Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیرسابق اطلاعات گفت: ۱۰ میلیون مقاله توسط اندیشمندان آمریکایی نوشته شده که قدرت سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی آمریکا در حال فروپاشی است.

حجت الاسلام حیدر مصلحی روز دوشنبه در اجتماع مردمی گرامیداشت حماسه نهم دی که در مسجد جامع زاهدان برگزار شد اظهار داشت: ۷۰ درصد مقاله‌هایی که در رابطه با فروپاشی آمریکا منتشر شده منشا این فروپاشی را انقلاب اسلامی می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از صحبت‌های ترامپ به‌راحتی می‌توان فهمید که آمریکا از لحاظ اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در حال فروپاشی است.

وزیر سابق اطلاعات گفت: ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی از سوی استکبار توطئه‌های بسیار زیادی را تا کنون تجربه کرده و البته این توطئه‌ها تمام شدنی نیست.

وی بیان کرد: اگر دست از انقلاب اسلامی برداریم آمریکا دست از سر ما برخواهد داشت اما خون شهدا و مسیری که امام خمینی(ره) برای ما ترسیم کرده این اجازه را به ما نمی‌دهد که دست از انقلاب اسلامی برداریم.

حجت الاسلام مصلحی اظهار داشت: مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر دشمنان انقلاب اسلامی استکبار را به بیچاره و سر درگم کرده است.

وی تصریح کرد: البته گام برداشتن در این مسیر دشوار است و هزینه‌هایی نیز دارد که باید پرداخت و ایستادگی کرد.

وزیر سابق اطلاعات گفت: انقلاب اسلامی با طراحی امام خمینی(ره) چهل سال است که با قدرت در حال جلو رفتن است و در عرصه‌های نظامی، اقتصادی و سیاسی به پیشرفت‌های بسیار چشمگیری رسیده‌ایم.

وی بیان کرد: دشمنان با راه انداختن جنگ تحمیلی به دنبال نابودی انقلاب اسلامی بودند اما با مقاومت و دفاع ملت ایران رو به رو شدند و حتی یک وجب از میهن ما را نتوانستند اشغال کنند.

حجت الاسلام مصلحی گفت: تمام کشورهای دنیا صدام را در این جنگ حمایت‌های مالی و تسلیحاتی کردند تا بلکه بتوانند انقلاب اسلامی را از پای در بیاورند اما موفق نشدند.

وی افزود: تنها عربستان سعودی به اقرار ولی عهد این کشور بیش از ۴۰ میلیارد دلار به صدام در دوران جنگ تحمیلی کمک مالی کرد تا بلکه رژیم بعث بتواند انقلاب اسلامی را از پای در بیاورد.

وزیر سابق اطلاعات اظهار داشت: کشورهای حوزه خلیج فارس به تنهایی بیش از ۷۰ میلیارد دلار به صدام در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی علیه ایران کمک مالی کردند.

وی تصریح کرد: امام خمینی(ره) به دنبال ایجاد یک حکومت اسلامی ناب محمدی(ص) بود که البته دشمن به همین راحتی به ما اجازه تشکیل چنین حکومتی را نمی‌دهد و موانع بسیار زیادی را بر سر راه ما ایجاد خواهد کرد که با توکل به خداوند متعال و تبعیت از فرامین رهبری معظم انقلاب دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

حجت الاسلام مصلحی اظهار داشت: یک متفکر انگلیسی اذعان می‌کند که از میان ۱۵ تمدن بزرگ دنیا تنها یک نمونه آن فرسوده نشده و مانند یک شیر خفته می‌ماند و آن هم تمدن بزرگ اسلامی است که اگر بیدار شود نابودی غرب را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: امام خمینی(ره) این شیر خفته را بیدار و هوشیار کرد و رهبر معظم انقلاب نیز با قوت این راه را ادامه داده‌اند.

وزیر سابق اطلاعات گفت: دشمنان ایران اسلامی با تحریم‌های ظالمانه به دنبال این هستند که جلوی پیشرفت انقلاب اسلامی را بگیرند.

وی بیان کرد: دشمنان از طریق نفوذ سعی میکنند که انقلاب اسلامی را از درون دچار مشکل کنند که به لطف خداوند و هوشیاری مردم و مسوولان به اهداف شوم خودشان نخواهند رسید.

حجت الاسلام مصلحی اظهار داشت: دشمنان ایران اسلامی در صدد این هستند تا بین مردم و حاکمیت فاصله ایجاد کنند و اقشار ضعیف جامعه را به کف خیابان‌ها بیاورند.

لینک کوتاه: asriran.com/002xia

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: وزیر اطلاعات آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۶۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق قدرت اشغالگران قدس را به زیر کشید

حجت الاسلام «محسن کیائی» در گفت و گو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب با اشاره به اقدام موفقیت آمیز دلاورمردان سپاه پاسداران در انجام عملیات وعده صادق، اظهار کرد: همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب در خطبه های عید سعید فطر فرموده بودند: «رژیم منحوس دست به اقدام نابخردانه ای زد و به زودی تنبیه خواهد شد» رزمندگان سپاه پاسداران با اجرای موفقیت آمیز و غرورآفرین وعده صادق هیمنه پوشالی این رژیم را بهم ریختند.
 
به گفته وی؛ این عملیات بزرگ حس شادی و سروری را در دل همه مظلومان و آزادی خواهان عالم و همه کسانی که عاطفه و احساسی دارند ایجاد کرد.
 
امام جمعه شهر دلند استان گلستان با یادآوری جنایات و ظلم هایی که نیروهای رژیم غاصب در بیش از 7 دهه در سرزمین فلسطین مرتکب شده اند، تصریح کرد: در این مدت طولانی ملت ستمدیده فلسطین از تمامی حقوق اولیه و ذاتی خود محروم و آرامششان سلب شده بود در حالی که همه دنیا و سازمان های بین المللی و حقوق بشری اقدام بازدارنده ای علیه صهیونیست ها انجام نداده و فقط نظاره گر بودند.
 
وی افزود: این روزها مظلومیت مردم فلسطین دو چندان شده است، دنیا دربدری، غربت و بی پناهی و اوج مظلومیت مردم غزه را می بیند و به وظیفه خود عمل نمی کند، رهبر حکیم انقلاب در دیدار با دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین فرمودند: «اینکه رژیم صهیونیستی با آن همه ساز و برگ نظامی و پشتیبانی های قدرت های ظالم دنیا، اقدام به کشتار زنان و کودکان می کند نشان می دهد این رژیم قادر به مقابله با نیروهای مقاومت و شکست آنها نیست و ما معتقدیم به فضل و وعده الهی و دور اندیشی رهبری حکیم انقلاب اسلامی، دنیا در آینده نه چندان دور سرنگونی و محو کامل رژیم نامشروع، خون آشام و کودک کش اسرائیل غاصب را به عینه خواهد دید.
 
به گفته وی؛ ملل و سران کشورهای اسلامی اگر با هم متحد و منسجم شوند و شریان اقتصادی صهیونیست ها را قطع کنند این رژیم قطعا دوام چندانی نخواهد آورد.
 
حجت الاسلام کیائی در پایان خاطر نشان کرد: بعد از عملیات وعده صادق رژیم پلید و کدخدایش آمریکا با قدرت و عظمت دلاورمردان سپاهی مواجه شدند و فهمیدند که اگر دوباره دست به اقدامی بزنند پاسخی محکم تر دریافت خواهند کرد.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • هویت پوشالی صهیونیست‌ها در مقابل ایمان و قدرت موشکی ایران فروریخت
  • تقویت انسجام ملی در سایه انجام عملیات وعده صادق
  • روشنفکری ایرانی و تشویق حرام‌کاری
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی اسرائیل را از بین برد/ معلم تراز انقلاب اسلامی محور تحول است
  • مسولان استانی به شهرستان‌های کوچک بیشتر توجه کنند
  • ایران تنها کشوری است که با تمام قدرت علیه اسرائیل ایستاده است
  • وعده صادق قدرت اشغالگران قدس را به زیر کشید
  • وزیر امور خارجه ونزوئلا: ایران همواره حامی حق جهان است
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است