Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عباس تقی زاده مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی گفت: سورنا ستاری صبح سه شنبه پس از استقبال فدائی استاندار کرمان در فرودگاه بین المللی هاشمی رفسنجانی راهی رفسنجان می‌شود و به اتفاق استاندار و مسئولان محلی از شرکت‌های شهرک صنعتی بازدید می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس تقی زاده به بازدید ستاری از مرکز رشد واحد‌های فناور شهرستان رفسنجان اشاره کرد و گفت: تفاهم نامه ایجاد مرکز نوآوری مشترک دانشگاه و مجتمع مس سرچشمه با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در دانشگاه، ولی عصر (عج) امضا خواهد شد.

او بازدید از فاز دوم مرکز ملی پرورش و تکثیر حیوانات آزمایشگاهی در پردیس افضلی پور دانشگاه علوم پزشکی کرمان را از برنامه‌های عصر ستاری اعلام کرد و گفت: معاون علمی و فناوری رئیس جمهور سپس از کارخانه نوآوری کرمان در ابتدای جاده ماهان دیدن می‌کند.

تقی زاده، دیدار با نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کرمان را برنامه بعدی ستاری اعلام کرد و گفت: مرکز نوآوری و شتابدهی "تگ کرمان" نیز عصر سه شنبه با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در خیابان شهید کامیاب افتتاح می‌شود.

او افزود: پس از بازدید  ستاری از تیم‌ها و استارت تاپ‌های مستقر در این مرکز، جلسه کار گروه علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان استان در استانداری تشکیل خواهد شد.

مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی بازدید از مرکز جامع سلول‌های بنیادی و پزشکی بازشناختی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان را آخرین برنامه معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در کرمان اعلام کرد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هیات دولت سورنا ستاری استارت آپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۷۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور پنج شنبه وجمعه به قم می‌رود

جلسه بررسی و جمع بندی طرح‌های پیشنهادی دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان قم پیش از ظهر امروز (دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه) و به ریاست محمد مخبر معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

در این جلسه که معاون اجرایی رئیس جمهور، استاندار قم، وزرای راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، معاون عملیات فراجا و معاونان سایر دستگاه‌های مرتبط نیز حضور داشتند، توافقات و تعهدات دستگاه‌ها برای اجرای طرح‌های اولویت‌دار استان قم مورد بحث و تصمیم‌گیری قرار گرفت.

تخصیص اعتبار برای احداث، تکمیل و بهسازی راه‌ها و محور‌های مواصلاتی و رفع نقاط حادثه‌خیز استان قم، تکمیل و اجرای طرح‌های ملی و استانی آموزشی قم، بیابان‌زدایی و توسعه روش‌های نوین آبیاری، تکمیل کتابخانه مرکزی و طرح‌های فرهنگی و هنری استان، تکمیل و تجهیز مجتمع‌های توانبخشی و پزشکی ایثارگران و خانواده‌های شهدا و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی از جمله مصوبات این جلسه بود.

دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم قرار است روز‌های پنجشنبه و جمعه هفته جاری - ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه - برگزار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • فروش پانصد و ۳۰ هزار میلیارد تومانی دانش بنیان‌ها/صادرات فناوری ۳ برابر شد
  • بازدید معاون رئیس‌جمهور از زخم کهنه صنعت لرستان
  • ترکیه حمله رژیم صهیونیستی به رفح را محکوم کرد
  • حضور معاون رئیس جمهور در تمرین تیم ملی والیبال+ فیلم
  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • مرکز ملی نوآوری مغز راه اندازی می‌شود
  • رئیس جمهور پنج شنبه وجمعه به قم می‌رود
  • مرکز ملی نوآوری مغز در بیمارستان فیروزگر تهران راه‌اندازی می‌شود
  • کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد
  • مرکز ملی مغز با هدف گسترش خدمات در زمینه علوم شناختی راه‌اندازی می‌شود