Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از نشنال امارات کریستیانو رونالدو، مهاجم ۳۴ ساله تیم یوونتوس در مراسمی پرزرق و برق در هتل مدینه جمیره دوبی جایزه بهترین بازیکن مرد سال را گرفت و و لوسی برونز، از تیم ملی فوتبال زنان انگلیس جایزه بهترین بازیکن زن سال را دریافت کرد.

تیم لیورپول امسال سه جایزه را برد: یورگن کلوپ مربیش بهترین مربی سال، آلیسون بکر دروازه‌بانش بهترین دروازه‌بان سال و این تیم قهرمان اروپا بهترین باشگاه سال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونالدو امسال سال خوبی را با تیم یوونتوس و تیم ملی پرتغال گذراند. او که تابستان پیش از رئال مادرید به یوونتوس منتقل شد، ۲۱ گل را در مسابقات سری‌ A ایتالیا به ثمر رساند و این یاشگاه شهر تورین ایتالیا را  برای هشتمین بار پیاپی به مقام قهرمانی سری‌ A  رساند.

او همچنین یک هت‌تریک (سه‌گل در یک بازی) برای تیم ملی پرتغال در مسابقه نیمه‌نهایی لیگ ملت‌های یوفا به ثمر رساند و با این تیم قهرمان این جام شد.

ماه پیش نیز گل او برای تیم ملی پرتغال در برابر تیم لوگزامبورگ شمار گل‌های بین‌‌المللی او را به ۹۹ رساند و پرتغال - برنده یورو ۲۰۱۶- را به مرحله نهایی جام ملت‌های اروپا رساند.

در رده فوتبال زنان، لوسی برونز مدافع تیم لیون فصلی عالی در با این تیم که به فهرمانی باشگاههای فرانسه و قهرمانی لیگ قهرمانان زنان یوفا رسید، گذراند. او همچنین با تیم ملی فوتبال زنان انگلستان به مقام چهارم جام جهانی فوتبال زنان در فرانسه رسید و توپ نقره‌ای مسابقات را هم دریافت کرد.

یورگن کلوپ، مربی لیورپول پس از آنکه در ماه سپتامبر جایزه بهترین مربی فیفا را در تقدیر از قهرمانی تیمش در مسابقات داخلی، اروپایی و بین‌المللی گرفت، جایزه گلوب بهترین مربی را هم به دست آورد.

باشگاه لیورپول هم که جایزه بهترین باشگاه سال گلوب را دریافت کرد، در ماه ژوئن با شکست دادن تاتنهام برنده لیگ قهرمانان شد و در حال حاضر در صدر جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد و هفته پیش هم بری نخستن بار برنده جام قهرمانی باشگاه‌های جهان فیفا شد.

عکس سال | شادی لیورپولی‌ها در مادرید لیورپول قهرمان اروپا شد لیورپول قهرمان جام باشگاه‌های جهان شد کد خبر 474348 برچسب‌ها رونالدو فوتبال - عمومی فوتبال زنان رونالدو کریستین

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: رونالدو فوتبال عمومی فوتبال زنان رونالدو کریستین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۶۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک آسیایی گزینه لیورپول برای جایگزینی صلاح

لیورپول برای جایگزینی محمد صلاح روی بازیکن ژاپنی رئال سوسیداد دست گذاشته است.

به گزارش ایسنا، اختلاف اخیر محمد صلاح با یورگن کلوپ باعث شده است تا گمانه‌زنی‌های درباره جدایی این ستاره مصری از قرمزپوشان آنفیلد زیاد شود.

سایت لیورپول اکو مدعی شد که لیورپول برای جایگزینی صلاح روی تاکفوسا کوبو دست گذاشته است و در تلاش است تا این بازیکن را در تابستان جذب کند.

کوبو سابقه حضور در رئال مادرید را در کارنامه دارد. او اکنون در رئال سوسیداد بازی می‌کند و در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی در این تیم داشته و توانسته ۷ گل به ثمر برساند و ۴ پاس گل هم بدهد.

البته جدایی یورگن کلوپ لیورپول شاید باعث شود که صلاح در تیم بماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یک آسیایی گزینه لیورپول برای جایگزینی صلاح
  • محبی کاندیدای بهترین لژیونر تازه‌وارد لیگ روسیه
  • محمد محبی؛ نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه شد
  • (عکس) تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش
  • تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش (عکس)
  • ستاره سیتی بازیکن سال فوتبال انگلیس شد
  • فیل فودن بهترین بازیکن فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ برتر انگلیس از نگاه انجمن فوتبال‌نویسان
  • 26 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال زنان دعوت شدند
  • حضور محبی در فهرست نامزدهای بهترین بازیکن لیگ برتر روسیه
  • ویرجیل فن دایک بهترین هم تیمی‌اش در لیورپول را انتخاب کرد / فیلم