Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور و رئیس مرکز حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: اگر بصیرت مردم در ۹ دی ماه نبود، دشمن شکست نمی‌خورد.

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، علی سروری‌مجد در مراسم گرامی‌داشت حماسه ۹ دی که عصر امروز در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: اگر بصیرت مردم در ۹ دی ماه نبود، دشمن شکست نمی‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از ابزارهای ترساندن دشمن،  نظامی است اما ابزارهای دیگری مانند فکر و اندیشه وجود دارد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری خود را انقلابی می‌دانند، افزود: برخی باور کردند که مذاکره با کدخدا مشکلات را کم می‌کند، که جریان برجام همه چیز را آشکار کرد و به بصیرت مردم افزود. ما همواره باید سیره پیامبر(ص) و معصومین(ع) را سر لوحه خود قرار دهیم چرا که دانشگاه جای آموزش سیره پیامبر(ص) است.

مشاور و رئیس مرکز حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به سند اسلامی شدن دانشگاه‌ها گفت: هر یک از راهبردهای این سند منجر به بصیرت‌افزایی می‌شود. ما در کنار پیشرفت نظامی، نیاز به پشتوانه علمی و فکری داریم که جایگاه آن در دانشگاه است؛ سند اسلامی شدن دانشگاه‌ها باید در دانشگاه پیاده شود تا بصیرت‌افزایی و اندیشه‌محوری در میان دانشجویان محقق شود.

سروری مجد با تاکید بر لزوم برگزاری نشست‌های بصیرت افزایی، گفت: اگر بصیرت‌افزایی و بینش افزایی در جامعه به‌وسیله دانشگاه‌ها شکل بگیرد، می توان حماسه‌هایی همانند ۹دی را رقم زد.

انتهای پیام/4040/4084/

منبع: آنا

کلیدواژه: 9 دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۴۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم جنگ پس از ۲۰۰ روز نشان دهنده توان مقاومت است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله اعلام کرد: کمک های نظامی آمریکا به دشمن صهیونیست به مثابه چراغ سبز برای حمله به رفح و تشویق دشمن برای توسعه دامنه جنگ در منطقه است.

وی افزود: صحنه های سرکوب اعتراضات دانشجویی در آمریکا، چهره واقعی آمریکا را نشان داد و ادعاهای پوشالی آنها را درباره آزادی بیان در برابر دیدگان جهانیان آشکار کرد.

قاووق گفت: ما به جامعه جهانی همسو با دشمن و نیز کشورهای سازشکار عرب در منطقه توجهی نداریم بلکه بر جبهه های مقاومت در لبنان، عراق و یمن امید داریم.

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان بیان کرد: تداوم نبرد در جبهه های جنگ پس از دویست روز از کریات تا ایلات و دریای سرخ، تایید بر توان جبهه های مقاومت و ناتوانی دشمن اسرائیلی و آمریکا در شکستن اراده مقاومت در منطقه است.

قاووق تاکید کرد: رسیدن پهپادهای انتحاری مقاومت به عمق عکا، بیت هلل و عرب العرامشه و دیگر مناطق تاکیدی بر توان این پهپادها برای پشت سرگذاشتن همه سامانه های دفاع هوایی اسرائیلی است.

وی افزود: پهپادهای انتحاری مقاومت به میزان ۹۶ درصد از سامانه دفاع هوایی اشغالگران عبور کرد و خواسته مقاومت محقق شد. مقاومت توان رسیدن به هر جایی را دارد و این موفقیتی راهبردی برای مقاومت در این نبرد است.

قاووق اعلام کرد: تهدیدات زیاد اسرائیل نشانه قدرت آن نیست بلکه نشانه هراس و سرخوردگی آن است. دشمن قبل از اینکه بخواهد جنگ تمام عیاری علیه لبنان انجام دهد هزاران بار محاسبه خواهد کرد. تحرکات میانجی گرایانه و پیام های های بین المللی در راستای نجات غزه و کمک به لبنان نیست بلکه برای نجات و کمک به دشمن جنایتکار اسرائیلی است.

کد خبر 6090021

دیگر خبرها

  • چند خبر کوتاه از بردسکن و رخ
  • قرارگاه جهاد تبیین به روشنگری و بصیرت‌افزایی کمک می‌کند
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • بر قطع روابط اقتصادی و دانشگاهی با اسرائیل اصرار داریم
  • هم‌افزایی با دهیاران و شورای روستا راه‌حل غلبه بر مشکلات 
  • تداوم جنگ پس از ۲۰۰ روز نشان دهنده توان مقاومت است
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • توسعه صدرا با هم افزایی مدیران شتاب می‌گیرد
  • پیامد‌های شکست در اراک؛ ضربه به شخصیت پرسپولیس، نمایان شدن مشکلات دفاعی و عیار گلر جوان