Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در مراسم یوم‌الله 9 دی که امروز (دوشنبه) در میدان امام حسین تهران برگزار شد، گفت: 10 سال از حماسه‌ بزرگ و معجزه‌آسای نهم دی می‌گذرد اما همچنان مردم ایران فتنه سال 88 را فراموش نکرده و برنامه‌ریزی دشمنان برای اجرای فتنه‌های دیگر را هم خنثی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گرامیداشت 9 دی و حماسه این ملت، گرامیداشت یک حماسه نیست بلکه حماسه 9 دی چراغ راه آینده و آموزشگاه بصیرت، ولایتمداری و ایستادگی در برابر دشمن است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: فتنه 10 ساله آنها توسط مردم با تیر خلاص انقلابیون پایان پذیرفت.

حاجی صادقی گفت: 9 دی تجلی غیرت دینی ملتی بود که وقتی دید مقابل مقدسات آنها عاشورا و دین‌شان ایستادند در مقابل همه دنیای آنها ایستادگی کردند.

وی خاطرنشان کرد:‌ 9 دی تجلی قدرت ایمان و دین‌داری در برابر جهل احزاب شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد:‌ آمریکا، انگلیس، فرانسه، منافقین و عوامل داخلی آنان، جیره‌خواران و نوکران آنها همه در یک جبهه آمده بودند تا در فتنه 88 انقلاب را بشکنند اما مردم متکی به خدا و پیروان ولایت فقیه و همه مردان و زنان توانستند این فتنه را خنثی کنند. 

حاجی صادقی گفت:‌ 9 دی تجلی ولایتمداری و تجلی خشم مقدس در برابر استکبار بود ضمن اینکه اطاعت ولایتمداران از ولی امر بود.

وی افزود: خدا با انقلاب اسلامی و به دست مردم ایران بنا دارد نور انقلاب را در دنیا حاکم و چراغ فتنه‌گران را خاموش کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: حماسه  9 دی تجلی مجاهدان فی‌سبیل‌ الله است. 

حاجی صادقی اظهار داشت: حماسه 9 دی تجلّی مؤمنین صادقی است که خدا آنها را ستوده است که نه در میدان شبهه‌افکنی دشمنان لرزیدند و نه در میدان عمل.

وی افزود: در فتنه 88 دشمنان شبهه‌افکنی کرده و رسانه‌ها تهاجم کردند ولی سستی در مردم به وجود نیامد و آنها مردانه ایستادند و در حقیقت، آنها مؤمنان صادق هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت:‌ حماسه 9 دی تجلی آیه‌ای درباره همراهان پیامبر گرامی اسلام است و قرآن به ما یاد داد که تولی بدون تبری معنا ندارد. ضمن اینکه ولایتمداری هم بدون استکبارستیزی راهی غلط است.

حاجی صادقی تصریح کرد: اقدام حمایتی مردم در انقلاب‌شان در حماسه 9 دی همه جغرافیا را فرا گرفت چرا که کار آنها نشأت گرفته از عاشورا بود و به ما یاد داد در میدان جهاد اکبر با بصیرت بیشتر، ولالتمداری و استقامت بیشتر و گفتمان مقاومت و نفی مذاکره و سازش با استکبارگران این انقلاب را برای ظهور امام زمان منجی عالم بیشتر آماده کنند.

وی افزود: 9 دی شروعی بود تا دشمنان ببینند که از زمان تجلی ولایت و خروش امت یعنی از 22 خرداد 88 تا 9 دی 88 مردم صبر کردند اما دشمن در سال جاری دید که مردم پنج روز هم زمان به فتنه‌گران ندادند و وقتی دشمنان فتنه جدید را آغاز کردند بلافاصله خنثی شد؛ وقتی مردم ندای رهبرشان را در سال جاری شنیدند  9 دی جدیدی را برای خنثی‌سازی فتنه خلق کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: 9 دی هم تولّی داشت هم تبری؛ زیرا مردم ایران که حقیقتاً فرشتگان الهی هستند، پیامی را به همه عالم درباره ولایتمداری‌شان دادند.

حاجی صادقی افزود: مردم در حماسه 9 دی به رهبر عزیز کشورشان و مولا و مقتدای‌مان که در طول 40 سال ثابت کردیم همانگونه که پیرو ولایت هستیم در گام دوم هم اعلام می‌کنیم ما اهل کوفه نیستیم و اجازه نمی‌دهیم آنچه با اجداد رهبرمان کردند و امامان را تنها گذاشتند ما چنین کنیم و رهبرمان را تنها بگذاریم.

وی تصریح کرد: رهبر فرزانه و حیکم‌مان ما ایستاده‌ایم و اجازه نمی‌دهیم که آنها فتنه ایجاد کنند و بر حوادث سوار شوند، زهی خیال باطل!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۵۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاجی‌بگلو: قانون شوراها باید اصلاح شود

نائب رئیس شورای عالی استان‌ها گفت:براساس قوانین و احکام اسلامی، قانون شوراها باید اصلاح شود، این تکلیف ما به عنوان قانون‌گذار است که شرایط را برای عمل مؤثرتر شوراها فراهم کنند - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو شامگاه پنجشنبه در همایش روز ملی شوراها در مشهد با تأکید بر ضرورت اصلاح قوانین شورایی کشور اظهارداشت: براساس قوانین و احکام اسلامی، قانون شوراها باید اصلاح شود. این تکلیف ما به عنوان قانون‌گذار است که شرایط را برای عمل مؤثرتر شوراها فراهم کنیم و عمل مؤثر نیز در گرو افزایش ضریب تأثیرگذاری بر دستگاه‌های مجری قانون است.

وی افزود: این نیاز مبرم نه‌فقط در سطح نهادهای عالی در نظام شورایی بلکه حتی شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز وجود دارد تا بتوانند نمایندگی شایسته و مطلوبی از مردم داشته باشند.

کنش‎گری دوطرفه شوراها میان مردم و حاکمیت

حجت‌الاسلام نصرالله پژمان فر،رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی پنیز در این مراسم بیان کرد: از روستاهای با 20 خانوار جمعیت گرفته تا کلانشهرهای چندمیلیون نفری، این شوراهای اجتماعی شهر و روستا هستد که در مقام حلقه واسطه میان حاکمیت و مردم عمل می‌کنند. بر همین اساس، از آن‌جا که تکلیف ما ناظر بر تقویت امیدواری در مردم است، شما عزیزان باید به موازات پیگیری مطالبات مردم، انعکاس‌دهنده خدمات قابل توجهی باشید که امروزه از طرف دولت درحال انجام است.

وی افزود: این یک حقیقت غیرقابل انکار است که دولت سیزدهم در عرصه اجرای قوانین، مجلس در حوزه قانون‌گذاری و قوه قضاییه در راستای رسیدگی به شکایات، تحول چشمگیر و اراده قابل توجهی از خود نشان داده‌اند و اینجاست که شوراها می‌توانند به میدان بیایند و همانطور که حرف مردم را به گوش مسئولان می‌رسانند، خدمت نظام را هم به اطلاع مردم برسانند.

شوراها از ارکان اصلی تصمیم‌گیری کشور هستند

سید ابراهیم علیزاده، رئیس شورای اسلامی شهرستان مشهد نیز گفت: معلمی شغل انبیا است و روز همه معلمان که وظیفه انسان سازی را برعهده دارند گرامی داریم؛ همچنین روز کارگر را به تمام کارگران زحمتکش و شریف تبریک می‌گوییم.

وی افزود: قدردان همه شوراها که بی منت به مردم خدمت می‌کنند؛ هستیم. در قانون اساسی نیز آمده که برای تحقق کامل قانون، نیاز به تشکیل شوراها است و شوراها از ارکان اصلی کشور نیز هستند.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • شورا‌ها نماد تجلی خرد جمعی هستند
  • نماز جمعه شهرستان‌ها
  • امام جمعه ساری: ماماها از مسئله زشت سقط جنین فاصله بگیرند
  • لزوم روایت گری حماسه وعده صادق در جامعه
  • حماسه «وعده صادق» روایت فتح می‌خواهد
  • حماسه وعده صادق باید در سطح جامعه روایت گری شود
  • حاجی‌بگلو: قانون شوراها باید اصلاح شود
  • شهید مطهری اخلاق مداری در سیاست را به ما آموخت
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه در حرم بانوی کرامت
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند