Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خوزستان گفت:شورای راهبردی صنایع پتروشیمی در سال‌های گذشته اقدامات خوبی برای متوازن سازی شهر انجام داده اما این اقدامات کافی نبوده است؛ به همین دلیل در نظر گرفتیم که کمیته متوازن سازی را تشکیل داده و جدی تر وارد این موضوع شویم. ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۵ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش تسنیم از بندرماهشهر، غلامرضا شریعتی امروز در حاشیه افتتاح پارک بزرگ مهر و ماه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پارک مهر و ماه از نظر طراحی به‌روز و منحصر به فرد بوده ‌و همه جوانب تفریح خانواده در آن دیده شده ‌که امیدواریم شهرداری از این پارک به خوبی نگهداری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پارک سرانه فضای سبز شهرستان و استان را بالا می‌برد و باعث رشد و توسعه شهر می‌شود؛ باید با برنامه‌ریزی که برای این پارک انجام می‌شود امکانات بیشتری در آن ایجاد شود تا مردم مکان سالمی برای تفریح داشته باشد و بتوانند اوقات فراغت و تعطیلات شان را در آن سپری کنند.

استاندار استان خوزستان بیان کرد: جانمایی این پارک از لحاظ جغرافیایی به گونه‌ای بوده که تمامی مردم بندرماهشهر می‌توانند از آن استفاده کنند؛ بندرماهشهر به دلیل صنایع و بنادر و پراکنده بودن جمعیت دچار شرایطی شده که مناطق‌ زیر‌ساخت مناسب و توسعه یافته‌ای دارند اما مناطق دیگر از حداقل زیر ساخت‌ها برخوردار نیستند.

وی گفت: در سال‌های گذشته اقدامات خوبی توسط شورای راهبردی صنایع پتروشیمی برای متوازن سازی شهر انجام شده اما این اقدامات کافی نبوده است؛ به همین دلیل در نظر گرفتیم که کمیته متوازن سازی را تشکیل داده و جدی تر وارد این موضوع شویم تا صنایع با اهتمام بیشتری در این عرصه حضور پیدا کنند.

استاندار خوزستان: کمیته توسعه متوازن ‌بندرماهشهر از شنبه آغاز به کار می‌کنددستور استاندار خوزستان برای واگذاری ‌مسکن به ساکنان شهرک ولیعصر ماهشهرعوامل مسلح حوادث اخیر ماهشهر توسط سازمان اطلاعات سپاه دستگیر شدند

شریعتی بیان کرد: در کمیته متوازن سازی اشتغال جوانان منطقه به خصوص مناطق حاشیه‌ای، توسعه زیرساخت‌های مناطق محروم در دستور کار قرار دارد تا شرایط بهتری برای مردم فراهم شود؛ در بعضی مناطق که شرایط نامناسب دارند اگر لازم باشد آن منطقه را کامل جابه‌جا می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بعضی اقدامات که در کمیته متوازن سازی انجام خواهد شد اقدامات اولیه بوده در ادامه کار با برنامه‌ریزی و با سرعت اقدامات موثر و بهتری برای مردم شهرستان بندرماهشهر و متوازن سازی این شهرستان انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/333/ ع

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۶۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی از خانه انصاری ارومیه بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌همراه مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی در ادامه سفر خود به ارومیه از پروژه مرمتی خانه انصاری این شهرستان بازدید کردند.   معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در این بازدید اظهار کرد: خانه انصاری ارومیه از جمله خانه‌های قدیمی این شهرستان بوده که با تحویل به اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی اقدامات مرمتی آن آغاز شده و امید است در آینده نزدیک با کاربری جدید آماده میزبانی از گردشگران باشد.   مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی نیز در این بازدید گفت: مرمت این بنای تاریخی در چند فصل انجام می‌شود و در این فصل مرمت و به‌سازی سازه‌ای بنا، حذف الحاقات نامتناجس و آسیب‌رسان و ساماندهی و اجرای تاسیسات برقی و مکانیکی انجام می‌شود.   مرتضی صفری تصریح کرد: انجام مرمت‌های معماری اعم از نازک‌کاری و اجرای کف‌سازی متناسب، بازسازی بخش‌های تخریب شده بنا مطابق الگوی تاریخی، ساماندهی و محوطه‌سازی بنا و نیز اجرای دیوار محوطه حیاط ضلع جنوبی جزو اقداماتی مرمتی این بنا هستند.

دیگر خبرها

  •  توسعه گردشگری با مشارکت مردم میسر می‌شود
  • ۶۰ هکتار به فضای سبز سنندج اضافه می‌شود
  • طرح محله‌محوری مسجد بنیان در ۵۵ محله در دستور کار قرار دارد
  • اردبیل در رتبه اول رده‌بندی مولدسازی کشور قرار گرفت
  • شورای راهبردی بازرسی هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی تشکیل می‌شود
  • کیفرخواست متهم قتل یک پزشک در بندرماهشهر صادر شد
  • معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی از خانه انصاری ارومیه بازدید کرد
  • تابوت‌های باستانی «جوبجی» متعلق به سال ۹۸ هستند
  • شورای راهبردی توسعه گردشگری در ساری شکل گرفت
  • می گوید: جسد موجود در تابوت‌ها سالم بودند اما...+ عکس | ماجرای ویدئوی جنجالی تابوت‌های باستانی خوزستان چیست؟