Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیری گفت: کارگاه آموزش سبک زندگی اسلامی با همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان هرمزگان در بندرلنگه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرلنگه، « وحید امیری » در گفتگویی خبری عنوان کرد: این کارگاه با هدف آموزش سبک زندگی اسلامی و در قالب طرح ملی  مادران ایرانی مربیان قرآنی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: طرح آموزش مادر ایرانی مربی قرآنی با هدف ترویج و آموزش سبک زندگی اسلامی و با رویکرد مفاهیم قرآنی و تربیت دینی اجتماعی به مدت سه روز با حضور استاد فاضلی از مدرسین برجسته کشوری برگزار می شود.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرلنگه ضمن تشریح برنامه ملی طرح کوثر، اظهار کرد: این فعالیت ها در جهت ارتقا سطح آموزش مادران در راستای تربیت دینی و آموزش خانواده در حوزه سبک اسلامی حائز اهمیت است.

 

امیری گفت: توجه به آسیب های اجتماعی در حوزه کودکان و نوجوانان و رویکرد هر چه بیشتر آموزش  خانواده ها به شیوه اجرا آموزه های دینی و اخلاق اسلامی از مهمترین اهداف برنامه ها و سیاست های اجرایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به مساله فرهنگ عمومی است که اهتمام ویژه ای به این امر در بیانات و فرمایشات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب شده است.

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد حماسه 9 دی 9 دی مسجد گرامیداشت حماسه 9 دی کانون های فرهنگی هنری مساجد حماسه 9 دی فهما طرح ملی فهما حماسه 9 دی کارگاه آموزش سبک زندگی اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۷۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه آموزشی مهارت های زندگی با موضوع پیشگیری از اعتیاد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، فرزاد پیشکاری در این کارگاه آموزشی که با حضور رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و بهگر ها و مدیران خانه های بهداشت کارگری استان برگزار شد، با بیان اینکه سلامت روحی، جسمی و روانی کارگران در بهره وری و راندمان کارگاه ها و کارخانجات تاثیر گزار است، بهگران و مدیران خانه های بهداشت کارگری را سفیران سلامت وزارت کار در کارگاه ها و واحد های تولیدی و صنعتی خواند و اظهار داشت: پیشگیری از آسیب های اجتماعی کم هزینه تر از درمان است و باید بیشتر در این حوزه فعالیت نمود.

پیشکاری به رسالت خانه های بهداشت کارگری در سلامت کارگران اشاره کرد و خواستار فرهنگ سازی مقوله ایمنی، حفاظت فنی و بهداشت محیط در بین جامعه به ویژه جامعه کار و تولید کشور شد.

مدیر کل کار کردستان با بیان اینکه کشور نیازمند تلاش کارگران است و چرخه های اقتصادی هر جامعه به دست کارگران به حرکت در خواهد آمد، اظهار داشت: آموزش و توانمند سازی کارگران و آگاهی آنان نسبت به حق و حقوق خود از اولویت ها و وظایف وزارت کار است که در این زمینه مدیریت امور اجتماعی با تلاش شبانه روزی و کار جهادی بستر آموزش و توانمند سازی کارگران و کارفرمایان را فراهم خواهند کرد.

گفتنی است در پایان این دوره آموزشی از بهگر های برتر واحد های تولیدی و صنعتی استان با اهدای لوح سپاس، تقدیر شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901404

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی مهارت های زندگی با موضوع پیشگیری از اعتیاد برگزار شد
  • تعالی آموزش و پرورش بالندگی ایران اسلامی را به همراه دارد
  • از مفاخر قرآنی استان گیلان تقدیر شد
  • ساخت فیلم «عشق آباد» با محوریت امام رضا (ع) و فرهنگ رضوی
  • زندگی با آیه ها یک فعالیت هم افزا با حضور دستگاه های مختلف بود
  • برگزاری دوره‌ی آموزش مهارت‌های رسانه‌ای موبایل آوین نو
  • ایلام میزبان جشن‌های دهه کرامت است
  • ضرورت مشارکت همه جانبه متولیان عفاف و حجاب در جامعه
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان