Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، مقامات محلی ولایت جوزجان اعلام کردند که نیروهای امنیتی ولسوالی «درزاب» این ولایت را به گونه کامل ترک می کنند.

عبدالمعروف ازر، سخنگوی والی جوزجان گفت: «حضور نیروهای دولتی در یک سو و حضور طالبان در سوی دیگر، درگیری ها و استفاده طالبان از خانه ها مردم به عنوان سنگر، باعث شده تا مردم یک گردهمایی خود جوش انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

ازر افزود: پس از این گردهمایی، مقامات ذی صلاح به خواست مردم و به دلیل کاشت مایندر تمام مناطق این ولسوالی از سوی طالبان و همچنین بدون نتیجه بودن عملیات نظامی، تصمیم گرفته اند که نیروهای امنیتی از این ولسوالی خارج شوند.

سخنگوی والی جوزجان تاکید کرد: شماری از نیروهای امنیتی از این ولسوالی خارج شده و تعداد باقی مانده آن نیز امروز و یا فردا و تا دستور بعدی عملیات پاکسازی، درزاب را به طور کامل ترک می کنند.

از سوی دیگر نصرت‌الله، فرمانده پلیس محلی ولسوالی درزاب به رسانه ها گفت که با تمام پرسنل خود که در پایگاه نظامی آنتن ولسوالی درزاب تحت محاصره بودند، امروز از طریق چرخبال ها به شهر شبرغان، مرکز این ولایت انتقال داده شدند.

سخنگوی والی جوزجان در حالی از بی نتیجه بودن عملیات پاکسازی در ولسوالی درزاب خبر داده است که قول اردو/ لشکر ۲۰۹ شاهین در تاریخ ۲۱ عقرب/ آبان از آغاز عملیات مشترک در این ولسوالی خبر داده بود.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ولایت جوزجان نیروهای امنیتی افغانستان ولسوالی درزاب جوزجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۵۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از طالبان برای شرکت در کنفرانس وقف

سفارت طالبان در مالزی اعلام کرد: رئیس سازمان بررسی و توسعه اتاق تجارت مالزی از نقیب‌الله احمدی، سفیر طالبان در این کشور برای حضور در کنفرانس بین‌المللی وقف که به میزبانی مالزی برگزار می‌شود، دعوت کرد.

این سفارت افزود: این مقام مالزیایی اظهارداشت که سرمایه‌گذاران مالزی خواهان سرمایه‌گذاری در افغانستان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • طالبان حمله تروریستی داعش در ولسوالی گذره را محکوم کرد
  • مسدود شدن گذرگاه اسپین بولدک
  • بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه
  • تردد بیش از ۲۷ هزار تبعه خارجی در افغانستان
  • طالبان افغانستان برای جذب توریست خارجی دست به کار شده‌اند
  • ایجاد مجتمع‌های زراعتی در افغانستان
  • تکذیب مسدود شدن گذرگاه های فراه و نیمروز
  • ایران حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • تاکید طالبان بر توسعه ارتباط افغانستان و منطقه
  • دعوت از طالبان برای شرکت در کنفرانس وقف