Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس، حجت‌الاسلام سید علیرضا عبادینماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در این دیدار با بیان اینکه سیستم حمل و نقل در هر کشور مایه پیشرفت آن است گفت: سیستم حمل و نقل برای جامعه نقش حیاتی دارد و مایه آبروی همه حتی در سطح بین‌الملل است امید است مسوولان در هر مقامی هستند به این مساله بیش از پیش اهمیت دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام سید علیرضا عبادی افزود: یکی از نیازهای انسان با استعدادهایی که دارد در چارچوب مادی و معنوی، تحرک و جابه جا شدن است اگر تحرک نباشد هیچ نیازی نیز رفع نخواهد شد. وی بیان کرد: سیستم حمل و نقل زوایای متعددی دارد بخشی از این زوایا مربوط به نیروی انسانی مومن، متعهد و آماده به کار است و بخشی نیز وسیله است. امام جمعه بیرجند ادامه داد: با توجه به تجربه‌هایی که کسب کرده‌ایم و از طرفی اکنون کشور در شرایط عادی قرار ندارد و دشمن از هر طریقی در صدد آسیب رساندن به جامعه است باید مسوولان کشور از نیروی انسانی فعال در حوزه حمل و نقل حمایت و پشتیبانی کنند. امام جمعه بیرجند اضافه کرد: مسؤولان باید زمینه‌های لازم را برای پشتیبانی از نیروی انسانی فعال در حوزه حمل و نقل فراهم کنند تا از این طریق بتوان آنچه مربوط به جاده‌ است را به حد استاندارد مطابق با میزان ترافیک برسانند. جعفر شهامتمدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی نیز گفت: در حال حاضر بیش از 10 هزار و 560 راننده با دارا بودن پنج هزار و 600 دستگاه انواع کامیون، اتوبوس و ... در سطح استان مشغول به کار هستند. جعفر شهامت با اشاره به سیل اخیر و آسیب‌های وارده به جاده‌های استان افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان امسال ۱۰ آبنما به پل تبدیل می‌شود. وی از ساخت و تجهیز ۳۰ سکوی نماز یا استراحتگاه بین راهی در استان خبر داد و اظهار داشت: این اقدامات در کاهش فشار بر رانندگان و کاربران جاده‌ای اثرگذار خواهد بود و به دنبال بهبود و ایمنی رانندگی هستیم. مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی تصریح کرد: در هشت ماه گذشته 140 هزار تن قیر برای انجام روکش و لکه گیری راه‌های استان مصرف شده است. این گزارش می افزاید: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی به همراه جمعی از پرسنل این سازمان با حضور مزار شهدای بیرجند، با نثار شاخه گل و قرائت فاتحه به روح بلند شهیدان و امام شهداء، با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره ) و شهداء والا مقام تجدید میثاق کردند.   * روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان‌جنوبی       

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۴۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت شهادت شهید مطهری و روز معلم با حضور در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و مدرسه شاهد نرگس، یاد و خاطره شهید مطهری را گرامیداشت و روز معلم را تبریک گفت.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی بیان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی عنوان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • آیت‌الله علم‌الهدی‌: حجاب ‌از مدارس در دل دختران نهادینه شود
  • بحران کمبود معلم در مدارس نباید تکرار شود
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه
  • کنترل ۲ میلیون متر مکعب سیلاب در سازه‌های آبخیزداری بیرجند
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • ضرورت پاسخگویی به مطالبات و دغدغه مردم خراسان جنوبی