Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس دهقان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: از فردا در 17 مرکز مجاز و رسمی نصب سامانه سوخت دوگانه با نرخ دولتی انجام می شود که جزو نخستین استان های کشور خواهیم بود.

وی با اشاره به محدود بودن نخستین محموله کیت‌های CNG (سیستم سوخت گاز طبیعی) افزود: با شرکت های تامین کننده تجهیزات سوخت گاز هماهنگی شده است که هفته آینده 100 پکیج کامل CNG با نرخ دولتی به استان مازندران تحویل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده اتحادیه سوخت جایگزین کشور در مازندران با اشاره به اینکه قیمت پکیج های سوخت گازسوی دولتی نصف بهای آزاد است ، گفت: هزینه کیت های دولتی از یک میلیون و 500 هزار تومان تا حدود سه میلیون تومان است .

دهقان همچنین به همکاری خوب شرکت های تولید کننده کیت های سوخت جایگزین کشور با مراکز مجاز مازندران اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه پس از افزایش قیمت بنزین تقاضا برای نصب سامانه دوگانه سوز چند برابر شده است ، اما هیچ کمبودی در استان وجود ندارد.

وی گفت: رانندگان برای برخورداری از تجهیزات سوخت جایگزین استاندارد باید ابتدا در سامانه اطلاعات جامع خودروهای گازسوز کشور به نشانی اینترنتی http://www.irngv.ir ثبت نام کنند.

نماینده اتحادیه سوخت جایگزین کشور در مازندران تاکید کرد: نصب تمامی کیت های سوخت دولتی با حضور بازرسان شرکت انجام خواهد شد تا تخلفی روی ندهد.

متقاضیان سوخت جایگزین از تجهیزات دست دوم استفاده نکنند

دهقان همچنین به استفاده از تجهیزات و کپسول های دسته دوم برای دوگانه سوز کردن خودرو ها اشاره کرد و گفت: متاسفانه برخی شایعات غیر واقعی در مورد زمان طولانی نوبت دهی و یا فقدان وجود کیت‌های استاندارد ، برخی از مردم استان رو به استفاده از تجهیزات دسته دوم شدند.

به گفته او ، استفاده از این تجهیزات بسیار خطرناک بوده و همانند بمبی متحرک در خودرو به همراه سرنشینان است.

نماینده اتحادیه سوخت جایگزین کشور در مازندران با اعتراف به زمان بر بودن فرایند دوگانه سوز گفت: اما این فرآیند انچنان طولانی نبوده و هیچ کمبودی برای تجهیزات نداریم. 

دهقان از متقاضیان دوگانه سوز استان خواست تا فقط به مراکز مجاز نصب دوگانه سوز مراجعه کنند و از پرداخت هزینه بیشتر و دریافت تجهیزات غیراستاندارد خودداری کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 استان مازندران استان های کشور استاندارد خودرو سوخت جایگزین قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۵۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم لایروبی مستمر حوضچه نیروگاه نکا

یوسف نوری استاندار مازندران امروز جمعه در بازدید از نیروگاه نکا با بیان اینکه این نیروگاه یکی از بزرگترین نیروگاه‌های کشوراست گفت: نیروگاه نکا اکنون با برخی چالش‌ها از جمله پسروی دریای خزر، کاهش ورودی آب به سیستم خنک کننده و فرسودگی تجهیزات روبرو است.

او با بیان اینکه همه این چالش‌ها سبب شده است نیروگاه با ظرفیت کامل کار نکند، افزود: متخصصان این نیروگاه با استفاده از توان داخلی بخش‌های زیادی از تجهیزات این نیروگاه را بازسازی کرده اند

نوری با بیان اینکه لایروبی حوضچه آب این نیروگاه اکنون در حال انجام است، خواستار سرعت بخشی در این کار شد و ادامه داد: نیروگاه نکا دارای نیرو‌های فنی فعال، با دانش و تجربه است و باید از روش‌های مالی جدیدی استفاده کرد که پایدار باشد و مردم در آن مشارکت داده شوند.

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نیروگاه نکا نیز با بیان اینکه چالش بزرگ این نیروگاه کاهش سطح آب دریا است، گفت: با وزیر نیرو و مجموعه خاتم الانبیا در رابطه با سرعت بخشی به اجرای لایروبی حوضچه آرامش نیروگاه رایزنی شده است

نورالله ادبی فیروزجایی افزود: اگر صنعت برق با تمام ظرفیت‌پای کار باشد نمی‌تواند تامین کننده شدت مصرف انرژی در کشور و استان مازندران باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • پایداری تامین و توزیع آب شرب شهر‌ستانها و روستا‌های استان یزد
  • پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد
  • استفاده از خودروهای برقی، دوگانه سوز و هیبریدی راهکار برون رفت از بحران ناترازی بنزین 
  • تحویل ۹۰۰۰ تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال
  • کاهش سهمیه سوخت تراکتورداران مهمترین دغدغه کشاورزان اسدآبادی
  • لزوم لایروبی مستمر حوضچه نیروگاه نکا
  • ایمنی بالای خودروهای دوگانه‌سوز با سوخت CNG با وجود تخریب‌های مافیای بنزین
  • مجتهدزاده: ممنوعیت ثبت اظهارنامه قضایی علیه مقامات دولتی، اقدامی نسنجیده است
  • لزوم تقویت دانشگاه فرهنگیان
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران