Web Analytics Made Easy - Statcounter

فلیک می گوید پیدا کردن بازیکن مناسب در بازار نقل و انتقالات زمستانی کار سختی است.

طرفداری - مدیران بایرن مونیخ از عملکرد فلیک راضی هستند. همین نکته هم باعث ادامه همکاری فلیک با بایرن مونیخ تا تابستان شد.

به گزارش کیکر، هانسی فلیک در مورد همکاری به عنوان کمک مربی با بایرن مونیخ در فصل آینده گفت:

من می توانم خیلی چیزها را تصور کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی در حال حاضر نمی توانم آن را تصور کنم.

وی در ادامه افزود:

ما می خواهیم فوتبالی هجومی ارائه کنیم و مالکیت توپ را در اختیار داشته باشیم. همیشه نگاه ما باید به سمت دروازه حریف باشد و موقعیت های گلزنی خلق کرده، گل بزنیم. من می خواهم باید فوتبالی جذاب و موثر ارائه کند.

در مورد نقل و انتقالات ژانویه:

در این مورد با مسئولان باشگاه صحبت کرده ایم. ما همیشه تحولات بازار را رصد می کنیم و فقط زمانی اقدام می کنیم که کاملا متقاعد شده باشیم.

آیا لروی سانه می تواند در ادامه فصل به بایرن کمک کند؟

سانه هنوز هم بازیکن منچسترسیتی است بنابراین در حال حاضر به او فکر نمی کنم.

آیا زیرکزی به بازیکن ذخیره لواندوفسکی تبدیل شده است؟

نه نباید این طور خیال کنیم. در آن مورد هنوز هم کار زیادی برای انجام دادن وجود دارد.

در مورد تیاگو آلکانتارا:

من او را به عنوان بازیکنی حرفه ای می شناسم که به گفته های من خیلی توجه دارد. این بازیکن در هفته های اخیر موقعیت چندان آسانی نداشته است. تیاگو خیلی خوب با این وضعیت برخورد کرد و نشان داد یک حرفه ای است. او در چند دیدار اخیر خیلی خوب بازی کرده است.

در مورد کینگزلی کومان:

او در موقعیت های یک در برابر یک عالی است. البته گاهی کومان باید با لمس اول توپ حرکتش را انجام دهد و سانترهای دقیق تری ارسال کند. وقتی ارسال دقیق نباشد کار برای مهاجم سخت می شود. این موقعیت ها را باید با هم حل کنیم و کینگزلی می تواند در این زمینه تعیین کننده باشد.

در مورد سرژ گنابری:

سرژ وقتی با توپ حرکت می کند پویایی باورنکردنی دارد. من از پیشرفت او کاملا راضی هستم. وقتی گنابری در آرسنال بود، من و یواخیم لوو اولین بازی او در لیگ قهرمانان را دیدیم. همان زمان این بازیکن توجه ما را جلب کرد و در موردش حرف زدیم.

در مورد لئون گورتسکا:

لئون کیفیت بالایی دارد و در نفوذ به دفاع حریف، سریع عمل می کند. در ضمن گورتسکا می تواند سریع به عقب برگردد و در فاز دفاعی کار کند. در سال های اخیر او و تولیسو ریتم کوچکی داشته اند اما هر دو بازیکنان سطح بالایی هستند.

در مورد ژروم بواتنگ:

من همیشه شفاف با او صحبت کرده ام. ما به راحتی در مورد مشکلات حرف می زنیم. در بازی با وولفسبورگ ژروم به میدان رفت و دچار مشکل شد. ولی بعد نشان داد که کیفیت لازم برای بازی در بایرن را دارد. بواتنگ باید در مورد آینده اش تصمیم بگیرد چون این دوران حرفه ای و شغل اوست.

آیا آلابا به یک مدافع میانی تبدیل شده است؟

بله. او در حال حاضر رئیس خط دفاعی ماست. کاملا از آلابا راضی هستم. او در دوئل ها عالی است و همیشه با توپ خوب کار می کند. به همین خاطر است که آلابا به یک مهره مهم در خط دفاعی تبدیل شده است.

آیا کیمیش دائما در خط هافبک بازی خواهد کرد؟

او در این پست بازی می کند و در تیم ملی آلمان هم شرایط همین طور است. کیمیش در نقش هافبک دفاعی مرکزی پتانسیل بالایی دارد چون با تمرکز بالا بازی می کند. او بازیخوانی خوبی دارد و با توپ و بدون توپ خوب کار می کند.

در مورد مهره جدید در خط دفاعی بایرن:

پاوار در هر پست نمایش خوبی دارد ولی بهترین جا برای او دفاع مرکزی است. بنابراین اضافه کردن یک مدافع کناری راست می تواند به ما کمک کند.

و اما صحبت پایانی:

وقتی خرید در نقل و انتقالات زمستانی مناسب است که بازیکن مورد نظر به سرعت به تیم کمک کند. پیدا کردن چنین بازیکنی سخت است. من در این مورد با رومنیگه و صالح حمیدزیچ در ارتباط هستم. از نظر من گزینه خوبی است که تا تابستان به همین ترتیب ادامه دهیم. اگر موفق باشیم، هیچ مانعی سر راه ادامه کار وجود نخواهد داشت. بهتر است فرض کنیم فوتبال و نتایج به همین روند ادامه می دهند. در غیر این صورت، باشگاه وقت کافی دارد که سرمربی جدید را انتخاب کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۶۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این بازیکن ۲۱ ساله رئال مادرید دل ژابی آلونسو را برد

ژابی آلونسو برای تقویت خط دفاعی بایرلورکوزن برای فصل آینده، یک بازیکن رئال مادرید را در نظر گرفته است. رافا مارین، ۲۱ ساله، بازیکن سابق تیم جوانان رئال، در حال حاضر به صورت قرضی در آلاوس حضور دارد.

روزنامه آلمانی بیلد فاش کرد که رافا مارین بازیکنی است که ژابی آلونسو بسیار دوست دارد او را برای فصل آینده به خط دفاعی تیمش اضافه کند. استانیشیچ پس از یک فصل حضور قرضی به بایرن باز می‌گردد، در حالی که جاناتان تاه و پیرو هینکاپیه ممکن است تابستان امسال لورکوزن را ترک کنند.

رافا مارین فصل خوبی را در آلاوس سپری می‌کند و رئال مادرید قصد دارد او را در تابستان امسال بازگرداند، اما این احتمال هم وجود دارد که رئال او را به لورکوزن قرض بدهد تا با کسب تجربه بیشتر سال‌های بعد برگردد و تبدیل به یکی از ارکان خط دفاعی تیم شود.

منبع: ورزش سه

tags # رئال مادرید سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • جان اوبی میکل: دی بروین با فاصله از مودریچ بهتر است
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • نورمحمدی: حرفه‌ای گری سرخپوشان برگ برنده بازی با آلومینیوم است/ امیدوارم ۶ بانک از عهده مشکلات برآیند
  • بایرن مونیخ به دنبال جذب یوناتان تا
  • این بازیکن ۲۱ ساله رئال مادرید دل ژابی آلونسو را برد
  • چرا فروش فرنکی دی یونگ کمک چندانی به اقتصاد بارسلونا نخواهد کرد؟
  • موسیالا: از مسی تقلید می‌کردم؛ می‌خواستم ببینم آیا می‌توانم مثل او بازیکن سطح بالایی شوم یا نه
  • ویسی به یاد ۹ بازیکن خوزستانی در تیم ملی
  • سرمربی الهلال: باختیم ولی سرمان را بالا می‌گیریم
  • دین‌محمدی: استقلال باید تمرکز بیشتری داشته باشد