Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزیر ورزش و جوانان گفت: وقت آن رسیده که فدراسیون تنیس یک ساماندهی جدید شود و برنامه‌ریزی جدیدی را انجام دهد. تاریخ انتشار: 15:16 - 09 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۱۶۵۰

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر در بازدید از مجموعه آرشاکلاب اظهار داشت: با توجه به نیاز‌هایی که رشته‌های مختلف ورزشی به منظور گسترش فضا‌های ورزشی دارند، از ۳ سال پیش تلاش گسترده‌ای را برای تحقق این مهم با استفاده بیشتر از منابع بخش خصوصی آغاز کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استفاده از منابع بخش خصوصی هم در قانون بودجه ما هست هم در قوانین دیگر که بتوانیم پروژه‌های نیمه تمام را به صورت BOT برای تکمیل به بخش خصوصی بگذاریم و هم اینکه از مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاری آنها با اعطای تسهیلات ارزان‌تر، استفاده کنیم.

وی ادامه داد: تعدادی از بخش خصوصی هم علاقمندند و خودشان سرمایه‌گذاری می‌کنند، همچون مجموعه تنیس بسیار زیبا کامل و و ارزشمند آرشاکلاب که ساخته شده و در نوع خودش بی‌نظیر و برای برگزاری رویداد‌های بین‌المللی مناسب است.

وزیر ورزش رشته ورزشی تنیس در ایران را دارای علاقمندان زیادی دانست و در عین حال تصریح کرد: وقت آن رسیده که فدراسیون یک ساماندهی جدید شود و برنامه ریزی جدیدی را انجام دهد چرا که الان وضعیت ما در آسیا خوب نیست و ما باید در سیاست‌ها و برنامه‌ریزی‌ها بازنگری کنیم تا موقعیت خودمان در آسیا را بهبود ببخشیم.

سلطانی‌فر با بیان اینکه استعداد‌های خیلی خوبی در تنیس داریم، اظهار داشت: اگر خوب سرمایه‌گذاری و از سنین پایین روی آنها کار کنیم، مطمئنا در آینده می‌توانیم موقعیت خود در آسیا را بهبود ببخشیم و با حضور در رویداد‌های مختلف بین‌المللی از فرصت‌هایی که در اختیارمان قرار می‌گیرد، استفاده کنیم.

وی در پایان از سرمایه‌گذاران مجموعه ورزشی آرشا تشکر کرد و گفت: امیدواریم این مجموعه به مرکزی برای برگزاری مسابقات بین‌المللی و اردو‌های تیم ملی و همچنین پرکردن اوقات فراغت مردم تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: سلطانی‌فر: بدون پشتوانه مشارکت عمومی به اهداف مورد نظر نمی‌رسیم انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سلطانی فر مسعود سلطانی فر تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۴۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب ۵۰۰ هزار گردشگر به چشمه مرغاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری تیران و کرون با بیان اینکه مجموعه نمونه گردشگری چشمه مرغاب در ۸۰ کیلومتری غرب اصفهان در شهر عسگران از توابع بخش کرون شهرستان تیران و کرون واقع شده گفت: این مجموعه یکی از مناطق چهارگانه نمونه گردشگری مصوب هیات دولت در شهرستان تیران و کرون است که بیشترین میزان جذب گردشگر شهرستان را به خود اختصاص داده است.
محسن مظاهری افزود: به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر عسگران مرحله اول طرح ساماندهی منطقه نمونه گردشگری چشمه مرغاب با ۳۰ میلیارد ریال هزینه اجرا و مرحله دوم ساماندهی نیز مصوب شده و در صورت تخصیص اعتبار لازم اجرایی خواهدشد.
وی با اشاره به اینکه بیش از دویست و ده آلاچیق و سکوی استراحت در این مجموعه در اختیار گردشگران است گفت: با اجرا و بهره برداری از مرحله دوم طرح ساماندهی مجموعه گردشگری چشمه مرغاب شرایط اقامت گردشگران نیز مهیا و ظرفیت پذیرش گردشگر این مجموعه تا ۲ برابر افزایش می‌یابد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • صدور ۲۹ مجوز تأسیس موزه خصوصی طی ۲ سال گذشته
  • اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • تیر و کمان در زمین‌های تنیس شیرودی! / فدراسیون تماشاگر حراج کورت‌های تنیس
  • کاروانسرای تاریخی شرکت نفت ارومیه ساماندهی می شود
  • تنیسور‌های حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شدند
  • چهره تنیسورهای حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شد
  • کاروان‌سرای شرکت نفت ارومیه ساماندهی می‌شود
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۷ اردیبهشت
  • جذب ۵۰۰ هزار گردشگر به چشمه مرغاب