Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: مردم باید از شورای نگهبان این مطالبه را داشته باشند که غرب‌گرایان تائید صلاحیت نشوند. ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز،حجت‌الاسلام‌ والمسلمین موسوی فرد در تجمع مردمی سالروز 9دی در اهواز بابیان این‌که ارزش حماسه 9دی به اقدام خودجوش مردمی آن است اظهار داشت: امام جامعه مطالب خود را به‌گونه‌ای بیان می‌کند که در آن ابهام دارد و رفتار مقام نبوت و امامت این‌چنین است تا در اداره جامعه امت را به رشد و تعالی برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان این‌که عمدتاً این سؤال پیش می‌آید که چرا شورای نگهبان افرادی را که در نقطه مقابل افکار امام هستند را تائید صلاحیت می‌کند افزود: امروزه بر سر دین‌داری یا غیر دین‌داری با جریان مقابل سر ستیز نداریم بلکه جنگ و ستیز ما بر سر عقلانیت و غیر عقلانیت و انقلابی بودن و غیرانقلابی بودن است.

امام‌جمعه اهواز بابیان این‌که در طول تاریخ همواره جنگ بر سر عقلانیت بوده گفت: در طول 40سال انقلاب هر فتنه‌ای که در ایران اتفاق افتاده همین افراد گاهی به‌صورت آشکار و گاهی پنهان درصحنه حضورداشته‌اند، تفکر شوم غرب‌گرایی نقطه مقابل عقل‌گرایی و فرهنگ است.

‌موسوی فرد عنوان کرد:قبل از اقتصاد اولویت اول ما در کشور اولویت فرهنگی است و باید فرهنگ عقلانیت در کشور رشد کند.

وی بابیان این‌که انسان بر اساس اعتقاد خود عمل می‌کند بیان کرد: دسته‌ای از افراد هستند که هدفشان اطاعت از امریکا و غرب است و تمام تلاش خود را می‌کنند تا رضایت غرب را داشته باشند.

بیانیه دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت 9 دیگزارش ویدئویی تسنیم| تکرار حماسه 9 دی در مشهد مقدس / ‌سند ولایتمداری امضاء شد‌بزرگداشت دهمین سال حماسه 9 دی در ارومیه به روایت تصویرآیت الله ملکوتی در گفت‌و‌گو با تسنیم: یوم‌الله 9 دی پاسخ دندان‌شکن ملت ایران به دشمن است‌

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان خاطرنشان کرد: امیرالمؤمنین اشعث را که خود دستی در فتنه‌های سپاه اسلام داشت را پذیرفت چراکه دارای جایگاه اجتماعی در بین مردم بود.

موسوی فرد در پایان خاطرنشان کرد: مردم باید از شورای نگهبان این مطالبه را داشته باشند که غرب‌گرایان تایید صلاحیت نشوند.

انتهای پیام/ش

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۴۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ انتقاد روح‌الامینی از نحوه انتخاب کاندیدای شورای ائتلاف شهر ری

عبدالحسین روح‌الامینی معاون استان های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با توضیح در مورد تنظیم فهرست شورای ائتلاف شهر ری گفت: اتفاق تلخی بود.

دریافت 23 MB

دیگر خبرها

  • فیلم/ انتقاد روح‌الامینی از نحوه انتخاب کاندیدای شورای ائتلاف شهر ری
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات می‌شود؟
  • این حساب‌های بانکی مشمول مالیات می‌شوند/ اعلام جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟ | نحوه شناسایی حساب های غیر تجاری
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • موسی غضنفرآبادی: ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب را برطرف کردیم
  • ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب برطرف شد
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی