Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@23:35:33 GMT

هفتمین جشنواره فناوری اطلاعات کشور برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۰۵۳۶۳

هفتمین جشنواره فناوری اطلاعات کشور برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، این جشنواره با هدف انتقال تجربه در حوزه فناوری اطلاعات، ارائه دلایل موفقیت و شکست افراد سرشناس در این حوزه، ایجاد انگیزه برای راه اندازی کسب وکار های نوین و خلاقانه و بررسی چالش های پیش روی استارت‌آپ های موفق و نوپا برگزار می شود.

گروه Sharif ICT در دانشگاه صنعتی شریف با همکاری مرکز نوآوری فناوری اطلاعات و ارتباطات و پارک علم و فناوری این دانشگاه و با حمایت سازمان فناوری اطلاعات، سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هفتمین جشنواره فناوری اطلاعات کشور را برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رویداد که در تاریخ اول اسفندماه سال جاری در محل دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود، افراد سر شناس در حوزه فناوری اطلاعات تجربیات و داستان های موفقیت و شکست های خود را در قالب سخنرانی های کوتاه برای مخاطبان مطرح می کنند.

سخنرانی ها به سبک کنفرانس های TEDx انجام شده و پس از اتمام رویداد در قالب کلیپ های تدوین شده در سایت رسمی رویداد، سرویس های اشتراک ویدئو و شبکه های مجازی به اشتراک گذاشته می شوند.

در حاشیه این سخنرانی ها پنل های تخصصی، چالشی و کارگاه آموزشی نیز برگزار می شود.

ثبت نام در این رویداد از ابتدای دی ماه آغاز شده و تا ۲۰ بهمن سال جاری ادامه خواهد داشت.

اطلاعات تکمیلی در وبسایت رویداد به آدرس www.itweekend.ir موجود است.

کد خبر 4811574 معصومه بخشی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: فناوری اطلاعات دانشگاه شریف استارتاپ ویکند معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شرکت دانش بنیان نوآوری امنیت اطلاعات فناوری فضایی تحقیقات علمی هوش مصنوعی موبایل ربات فناوری نانو خودروی برقی امنیت سایبری آلودگی هوا ماهواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۵۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه بوعلی سینای همدان، میزبان رویداد دانشگاهی نزدیک قله ایم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مجموعه گفتگو‌های آینده نزدیک با محوریت بررسی وضعیت ایران امروز و آینده‌های پیش‌رو، در قالب سلسه گفتگو‌های نزدیک قله یا به سوی دره به همت انجمن علـمی عـلـوم اجـتـماعی دانشگاه بـوعـلی سـیـنا با همکاری عـصـر پـیـشـرفـت برگزار شد.

در این برنامه گفتگو محور به صورت حضوری و یا مجازی علی مروی مدیر اندیشکده کسب‌وکار دانشگاه صنعتی شریف، اصغر عیوضی، مدیر اندیشکده ایتان، حبیب رحیم پور ازغدی، مشاور رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری

و محسن دنیوی، عضو شورای مرکزی بنیاد ایران آینده، بیان دیدگاه‌ها را درباره مشکلات و ظرفیت‌های موجود کشور برای پیشرفت و ترقی کشور بیان کردند.

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • دانشگاه بوعلی سینای همدان، میزبان رویداد دانشگاهی نزدیک قله ایم
  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد
  • ورود صنایع بزرگ به حوزه استارت‌آپی کشور در استیج اینوتکس بررسی می شود
  • رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد
  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • دومین جشنواره «عروسک خونه» پایان یافت
  • برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان +فیلم
  • این رویداد در خدمت ایجاد مشارکت میان جامعه پژوهشگران برگزار شد
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری