Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی گفت: حدود ۲۰ روز پیش بخشنامه‌ای از طرف رئیس قوه قضائیه مبنی بر تعیین تکلیف بازداشتی‌ها صادر شده است؛ دادستان‌های حوزه‌های قضایی به این امر توجه کافی داشته باشند تا ضمن اجرای دقیق این بخشنامه، از صدور قرار‌های نامتناسب خودداری کنند. تاریخ انتشار: 17:30 - 09 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۱۶۴۳

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان زنجان در جلسه شورای مدیران حوزه‌های قضایی استان زنجان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های کلیه روسا و دادستان‌های حزه‌های قضایی استان گفت: الحمدلله در سال جاری توفیقات بسیار خوبی از جمله کاهش ۲ درصدی ورودی پرونده‌ها، کاهش آمار طلاق، پیگیری مصوبات و جذب اعتبارات در راستای سفر ریاست قوه قضائیه را داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به دیدار‌های مردمی رئیس کل و شورای معاونین و قضایی با مردم افزود: درخواست ما این است که در خصوص دیدار‌های مردمی که در شهرستان‌ها برگزار می‌گردد مسئولین با دقت فراوان و سعه صدر به صحبت‌های مراجعین گوش دهند سپس نسبت به حل و فصل آن‌ها اقدام کنند و باید یک کار اقناعی در این زمینه انجام دهیم.


رئیس شورای قضایی استان زنجان در خصوص تعیین تکلیف بازداشتی‌ها اظهار کرد: حدود ۲۰ روز پیش بخشنامه‌ای از طرف رئیس قوه قضائیه مبنی بر تعیین تکلیف بازداشتی‌ها صادر شده است تا بازداشتی‌ها تعیین تکلیف شوند. دادستان‌های حوزه‌های قضایی به این امر توجه کافی داشته باشند تا ضمن اجرای دقیق این بخشنامه، از صدور قرار‌های نامتناسب خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: رئیس قوه قضاییه:  ظرف مدت ۲۰ روز در سراسر کشور، وضعیت تمام کسانی که به هر دلیلی در بازداشت به سر می‌برند، بررسی شود


حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی ادامه داد: حسب بخشنامه رئیس قوه قضائیه از ارجاع امر کارشناسی به کارکنان اداری دستگاه قضایی خودداری شود و روسا و دادستان‌ها بر توزیع عادلانه امرکارشناسی به کارشناسان رسمی دادگستری اهتمام ویژه داشته باشند.


رئیس کل دادگستری استان زنجان حضور مستمر در نشست‌های قضایی را امری لازم و ضروری دانست و گفت: حضور دائم و مستمر در این نشست‌ها به افزایش دانش حقوقی و قضایی ما منجر می شود که لازم است همکاران به این امر نیز اهتمام داشته باشند.


وی ضمن ضروری برشمردن توجه به طبقه بندی اسناد و اطلاعات اظهار کرد: طبقه بندی اسناد و اطلاعات مورد توجه قرار بگیرد. همه باید اصول طبقه بندی اسناد را رعایت کنند.


عالیترین مقام قضایی استان زنجان ضمن اشاره به انتخابات پیش روی گفت: انتخابات یکی از مظاهر مهم مردم سالاری دینی است. همه باید به سلامت، امنیت و مشارکت حداکثری انتخابات کمک کنیم. باید در راستای برگزاری یک انتخابات در شان نظام جمهوری اسلامی کوشش کنیم و با هیات‌های اجرایی و نظارت همکاری خوبی داشته باشیم.


وی ضمن تاکید به دادستان‌ها گفت: به هیچ عنوان اجازه ندهیم تخلفاتی از طرف مدیران در انتخابات صورت گیرد. اجازه ندهیم از اموال دولتی در راستای حمایت از نامزد‌های انتخاباتی استفاده شود. در صورت تذکر و تکرار این امر حتما برخورد مناسب و قانونی صورت گیرد.


حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی افزود: دادستان‌ها بایستی ضمن رعایت بیطرفی در انتخابات، حتی شائبه طرفداری و جانبداری را به خود راه ندهند.


رئیس شورای قضایی استان زنجان تاکید کرد: همه ما نیازمند مراقبت هستیم، دشمن در کمین است، از ارتباطات غیر ضروری پرهیز کنیم. قاضی و قضاوت برای جمهوری اسلامی خیلی هزینه برده است پس لازم است به این موارد توجه داشتیم باشیم.


گفتنی است: در این جلسه معاونین، روسا و دادستان‌ها به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری زنجان کاهش جمعیت کیفری انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۶۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، یکی از شروط برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس به منظور کسب مجوز حرفه‌ای پرداخت بدهی‌های خارجی و تعیین تکلیف پرونده‌هایی بود که منجر به رای صدور نهایی شده بود.

بیشتر بخوانید: AFC فوتبال ایران را رسما درجه ۲ اعلام کرد!

دیگر موضوعی که کنفدراسیون فوتبال روی آن در مورد این دو تیم ایرانی زوم کرده بود، تفکیک مالکیت بود. نامه فدراسیون فوتبال برای تفکیک مالکیت این دو باشگاه به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده است.

البته نامه ارسالی و نظر کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال در مورد تیم‌های ایرانی که به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده محرمانه است. اما بر اساس خبرهای رسیده مجوز حرفه‌ای تیم‌های استقلال و پرسپولیس از سوی این کمیته تایید شده است.

با واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی به زودی پرونده بدهی‌های دو تیم که بیشتر داخلی هستند، تعیین و تکلیف خواهد شد. هم چنین با این واگذاری مقرر شد منبعد هیچ پرونده خارجی بدون تعیین و تکلیف رها نشود. به واقع از این پس مالکان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اجازه نخواهند داد مربی و بازیکن خارجی از استقلال و پرسپولیس شکایت کنند.

منبع: خبرورزشی

انتهای پیام/

کد خبر: 1228962 برچسب‌ها پرسپولیس تهران استقلال تهران

دیگر خبرها

  • ۱۰۰۰ کانتینر کالای بدون هویت در بندر شهید رجایی شناسایی شد
  • خودروهای توقیفی تعیین تکلیف شود
  • رئیس قوه قضائیه: پرونده‌های اموال تملیکی تعیین تکلیف شود
  • تعیین تکلیف ۱۰ هزار و ۶۰۰ کانتینر کالای متروکه در هرمزگان
  • تعیین تکلیف طرح ساماندهی به مجلس دوازدهم موکول شد؟
  • آحاد جامعه برای عمل به تکلیف اجتماعی و شرعی خود در انتخابات مشارکت کنند
  • انتقال فناوری به حوزه کشاورزی باید در دستور کار قرار گیرد
  • دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • پیش بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان