Web Analytics Made Easy - Statcounter

حماسه نهم دی روز مهم و برگ زرینی در تاریخ پر حماسه کشور و پیام آور ولایتمداری ملت ایران اسلامی است. ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، نهم دی ماه حماسه بی سابقه ای رقم خورد که خواب را از چشم  فتنه گران گرفت، تظاهراتی که با حضور بیش از 40 میلیون نفر از جمعیت ایران به مدت دو روز برای محکومیت حرمت شکنی در عاشورای حسینی در سراسر کشور به راه افتاد همچون پتکی مرگبار، بر سر فتنه فرود آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حماسه 9 دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابر تمام دنیای آنها خواهند ایستاد، در واقع در نهم دی یک یوم الله دیگر به یوم‌الله‌های نظام جمهوری اسلامی ایران اضافه شد.

حماسه ای ماندگار در تاریخ ایران

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اظهار داشت: بصیرت ،دشمن شناسی، وقت شناسی و حضور به موقع مردم در صحنه حماسه نهم دی ماه توانست حماسه ای ماندگار را در تاریخ جمهوری اسلامی ایران بار دیگر رقم بزند.

حجت‌الاسلام سیدمحمد سیدسیاح در آیین گرامیداشت 9 دی گفت: مردم آگاه و همیشه در صحنه همواره در خاموش کردن دسیسه‌های دشمنان انقلاب و نظام اسلامی پیشتاز  بوده‌اند. 

حماسه 9 دی کرمانشاه با حضور مردم اهل تشیع و اهل سنت رقم خورد + عکسسمنان| حماسه 9 دی یکی از بی نظیرترین حرکت‌های مردمی تاریخ انقلاب استتکرار تاریخ این بار در حماسه 9 دی ورامینی‌ها / ‌کفن‌پوشان به خیابان آمدند + تصاویر‌

وی با اشاره به بصیرت و آگای به موقع مردم بیان کرد: حماسه مردم با بصیرت کشورمان در نهم دی ماه سال 88 پاسخی مناسب به بیش از 20 سال تهاجم فرهنگی دشمن بود و مردم با این حماسه همه دسیسه‌های دشمنان انقلاب و نظام اسلامی را درهم شکستند.

حرکتی برخواسته از همت و اراده برای دفاع ازحریم ولایت 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل در گفت‌وگویی با خبرنگار تسنیم گفت: ملت ایران با حرکتی برخواسته از اراده و همت در 9 دی ماه تلاش کردند تا از حریم ولایت دفاع کنند و برای همیشه در تاریخ انقلاب این حرکت ماندگار شد.

حجت الاسلام مهدی ستوده با اشارهبه اینکه مردم هیچگاه اجازه نخواهند داد تا دشمنان به شعار ملی ما تعرض کنند بیان کرد: مردم ایران شعار استقلال و آزادی را برای همیشه از ابتدای انقلاب سر داده اند و اجازه هیچگونه تعرضی به این شعار را نخواهند داد.

وی افزود: ایجاد فضای غبارآلود برای تشکیل فتنه توسط استکبار جهانی و صهیونیست نشان از دشمنی همیشگی با ملت ایران در برابر اراده استقلال و آزادی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل اظهار کرد: انقلاب اسلامی از سال 57 پیشرفت و توسعه را زیرساخت حرکت مردمی خود قرار داده و هرگونه تحریمی هرگز نمی تواند ابزار زور مناسبی برای دشمنان علیه ملت ایران باشد.

بصیرت تنها راه حل فتنه های کشور 

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل بیان کرد: مقام معظم رهبری، بصیرت را تنها راه حل فتنه های کشور معرفی کردند و امروز متوجه سخنان و دوراندیشی معظم له در خصوص توطئه دشمنان شده ایم.

الله شکر عبدی گفت: مسئله ولایت فقیه یکی از اصول مکتبی و اساسی انقلاب اسلامی است که امام خمینی (ره) بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با تکیه بر آن ساختار اسلامی و انقلابی را در کشور بنیان نهاد.

وی افزود: دشمنان ازابتدای انقلاب فتنه های مختلفی را در کشور طراحی و عملیاتی کردند، این فضا های غبار آلود نیازمند حرکتهای انقلابی مردم بوده است.

وظیفه نخبگان و عالمان جامعه در زمان فتنه سنگین‌تر است

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل با اشاره به وظایف سنگین عالمان و نخبگان در زمان فتنه اظهار داشت: نباید دست روی دست گذاشت، چراکه بصیرت افزایی و آگاهی بخشی در زمان غیبت یکی از وظایف مهم نخبگان و دانشگاهیان است.

حجت‌الاسلام عبدالله حسنی در مراسم گرامیداشت حماسه 9دی به آیات شریفه قرآن کریم به تبیین فتنه پرداخت و گفت: آیات قرآن کریم فتنه را خطرناکتر از قتل عنوان نموده است، چراکه انحراف هزاران نفر از مسیر اصلی و صراط مستقیم، هزینه بسیار بالایی برای اسلام دارد.

انتهای خبر /131/ ع

R41374/P/S6,49/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۵۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سردار عباسقلی زاده در مراسم هیئت رزمندگان اسلام آذرشهر ادامه داد: تبیین وصیت نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عامل بازدارنده توطئه‌های دشمنان است و به گفته این شهید سرافراز سپاه اسلام، جمهوری اسلامی حرم است.

وی تاکید کرد: ما باید در دفاع از این حرم، خود را به سلاح ایمان و بصیرت تجهیز کنیم تا کشورمان و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل توطئه‌های دشمنان مصون بماند.

سردار عباسقلی زاده بر لزوم حضور گسترده مردم در انتخابات آتی تاکید کرد و افزود: شرکت گسترده مردم در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی از اهمیت و حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و دشمنان با توطئه‌های متفاوت سعی دارند حضور مردم در انتخابات را کمرنگ کنند.

فرمانده سپاه عاشورا تصریح کرد: حضور آگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح، توانمند و انقلابی در حل مشکلات جامعه نقش بسزایی دارد.

 

دیگر خبرها

  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • کاندیداهای موردحمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی درزنجان و خدابنده
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده مکتب امام صادق (ع)است