Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی قم گفت: آتش‌سوزی که در پشت‌بام بیمارستان علی بن ابی‌طالب(ع) رخ داده بود هیچ تلفات جانی نداشت و به سرعت خاموش شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید کریمی در گفتگو با خبرنگار قم فردا، اظهار کرد: ساعت 13:14 دقیقه امروز آتش سوزی در انباری که در پشت بام بیمارستان علی بن ابی طالب(ع) قرار داشت به مرکز فرماندهی سازمان آتش نشانی قم اعلام شد که بلافاصله از ایستگاه 10، 6 و 24 خودروهای عملیاتی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی قم تصریح کرد: برای این عملیات پنج دستگاه خودروی عملیاتی حریق و یک دستگاه نجات به محل اعزام شدند آتش نشانان با حضور به موقع در محل حادثه حریق را اطفا کردند و اجازه سرایت آتش به قسمت های دیگر را ندادند، این انبار جهت جمع آوری لوازم مستعمل و انتقال به انبار اصلی بیمارستان بود.

وی گفت: اکنون نمی توان در خصوص علت حادثه اظهار نظری کرد ان شاالله بعد از جمع آوری و تخلیه کامل انبار بررسی ها انجام می شود و علت حادثه اعلام خواهد شد.

کریمی خاطرنشان کرد: خوشبختانه این حادثه به علت اینکه در قسمت پشت بام بود حادثه جانی نداشت البته کارکنان بیمارستان با آموزش هایی که پیش از این توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی به آن‌ها داده بودند اقدامات اولیه با استفاده خاموش کننده های را انجام داده بودند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۵۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین لرزه سیرچ کرمان خسارت جانی و مالی نداشت

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید سالخورده، با بیان اینکه زمین لرزه سیرچ کرمان در عمق ۱۰ کیلومتری زمین و در منطقه کوهستانی به وقوع پیوسته است افزود: طبق بررسی‌های صورت گرفته این زمین لرزه تا کنون خسارت مالی و جانی نداشته است.

عصر امروز چهارشنبه در ساعت ۱۷:۰۴ دقیقه زمین لرزه‌ای به قدرت ۴.۶ ریشتر بخش سیرچ از توابع شهرستان کرمان را لرزاند و قدرت آن در شهرهای اطراف منطقه همچون شهر کرمان احساس شد.

کد خبر 6094551

دیگر خبرها

  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم بدون خسارت جانی
  • فرماندار شفت: حریق شهرک امامزاده ابراهیم شفت تلفات جانی نداشت / ۴۰ واحد طعمه حریق شد
  • فرماندار شفت:حریق شهرک امامزاده ابراهیم شفت تلفات جانی نداشت/۴۰ واحد طعمه حریق شد
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان
  • حریق شهرک امامزاده ابراهیم شفت تلفات جانی نداشت/۴۰ واحد طعمه حریق شد
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • آتش سوزی آپارتمان ۳ طبقه در خیابان گلزاری قم
  • زمین لرزه سیرچ کرمان خسارت جانی و مالی نداشت