس نشریه موندو دیپورتیوو در نظرسنجی از 300 عضو تصادفی باشگاه بارسلونا گزارش داد که 80 درصد آنها جدایی ارنستو والورده و استخدام یک سرمربی جدید را می خواهند و نظر اکثریت نیز روی یورگن کلوپ بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تابستان و تاریخ 22 ژوئن نیز نظرسنجی مشابهی انجام شد و در آن مقطع حدود 65 درصد خواهان برکناری والورده شدند و حالا این روند افزایش یافته است.

 

 

 

 

امروز نشریه دیاریو اسپورت دیگر نشریه نزدیک به باشگاه بارسلونا ادعا کرد که اگر به هر دلیلی ارنستو والورده فصل بعد با بارسا ادامه ندهد( بند تمدید او برای فصل بعد اختیاری است)، سران باشگاه روی "تیری آنری" ستاره فرانسوی مشهور دنیای فوتبال که سابقه بازی برای آرسنال و بارسا را دارد، دیدگاه مثبتی دارند.

 

 

 

 

آنری بین سال های 2006 تا 2009 بازیکن بارسلونا بود و بازی های به یادماندنی و خوبی برای این باشگاه ارائه داد. او با پیراهن بارسا قهرمانی اروپا و لالیگا را نیز جشن گرفت. طبق ادعای اسپورت، آنری که سفیر باشگاه نیز محسوب می شود، ارتباط بسیار خوبی با اریک ابیدال مدیر فنی باشگاه و نیز بازیکنان بارسا دارد که برای وی امتیاز بزرگی محسوب می شود اما تجربه مربیگری او در موناکو اصلا خوب نبود. آنری در حال حاضر هدایت مونترا ایمپاکت کانادا را بر عهده دارد.

آنری یکی از تحسین کنندگان همیشگی لیونل مسی است و او را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال می داند. او در یکی از مصاحبه های قدیمی خود گفته بود که رویایش در مربیگری، هدایت آرسنال و بارسلونا خواهد بود.

 

 

 

 

ارنستو والورده با وجود کسب دو عنوان قهرمانی متوالی در لالیگا، به دلیل ارائه بازی های متفاوت با فلسفه همیشگی باشگاه و به خصوص برای ناکامی های تحقیرآمیز در لیگ قهرمانان، سخت تحت انتقاد هواداران بارسا قرار دارد. در باشگاه اما فعلا هدف ادامه کار با اوست ولی نتایج تیم در پایان فصل است که وضعیت آینده او را مشخص خواهد کرد. یک ناکامی دیگر در لیگ قهرمانان، به طور قطع حکم به پایان همکاری با او را خواهد داد.

 

در حالی که برای جانشینی والورده پیش از این نام رونالد کومان هلندی مطرح شده بود، حالا تیری آنری نیز وارد فهرست باشگاه شده و شاید هدایت کار به این فرانسوی کم تجربه برسد. گزینه ای که احتمالا مطلوب نظر هواداران نخواهد بود ولی پیش از این مربیانی چون فرانک رایکارد و پپ گواردیولا نیز افتخار قابل ذکری پیش از مربیگری در بارسا نداشتند و این اتفاق شاید در مورد آنری نیز تکرار شود.

 

 

 

بارسلونا تیری آنری ارنستو والورده (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا تیری آنری ارنستو والورده سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۳۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دوشنبه شب در چارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا روبروی والنسیا به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 2-4 برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز مهم و ارزشمند را به دست آورد.

لواندوفسکی ستاره بی چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد سه گل از چهار گل تیمش را به ثمر برساند و نقش مهمی را در کسب این پیروزی ایفا کند که می‌تواند به بارسا در قرار گرفتن در جایگاه دوم جدول رده‌بندی لالیگا کمک کند.

اما حالا رادیو کوپه خبر داده است که یکی از گل‌هایی که این ستاره لهستانی به ثمر رساند باعث ناراحتی فران تورس شده است. ظاهرا این بازیکن می‌خواست شخصا ضربه آزادی که به سود بارسلونا اعلام شده بود را به سمت دروازه حریف بزند اما لوا این اجازه را به او نداد.

پس از اینکه این توپ وارد دروازه شد، تورس در جشن و خوشحالی پس از گل بازیکنان بارسا شرکت نکرد و پس از پایان بازی هم بدون اینکه در زمین بماند مستقیما به سمت تونل‌های منتهی به رختکن رفت و به این شکل ناراحتی‌اش را ابراز کرد.»

دیگر خبرها

  • ۷ تاثیر شگفت انگیز و باورنکردنی سفیده و زرده تخم مرغ برای پوست و مو
  • رونالدو، همچنان سوژه جذاب رسانه‌های بزرگ
  • کشف شگفت انگیز سرنخ‌های ژنتیکی افسردگی
  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!
  • داستان شگفت‌انگیز یک معلم در«مدیر مدرسه شریعت»/ از مبارزه با بهائیت تا تربیت چوپانی که مدیر مدرسه شد
  • آنچلوتی: تعهد تیمی‌مان شگفت‌انگیز بود
  • آمار شگفت‌انگیز مهدی قائدی در این فصل لیگ امارات
  • خفاش شگفت‌انگیز 6 گِرمی که زیر «برگ» زندگی می‌کند(+عکس)
  • تصاویر شگفت‌انگیز جیمزوب از سحابی سر اسب 
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!