Web Analytics Made Easy - Statcounter

در هشتاد و یکمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر مشهد، هبه ۲ دستگاه اتوبوس مناسب‌سازی شده، طبق نظریه کمیسیون برنامه بودجه‌ به تصویب رسید.

به گزارش قدس آنلاین، امروز، ۹ دی‌ماه، در هشتاد و یکمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر مشهد، که در تالار شهر برگزار شد، «هبه دو دستگاه اتوبوس مناسب‌سازی شده به همراه بالابر به آسایشگاه معلولین شهید فیاض بخش و هیأت ورزش‌های معلولین» با ۸ رای موافق و ۳ رای مخالف به تصویب رسید که متن این مصوبه به شرح ذیل است:

«ماده‌واحده: شهرداری مشهد مقدس مکلف است، به‌منظور رفع مشکل ایاب و ذهاب معلولان جسمی و حرکتی آسایشگاه معلولین شهید فیاض‌بخش و حمایت از ورزش معلولین، نسبت به هبه یک دستگاه اتوبوس به موسسه خیریه توانبخشی و نگهداری معلولین جسمی و حرکتی شهید فیاض بخش (عبدالله هنری) مشهد و هبه یک دستگاه اتوبوس به هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین خراسان رضوی اقدام نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تبصره: در راستای کمک به مناسب‌سازی اتوبوس‌های مزبور برای معلولان، هبه مدنظر به همراه تحویل بالابر مکانیزه برای هر اتوبوس بوده و نصب بالابر و اخذ تاییدیه‌های فنی لازم برای بهره‌برداری از مراجع ذی‌صلاح، به‌عهده مجموعه‌های فوق‌الذکر است».

همچنین این جلسه، لایحه ایجاد ساختار اداری مناسب مرتبط با املاک موقوفه با اکثریت آرا به تصویب رسید که متن این مصوبه به شرح ذیل است:

«ماده واحده: شهرداری مشهد مقدس موظف است، نظر به حجم بالای تعاملات و توافقات با اداره کل اوقاف و امور خیریه و آستان قدس رضوی به عنوان بزرگ مالکین شهر مشهد و ضرورت تمرکز، تسریع و تسهیلگری امور، پیگیری تعاملات و توافقات مربوط، استفاده از نیروهای باتجربه و نگهداری سوابق، حداکثر ظرف مدت ۱ ماه، نسبت به ایجاد ساختار تشکیلاتی مناسب اقدام و گزارش آن را به شورای اسلامی شهر مشهد مقدس ارایه نماید».

در ادامه این جلسه، لایحه تعیین تکلیف مطالبات شهرداری از شرکت پاریز شرق در خصوص پروژه آرمیتاژ گلشن و قرارداد فروش، با ۱۰ رای موافق و یک رای ممتنع تصویب شد که متن کامل این مصوبه به شرح ذیل است: 

«ماده واحده: به شهرداری مشهد مقدس اجازه داده می شود در راستای تعیین تکلیف مطالبات خود از شرکت پاریز شرق پروژه آرمیتاژ گلشن با توجه به اینکه اختلافات گذشته شهرداری و سرمایه گذار پروژه آرمیتاژ گلشن درخصوص قرارداد فروش شماره ۲۵۹۰۶۰/۲۱ مورخ ۲۶/۱۲/۹۵ نسبت به یکدیگر در مصوبه شماره ۲۱۸۸۸/۹۶/۵/ش مورخ ۱۶/۱۲/۹۶ شورای اسلامی شهر مشهد مقدس و صلح‌نامه شماره ۵۱۲۶۷/۹۷/۳۴ مورخ ۲۴/۳/۹۷ تعیین تکلیف و عمده مطالبات وصول گردیده، لذا باید براساس بندهای مصوب اقدام شود».

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۳۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی

فرهاد اکبرشاهی معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی قزوین از خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی خبر داد و گفت: میزان اعتبار برای تامین و تهیه وسایل توانبخشی معلولان در سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۱ حدود ۲۰۰ درصد رشد داشته است.

وی افزود: از اعتبارات تخصیص داده شده برای تامین و تهیه وسایل توانبخشی، هزار و ۵۰۰ دستگاه انواع ویلچر و صندلی مخصوص افراد دارای معلولیت، ۲۰ دستگاه ویلچر برقی، ۵۰۰ عدد انواع تشک مواج، ۳۲۳ جفت انواع عصا به همراه ۲۱۱ عدد انواع واکر برای جامعه هدف دارای معلولیت جسمی استان تهیه شده است.

اکبرشاهی با اشاره به اینکه بخشی از این هزینه‌ها نیز صرف تهیه انواع وسایل کمک توانبخشی برای نابینایان و کم بینایان شده است، توضیح داد: ۲۰۰ وسیله شامل عصای سفید، شطرنج نابینایان، دستگاه ضبط صدا، رایانه همراه و معلم قرآن هوشمند هم برای این قشر تهیه شد.

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان قزوین اضافه کرد: برای جامعه هدف کم شنوا نیز ۶۵۰ دستگاه سمعک و حدود ۱۳ هزار حلقه باتری سمعک خریداری شده و پنج میلیارد ریال کمک هزینه خرید وسایل کمک توانبخشی به صورت موردی به توانخواهان پرداخت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • یک دستگاه خودروی ون برای حمل و نقل نابینایان و معلولان تجهیز می شود
  • خطر تحریم در واردات اتوبوس‌های جدید/ تولیدکنندگان داخلی توان رفع نیاز شهر‌های کشور به اتوبوس را ندارند
  • زاکانی: ۳۰۰ دستگاه اتوبوس تا چند روز آینده وارد ناوگان حمل و نقل عمومی می شود
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • ۴۵ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد فرسوده است
  • واکنش روزنامه شهرداری به افشای قرارداد ۲ میلیارد یورویی
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • از آغاز عملیات احداث خط ۱۱ تا نوسازی ۱۴۵۷ تاکسی