Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، مجله معتبر فرانس فوتبال در پایان سال 2019، اسامی یازده بازیکن حاضر در تیم برتر دهه اخیر را منتشر کرد.

ایکر کاسیاس دروازه بان و کاپیتان رئال مادرید و اسپانیا در جام جهانی 2010 و یورو 2012، فیلیپ لام، ویرجیل فن دایک، سرخیو راموس، مارسلو، ژاوی، آندرس اینیستا و لوکا مودریچ، لیونل مسی، نیمار  و رونالدو بازیکنان حاضر در این تیم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فرانس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۳۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فولاد میزبان آلومینیوم

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس و در هفته بیست و پنجم آلومینیوم اراک در خانه میزبان فولاد خوزستان است.
در این دیدار که در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار می‌شود نماینده فوتبال استان مرکزی که با ۳۰ امتیاز در جایگاه دهم جدول رده‌بندی قرار دارد پس از حذف پرسپولیس از رقابت‌های جامع حذفی برای جبران امتیازات از دست رفته در لیگ برتر، به دنبال برتری مقابل میهمان خوزستانی خود است.
در آن سوی میدان فولاد خوزستان که در دو بازی اخیر مقابل تیم‌های شمس آذر و مس رفسنجان بازنده بوده، هم اکنون با ۲۱ امتیاز و ۹ امتیاز کمتر از آلومینیوم اراک ۳ رده پایین‌تر از این تیم، در اندیشه کسب ۳ امتیاز این مسابقه است.

در ۵ دیدار رودرروی گذشته دو تیم سهم فولاد ۳ و سهم آلومینیوم یک پیروزی بوده و یکی از مسابقات آنها با تساوی به پایان رسیده است.

دو تیم از ساعت ۱۸:۱۵ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت مقابل یکدیگر به میدان می‌روند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • بهترین دفاع فصل لیگ برتر انگلیس از نگاه ویلیام گالاس
  • مدیر عامل آدیداس: حاضر نشدیم با پیشنهاد نایکی به فدراسیون فوتبال آلمان برابری کنیم
  • شمس آذر لایق نگاه ویژه فوتبال ایران است
  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • تعلیق یارانه دانشگاه «سیانس پو» پاریس پس از حمایت دانشجویان از فلسطین
  • فرش قرمز زیر پای تیمِ جدید استقلال!
  • قهرمان جام حذفی فوتبال سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • هدف جدید پرسپولیس سهمیه مستقیم لیگ نخبگان
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند