Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@16:25:19 GMT

رسمی: بهاروند جانشین تاج شد

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۰۶۱۸۹

رسمی: بهاروند جانشین تاج شد

با تصمیم هیئت رییسه فدراسیون فوتبال حیدر بهاروند به عنوان جانشین تاج معرفی شد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از  سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به بند 2 ماده 38 اساسنامه فدراسیون فوتبال که در آن قید شده است:


"اگر رییس فدراسیون غایب باشد، فوت نماید و یا به طور دائم یا موقت از انجام وظایف خود سر باز زند نایب رییس اول عهده دار وظایف وی تا زمان رفع غیبت یا مجمع بعدی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورت غیبت یا خودداری نایب رییس اول، وظایف به نواب رییس بعدی و یا سایر اعضای هیات رییسه محول می‌شود"


ضمن تقدیر و تشکر اعضای هیات رییسه به پاس زحمات و خدمات شایسته مهدی تاج که در زمان ریاست ایشان افتخارات ماندگاری در فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور رقم خورده است و آرزوی سلامتی و بازگشت به شرایط عادی جسمانی، مقرر شد به استناد ماده فوق الذکر و با توجه به عدم فعالیت نایب رییس اول، حیدر بهاروند نایب رییس دوم فدراسیون وظایف محوله به رییس فدراسیون را عهده دار شود.


به این منظور کلیه اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال و وزیر محترم ورزش و جوانان با تاکید بر رعایت کامل مفاد اساسنامه و لزوم ادامه فعالیت‌های فدراسیون، بر حمایت همه جانبه از تیم ملی فوتبال امید در آستانه اعزام به مسابقات انتخابی المپیک و همچنین تعیین و تکلیف سرمربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان تاکید کردند.

سازمان لیگ برتر حیدر بهاروند(سرپرست سازمان لیگ)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سازمان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۶۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبینا ندایی در کمپ توسعه بدمینتون آسیا شرکت می‌کند

نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون گفت: مبینا ندایی در کمپ توسعه آسیا شرکت خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

فریبا مددی با اعلام این خبر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: او سال گذشته در این کمپ شرکت کرد و امسال هم به این کمپ دعوت شده است.

وی همچنین درخصوص فعالیت ثریا آقایی در عرصه مربیگری خاطرنشان کرد: او در کلاس ارتقاء مربیگری شرکت کرده و انگیزه ملی پوشان را بالا می‌برد. بنابراین در برنامه‌ای 4 ساله مربی نوجوانان خواهد بود.

نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون درخصوص صحبت‌های رومینا تاجیک و پریا اسکندری که به پایین بودن آمادگی جسمانی خود اشاره کرده بودند، افزود: با این دو ورزشکار صحبت کرده‌ام آنها نایب قهرمان مسابقات جام فجر شده بودند و از حالا تمرین می‌کنند تا به المپیک 2028 برسند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد
  • مبینا ندایی در کمپ توسعه بدمینتون آسیا شرکت می‌کند
  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • دستگیری ۲۸ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در شهریار
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • نشست هم‌اندیشی نمایندگان مجلس با هیات رییسه دانشگاه مازندران
  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد
  • ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد